7 Şubat 2016 Pazar

Mavi Ay Dedektiflik Bürosu İyi Günler Diler


Arkadaşlar, Ranini.tv'ye pek nostaljik bir Mavi Ay yazısı yazdım. David, Maddie, Bayan Topesto ve tabii Alev Sezer'in harikulade seslendirmesiyle en sevdiğim dizilerin başını çekerdi Mavi Ay. Yazıyı yazmadan önce youtube'da birkaç bölüm izledim, yine eğlendim. Okuyun bakalım yazıyı, siz de benim gibi nostalji rüzgarlarına kapılacak mısınız:)

http://www.ranini.tv/klasik/12098/1/moonlighting-mavi-ay-dedektiflik-burosu-iyi-gunler-diler


Maddie... Maddie.. Maddie...

xo xo

4 yorum:

  1. Çok beğendim. Eline sağlık. Bunlardan daha çok yazsan keşke.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Aslan adam Vincent'ı yazabilirim gelecek ay:)

      Sil
  2. hey gidi eski günler diyorum :) 6 yıl önce bir kanal gene yayınlıyordu mavi ay ı. işten çıkar çıkmaz gelip hemen yapışıyordum ekrana. ama çocukluğumuzda verdiği tat eşsizdi. tek kanal dönemi. elde ne varsa yetinme dönemleri. herşey şahaneydi. şimdiki çocuklara acıyorum valla. dün tv de meşhur pepe yi gördüm de ağzım açık kaldı. tuhaf tuhaf arabeskvari şarkılar, düğme burunlu dörtgen suratlı acayip çizimli karakterler ...bizim çizgi filmlerimiz harbi daha renkliydi. kırka doğru giderken iyice nostaljik mi olduk nedir ;) yazın çok güzel olmuş bu arada. cybill shepherd çok güzel hatundu.. çocukluk idolüm. öyle hatunda sarı saçı görünce şimdiki yanık suratlı hatun, bok rengi saçlar ikilisi acayibime gidiyor doğal olarak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim çizgi filmlerimiz efsaneydi valla, Pepe neymiş? Portakal Yolu, Judy ve Uzunbacak, Şeker Kız Candy, Cici Kız Gerogia, Çiçek Kız Lulu, Küçük Prenses Sara ... hepsi de harikaydı.

      yanık surat, bok rengi saça çok güldüm:)))

      Sil

Yaz ki muhabbet olsun.