12 Nisan 2014 Cumartesi

Kate Alert : Yeni Zelanda Maceraları

Koşun dostlar koşun, çok dedikodu malzemesi birikti. Günlerdir devam eden tur yüzünden blogu Kate alert doldurmak istemediğim için birkaç günde bir özet geçip yazmaya karar vermiştim, bu sefer de ipin ucu kaçtı. Konular birikti. Çekiştirecek çok malzeme var küçük kraliyet ailemizde.

Yeni Zelanda turunun ilk organizasyonu Prens George için düzenlenen oyun partisi idi. Kate partiye siyah-beyaz baskılı bir elbise ile katıldı ama zaten George o kadar tosuncuk ve sevimliydi ki, kimsenin gözü Kate'i görmedi. Ayol ben bile ağzımı yamultarak "ayyyy çok tatlı kuzumm" filan dedim bebeye :))))







Bugüne özel seçilmiş 10 farklı bebekle tanışan George, bol bol emekledi, ayrıca küçük bir kızın oyuncağını alıp yavruyu ağlattı, bir diğerinin de kafasına vurdu:)) Daha şimdiden başladı yani kızları üzmeye!


Kııııız, çok tatlı bu tosuncuk yaaaaa


8 aylık bebek bu kadar büyük olur mu miko?






Perşeme günü William ile Kate için çalışma günüydü. Tabii onların çalışmasını bizim sabahtan akşama ofislerde geçen iş hayatımızla karıştırmamak gerekiyor. Onların işi sürekli gülümseyerek halkı memnun etmek, insanlara ilgi alaka gösterip anıta çelenk koymak ve bol bol hayır işi yapmak.

Mavi renkli Alexander McQueen paltosu ve nihayet yüzünün önünden topladığı saçları ile Kate şahane idi o gün.











Kate'in yüzüğü ile takım safir küpeleri gözden kaçmadı tabii. Acaba William annesinin başka hangi mücevherlerini Kate'e verdi ve onları hiç görebilecek miyiz bu kızın üzerinde, merak etmekteyim.

Bunlar bir de antika uçak müzesi mi, havacılık müzesi mi ne oraya gittiler. William pırpırlı minik bir uçağa bindi hatta. Müzedeki koleksiyonun bir kısmı, Yüzüklerin Efendisi'nin yönetmeni Peter Jackson'a aitmiş. William ile Kate'e müzeyi gezdiren meşhur yönetmen, güzel düşesin fotoğraflarını çekmekten kendini alıkoyamadı.





Aynı günün akşamı ise Wellington'da Kraliçe'nin temsilcisi Genel Vali'nin verdiği devlet resepsiyonuna katılan Kate, siyah ve sade bir Jenny Packham elbise tercih etmişti. Elbisenin tek omzunda gümüşten eğrelti otu işlemeleri vardı ki, bu ot Yeni Zelanda'nın simgesi oluyormuş dostlar.








Resepsiyonda, genç bir sanatçının boyadığı yeni Kraliçe Elizabeth portresinin açılışını da yaptı bizimkiler. Fakat portre, Allah günah yazmasın da, Mr Bean boyamış gibi pek çirkindi ahahahah:)))






Bilmem dikkatinizi çekti mi, Kate'in etek boyu epey mutaassıp bir seviyeye düşmüş idi bu turda. Dedikodulara göre, Kate'in habire eteğinin uçup götünün görünmesi, Kraliçe'yi rahatsız etmiş ve bu konuda uyarı gitmiş Düşes'e. Doğru mu bilemem tabii ama ilk kez Kate'i bu boy eteklerle görüyoruz dostlar.


Cuma günü, William ile Kate, George'u çirkin dadıya emanet edip Auckland Limanına gittiler. Yağmur altında bunları bekleyen binlerce insanla selamlaştıktan sonra da yat yarışı yaptılar! Ulan zenginlik böyle bir şey olsa gerek!


Ceket Zara'dan, hemen koşa koşa gidip alıyor muyuz dostlar?




Tabii günün sportif temasına uygun olarak pek rahat giyinmişlerdi.



Yat yarışında ise Kaptan Kate, 2 kere üstüste kazanıp keltoroş kocasını adeta ezmişti.









Tabii yarıştan sonra zavallı William'ı teselli etmek de Kate'e düşmüştü:))




Ay artık devamını başka yazıya bırakıyorum, çok uzun oldu bu post, destan gibi.


Nasıl buldunuz Kate'i?


xo xo


4 yorum:

  1. Kate eğer yurdumuzda bir yenge olsaydı çocuk kaç aylık diyenlere 14 aylık derdi ki nazar değmesin :)) Bu omzuna bi nazar boncuğu bile takmamııış.

    Hof Zara esas şu mavi paltonun bi taklidin yapsa da alsak. Ne güzel bi şey o öyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O mavi paltoya bayıldım ben de. Ne güzel rengi. Orijinal model biraz daha farklı ama, kate üzerinde oynama yaptırmış:)

      Sil
  2. Ayy! bu düşes yazıların beni çok paçoz hissettiriyor. Vay anasını diyorum her seferinde :)
    6 aylık mı? Kraaaaliyet bebesi olunca böyle oluyor demek. Kollar filan gel beni mıncıkla diyor. Şöyle hoplata zıplata seviyorlar mı acaba ? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 8 aylık bebe:) ama topaç gibi maşallah:) bunu ağız tadıyla sevecek Türk analarına layık oğlan:)
      Ay bu Kate yüzünden ben de bunalıma girdim, gittim yeni pantolon aldım ne kadar paçozum diye.

      Sil

Yaz ki muhabbet olsun.