7 Şubat 2016 Pazar

Kate Alert : Subay ve Centilmen

Cambridge Düşesi Catherine, yılbaşında, Kraliyet Hava Kuvvetleri Hava Harp Okuluna onursal komutan olarak atanmıştı. Bugün okula ilk ziyaretini yaptı.


Add caption


Kate ziyaret için Alexandre McQueen modaevinden Sarah Burton'ın hazırladığı şık mavi mantosunu giymişti. Bu mavi mantoyu çok beğenmeme rağmen genel görüntüden hoşlandığımı söyleyemem.


Canım broşun çok küçükmüş

Yani göğsündeki bu sefer abartısız kafam kadar broşa bile lafım yok ancak bu mantoya o şapkayı hiç beğenmedim. Mavinin tonları arasında tutarsızlık var, şapka ile mantonun alakaları yok birbirleriyle. Saçlarını dağınık buldum, keşke at kuyruğu yapsaydı!


Havacılar değil de şen denizciler geliyor gibi olmuş:)

Okulun en genç öğrencisi ile pasta keserken

çok güzel bir görüntü ama AYAKLAR NEREDE???

Kate sene boyunca havacılar ile çeşitli organizasyonlara katılacakmış.

Eee, nasıl buldunuz bakalım?


xo xo

5 yorum:

  1. komutana bakın hele:) elbisesi çok demode bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben mantoyu önceden beğenmiştim ama bugün hoşuma gitmedi:)

      Sil
  2. gene bu paltolar accık kilolu gösteriyor. ince bişey giydi mi aman yarabbi zayıflıktan kafası büyük, kolları bacakları da çocuk gibim duruyor. çemçik prenses :)

    YanıtlaSil
  3. çocuklar uyutmamış bi koşu gitmiş gibi uykusuz gecenin sabahında

    YanıtlaSil
  4. valla ben de beğenmedim cidden, neden olduğunu da anlamadım, palto da çok klas halbuki, çok mu kalıp bir kesim ondan mı aceba?

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.