6 Haziran 2005 Pazartesi

Artoo! Where have you been?

Dün dükkan dükkan dolaştığım yetmiyormuş gibi, bugün de Taksim’de ve Akmerkez’de R2D2 arayışımı sürdürdüm. Grand Rue de Pera’daki oyuncakçıda yoktu benim minik dostum. Ben de Hisarüstü otobüsüne atladım , Akmerkez’e geldim, oyuncakçıda “Star Wars bebekleri yok mu” diye sordum ilkin, “bardak var, yeni geldi” dedi satıcı çocuk. “R2-D2 arıyorum ben” dedim, “kaç yaşındaki çocuk için?” diye sordu, “kendime!” dedim, “kendim için, R2-D2 robotu arıyorum”, “hani şu elektirikli süpürgeye benzeyen mi?” dedi bizimki, “evet o” dedim gülerek, o da bana “çoktan tükendi onlar” dedi, “ama isterseniz şişme koltuk verelim?” “ay şişme koltuğu ne yapayım, ben robot istiyorum” diye anlattım, “o zaman Burger King’ten çocuk menüsü alın” diye önerdi, “dandiktir onlar” diye itiraz ettim, “yoo , çok güzel, oynuyor hem, çocukların elinde gördüm” dedi, “peki” dedim.

Gidip Burger King’ten 2,5 YTL’ye R2-D2 droidi ve de Millenium Falcon oyuncağı aldım, ne kadar mutluyum. Pek te adi bir şey ama işte elimde tutabileceğim bir Artoo unit’im var artık!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaz ki muhabbet olsun.