10 Nisan 2016 Pazar

Kate Alert : Hindistan Kraliyet Turu (ETS Tura benzemez:))


Cambridge Düşesi Catherine ile kocası William, ömürlerinde ilk kez Hindistan'a seyahat ederek kraliyet turuna başladılar dostlar. Hindistan deyince kafamda sonsuz renkler, kokular, fakirliğin yanında acayip bir ihtişam canlanıyor. O yüzden bu turu merakla beklemekte idim.


Tura başlamadan bir kıyafete göz atalım istiyorum. Geçen hafta bunlar Kensington Sarayında bir kokteyl verdiler, Hintli öğrencilerle tanışıp kaynaştılar. Bu davette Kate aşağıda gördüğünüz puantiyeli elbiseyi giydi ve ortalık epey karıştı. Kate'in rüküşlüğü üzerine sayfalarca yazılar yayınlandı. Valla ben seksenlerin vatka perma modasını, Düşes Sarah Ferguson'un poposuna her fırsatta takmayı pek sevdiği kurdeleleri yaşamış bir insan olarak hiç rüküş bulmadım. Rüküş değil ama sakil biraz. Siz ne dersiniz?

Rüküş mü? Değil mi?



William ile Kate dün gece saatlerce uçtuktan sonra sabah Hindistan'ın Mumbai şehrinde (Eskiden Bombay olarak bildiğimiz şehir)  kalacakları otele geldiler : Taj Mahal Palace Hotel.

The Taj Mahal Palace 

9 saatlik uçuşun hemen ardından tabii yüzleri gözleri şişmiş, torbaları çıkmış ama olsun. Bu ilk karşılama için Kate Alexander McQueen modaevinden bir peplum elbise giymiş, renkleri ve desenleri ile Hindistan havası yakalamaya çalışmıştı.





Ben elbisenin üst kısmını çok beğendim, etek kısmını ise sevmedim. Sanki hem peplum, hem o öndeki yırtmaç fazla olmuş. Etek düz olaymış keşke.







William ile Kate 2008'deki terör saldırısında otelde ölenlerin anısına çelenk bıraktıktan sonra odalarına çekilip tazelendiler, kokulu Hint yemekleri yediler. Sonra üzerlerini değiştirip günün devamı için sokaklara döküldüler.




Kate günün ikinci kısmı için Bombaylı bir tasarımcının etnik desenli elbisesini tercih etmişti. Uygun bir seçim, evsahibi ülkeye saygıdeğer bir yaklaşım. Ayağına da dolgu topuk giymişti, sebebi sonradan anlaşıldı.


William ile Kate Bombay'ın en güzel parkı Oval Maidan'a gelmişlerdi. Burası spor yapılan, etrafı izleyebileceğiniz bir yermiş. Bizimkiler de sportif tipler olduklarından hiç tanımadığım pek meşhur bir sporcu ile kriket oynadılar, yardım derneklerinden gelen çocuklar ile ilgilendiler.




Wingardium Leviosa!





Buradan da üzeri açık bir tur otobüsüne binip tarihi Banganga Su Tankına geldiler. Subaşında bizimkilere geleneksel bir hoşgeldin töreni düzenlendi, suda çiçekler yüzdürdüler filan, epey otantikti :)




Bu görüntü çok hoşuma gitti :



Böylece Bombay'ın güzelliklerini gördükten sonra sıra gerçek kesite gelmişti. William ile Kate Slumdog Millionaire oldular dostlar, kenar mahallelere gidip insanlarla tanıştılar, yardım derneği vasıtasıyla zor durumdaki çocuklarla görüştüler. Futbol oynayıp dert dinlediler herhalde ne bileyim.


Kenar mahalle düşesi:)















Böylece gündüz aktiviteleri bitmiş, sıra merakla beklenen Bollywood balosuna gelmişti. Akşam otelin önüne kırmızı halı kuruldu, Hindistan'ın en meşhur yıldızları otelin balo salonunda kuyruk oldular. Ben içlerinden bir tek Aishwarya Rai'yi tanıyordum.




Artık heyecan son raddeye ulaşmıştı ki, nefes kesici Jenny Packham tuvaleti ile Kate salona giriş yaptı. Kıyafetin pulları Hindistan'da elle işlenmişti. Ay rüya gibiydi Kate. Küpeleri de Hintli bir tasarımcıya aitmiş. Keşke bir de kafasına Kraliçe'nin taçlarından birini takaydı, muhteşem görünürdü.




Az önce kenarın dilberiyken şimdi tam bir pilemses




Şu elbiseyi umarım şalı olmadan da görebiliriz bir gün, harika bir tuvalet. Kolları zaten uzun, neden şal kullandı bilemedim, herhalde Hindistan'ın sarisine benzesin diyedir?








EDIT :

işte pelerini çıkartınca elbisenin güzelliği az da olsa bu fotoğrafta belli oluyor:




Turun ilk günü çok başarılı geçti bence, bakalım devamı nasıl olacak?

Beğendiniz mi Kate'i dostlar?

xo xo 



6 yorum:

  1. ilk resimdeki elbisede dediğin gibi bir sakillik var.rüküş değil ama. peplumlu elbisenin özellikle desenine bayıldım, ben beğendim genel olarak. diğer elbiseyi geçen yaz alaçatı pazarından almış galiba, aynı o havada. son gece giydiği tuvaletin rengini anlayamadım. son fotodaki renk hoşuma gitti ama diğer resimlerdeki renkteyse sevmedim ben onu.çok bağırıyor renk. son cümleden olarak; Kate yine de çok güzel. ben çok beğeniyorum bu kızcağzı:))))
    Çenebaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy ben de Pilemses Diana'dan sonra Kate'i sevdim. Mavi tuvalete bayıldım. belki flaşlardan rengi olduğundan daha patlak çıkmıştır. ya da belki amaaan Hindistan'dayım zati diyerek bilerek patlatmıştır:)

      Sil
  2. İlk elbise kötü. Şalvar gibi durmuş alt kısmı. Boyu diz hizasında olsaymış olurmuş. Pek bi kapalı giyiniyor üstsüz yakalandığından beri... Tuvalet şık. Rengi de güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etek boyu da uzadı, sürekli rüzgarın azizliğine uğruyordu :)))

      Sil
  3. Puhahah ay yediklerimi puskurttum gene okurken. Slumdog milyoner olmuslar:D:D. saraydan o fakirlige gezmeye gelirken de bir gram utanmiyorlar.
    Kate topa vururken Williamdaki endiseli bakis... hahahah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Top gidip bi fakire çarparsa ne yaparız diye korkmuştur:))

      Sil

Yaz ki muhabbet olsun.