13 Haziran 2011 Pazartesi

Nicole Kidman CMT Awards Red Carpet

Nicole Kidman geçtiğimiz akşam türkücü kocası ile yine bir müzik ödülleri gecesine katıldı (Country Music Videos  Awards). Kıyafeti ve ayakkabılarındaki renkli seçim ile bizleri şaşırttı bu sefer Nicole. Suratına Bülent Ersoy gibi cenin mi enjekte ettiriyor yoksa botoks manyağı mı oldu bilmem amma yüzü çok güzel görünüyor, saçlar da harika, kahküller çok yakışmış, genç göstermiş. Elbiseden bir halt anlamadım, baktıkça gözümün alıştığı değişik bir parça. Ama renkli giyinmesi hoşuma gitti.






Beğendik mi? Beğenmedik mi?

xo xo

16 yorum:

  1. bu kadının gözler hep kırmızı hep kırmızı:))teni çok beyaz ondan mı öyle duruyor bilmiyorum ama..üst detaylar güzel ama alt olmamış.

    YanıtlaSil
  2. güzelliğinin içine ettikçe ediyor, ettikçe ediyor ...

    YanıtlaSil
  3. hatunun yüzü gözü, saçı başı harika tabii ki ama elbise korkunç geldi bana, hele o cart yeşilli kısım, öğk.

    YanıtlaSil
  4. Bana artık abartı geliyor bu tür tasarımlar ne bileyim, postmodern ollım diye zıvanadan cıktık yahu :/

    YanıtlaSil
  5. O elbiseye o küpeler ne alaka dedim ve ayakkabılar da avi yerine yeşil olsaydı bari. Üf ya biz bir moktan anlamıyoruz ya onlar:))

    YanıtlaSil
  6. o elbise o ayakkabılar... felaket bence

    YanıtlaSil
  7. Aslııııııııııııııı
    v harfini nasıl yazıyorsun Aslııı?:)))

    YanıtlaSil
  8. zoikuş : hiç yaşlanmadığına göre kırmızı gözler başka bir durumun belirtisi olabilir:))

    küfkedisi : işte o yüzden ben de blogumuzun yeni ikonu olarak Düşes Kate'i seçtim ahahah

    Çavlan : değişik bir tarz denemiş ama olmamış di mi? bu boy pos, ince uzun vücut bende olsa ah ah neler giyerdim:)))

    Modafobik : Tunacımm nerelerdesin sen bakim? postmodern mi? sünepe mi? orasını anlamadım, ben bu kıyafeti çözemedim:)

    Leylak Dalı : ay ama ben küpelere bayıldım, böyle şangır şungur şeyleri seiyorum bazen nedense :)))

    gürültü : ayakkabı başka bir renk olaydı belki daha hoş görünebilirdi, bilemedim.

    rock lee : ahahaah, orada tuş yok ya, parmağımı o boşluğa sokunca v yazıyor ammaaa biraz bastırtmak lazım geliyor :))))))

    YanıtlaSil
  9. Bedava da verseler ustundeki hicbirseyi giymezdim, takmazdim. Dedigin gibi o vucut bende olacakti...

    YanıtlaSil
  10. Aslı çok komik bi cevap vermişsin. Çok güldüm ama daha fazla yorum yaparsam ayıp olur:))
    En iyisi adresini ver de sana bi v harfi yollayalım. Hem sen kurtul hem bilgisayar kurtulsun. Gerçi bilg halinden memnun olabilir:P

    YanıtlaSil
  11. Belki modadan hiçbir şey anlamadığımdandır ama elbisesi çok itici ve uyduruk bence.Hele o uzun şey ne ya (gerçekten ne :D :P)? Project Runway de ilk hafta elenen kişilerin yaptığı elbisiler gibi. Ama Nicole e laf yok annemde çok sever zaten (ne alaka bende bilmiyorum) Yüzü falan güzel.Yaşlanmıyor kadın

    YanıtlaSil
  12. gözlerinin rengi ile ayakkabısnın rengi aynı ya da bana öyle geldi. elbise olmamış. bu elbise helana bonham carter'a iyi giderdi :)bir de elbisenin tasarımcısını merak ettim. vivine westwood'a benzettim ama bilemiyorum.

    YanıtlaSil
  13. vejateryen kedicik : ayy şöyle Nicole gibi boylu poslu olaydım , ne elbiseler neler giyerdim:) napim bütün kuzenlerim maşallah boylu poslu, ben güdük kalmışım.


    rock lee : ama valla doğru söylüyorum, aşağıda bi yazıya fotoğraf koymuştum hatta. V harfi için parmak atıyorum HAHAAHAH:)))) bilgisayar halinden memnun ki çalışıyor hala püahahah:)))

    Kadirbey : elbiseden ben de birşey anlamadım:))) zaten o yüzden kendimize Düşes Kate'i bulduk, oh ! hep güzel giyiniyor. Ama Nicole ondan daha genç görünüyor o ayrı:)))

    YanıtlaSil
  14. Bu elbise aslinda cok guzeldir , agactan esinlenerek yapilmis. Icine siyah giyilmesi gerekiyor , orjinali oyle , nicole abla neden yun iclik tipli birsey giymis orayi anlayamadim. altina mavi yerine hafif surreal siyah sexy bir ayakkabi giyip siyah uzun ve gosterisli kupeler taksaydi guzel olurdu ama boyle kezban kombinasyonu tercih etmis kendisi , vardir bir bildigi diye dusunuyor basarilarinin devamini diliyoruz :)

    YanıtlaSil
  15. ayakkabılara kitlendim kaldım =)

    YanıtlaSil
  16. My Lady Charlotte : ah işte biliyor idim bir püf noktası olduğunu, o yüzden kafam basmadı elbiseye:) sağol canım .

    Euphoric: heyy senin olsun, elbiseden ayrı çok güzeller bence de.

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.