1 Ekim 2016 Cumartesi

Küçük Prens George ve Yazık Prenses Charlotte Ortaya Çıktılar

William ile Kate'in Kanada turu yavaş yavaş sona yaklaşırken, turun en beklenen günü de geride kalmıştı. Çoluk çocuk tüm Cambridge ailesi bir partiye katıldılar ve Prens George ile Prenses Charlotte'ı yakından görebildik.



George her zamanki gibi çok sevimli idi, on yüz baloncuk yaptı, minyatür midilliye bindi. Gazetecilerin dediğine göre birşey yapmadan önce hep Kate'e dönüp izin istiyormuş hatta. Demek ki Kate disiplinle yetiştiriyor çocukları, aferim.









Prenses Charlotte ise çok üzgünüm ne yazık ki annesinin güzelliği dururken babasının çirkinliğini almış, donuk suratlı Windsor sülalesine çekmiş ya olacak iş mi :( Biz bu çocuğun Prenses Diana'ya benzemesini beklerken gitti Kraliçe Elizabeth'e benzedi, ne yapsın bu küçücük prenses şimdi dostlar?






Bu fotoğraf da skandal, Kate yine götü açık yakalanmış, bir öğrenemedi bu kız da frikik vermeden giyinmeyi yahu.









Ayy büyüdükçe güzelleşir, çirkin ördekten zarif kuğuya dönüşür, annesine benzer inşallah ne diyeyim? Bir de Kraliçe beni vurdurtmaz inşallah bu yazılarım yüzünden :)







Sizce Charlotte kime benziyor?

Xo Xo

11 yorum:

  1. kraliçe Elizabethle büyük hala prenses Anne arası. gerçekten güzelim anneye ya da babaanneye benzeseydi ya
    Çenebaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Windsor geni baskın çıktı yavrucakta yazık.

      Sil
  2. Bence de Anne halasıgile benzedi çocum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazık çocuk ne yapsın ailese çekebileceği güzel insan yok :)

      Sil
  3. sondan ikinci fotoda william puhahah

    YanıtlaSil
  4. Aman Allahım felaket şekilde Kraliçe Elizabeth e benziyor. Değişir zamanla merak etmeyin. Çocuklar her zaman güzeldir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa ben dr Elizanet'e benzettim, çok andırıyor di mi?

      Sil
  5. merhaba. blogunuzu takip etmek istiyorum ama izleyiciler bölümünü bulamadım. Ben mi göremedim acaba?

    YanıtlaSil
  6. önceki yazıda da demiştim. ya Elizabeth ya da Anne :D limon suratlı bir kızçe olacak. kate de çirkin bence. çoook sıska ayol. sıfatı kırışmış şimdiden. sert ve acı bir ifade olmuş. belki windsorların güzel suratlarını izlemekten de olabilir. bilemiyeceğim :)

    YanıtlaSil
  7. Kesinlikle Kraliçe Elizabeth'e benziyor . Ama kraliçenin de gençlik fotoğraflarına bir bakın , haksızlık etmeyin ; güzel kadınmış .

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.