2 Haziran 2017 Cuma

PARİS'TE YAZ

İş için hızlı bir Paris seyahati yapıyorum. Burada hava inanılmaz sıcak, şaşkınım. Yazı Paris'te karşılamış oldum. Bir de hava gece 10'da kararıyor. O yüzden deli gibi gezip yürüyebiliyorsunuz toplantılar bittikten sonra.

Valla düşündüm de Amsterdam çok güzeldi ama Paris bir başka. 20 kere geldim, inşallah 200 kere daha gelirim, canım Paris:)

That was the moment I fell in love with Paris. And I felt Paris fall in love with me.

Seine Nehri

Louvre Müzesi


Saint Germain'de Le Bonaparte Cafe

Paris gökleri

Passage Jouffroy

Passage des Panoramas, burada elde takılar yapan MESSMER mağazası favorim:)

Escargot, suyuna baget banıyorum her gidişimde, çok nefis.

Kermit bacağı, ilk kez denedim. Löp et :)

Profiterola dondurma koyuyorlar. Bence bizimki çok daha güzel.

xo xo

4 yorum:

  1. Paris çok güzel vraii 🌷💐

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence de o kadar güzel ki, kendimi alamıyorum sevmekten. En çok Paris'i seviyorum, hep tekrar gitmek istiyorum. Öyle bir şehir.

      Sil
  2. Ayy! ne güzeeel diye okuyan tek ben değilim değil mi ??? Şöyle bir işim olmadı ya. Varsa yoksa otellere hastanelere havalandırma kanalı döşe. Ne zaman gülecek yüzüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim şansım bu müşteri ile çalışmak, canlarım benim :))))

      Sil

Yaz ki muhabbet olsun.