11 Kasım 2013 Pazartesi

Bu Nasıl Bir Diyet Yaleppim:(((

Hemen şuracıkta yazmıştım, hatırlarsınız, diyetisyene gitmeye başladım diye. Git gel Konya 6 saat sanki, bir buçuk ay oldu 1 kilo bile veremedim dostlar. Ayy nasıl asabım bozuldu moralim çöktü anlatamam. Ben bir karış suratla gittikçe, çılgın diyetisyenimiz Perihan her kontrolde biraz daha hırslandı, öyle etti böyle yaptı, yok, olmadı da olmadı. Bir de, nasılsa zayıflayacağım diye kıyafet almıyorum; diyet yaptığım için güzel bir şey de yemiyorum. Ulan ne giyiniyorum ne yiyorum, ot gibi oldum mu sana? bari 500 gram vereydim!



Sonracığıma, son olayımız karbonat. Iııııhhhh:((( yeni listede her gün bir litre karbonatlı su, bir bardak sulandırılmış elma sirkesi içmem gerekiyor. Allahıııımmmm:((((( Ne günah işlemiştim ben yaaa?? Ne işe yaradıklarını bilmiyorum, listeyi okurken nutkum tutulduğu için soramamışım. Sorgulamadan çileme katlanıp içiyorum lıkır lıkır. Şifa niyetine:(

Üstelik her gün avuç avuç ceviz yemem gerekiyor ki, o da ocağıma incir acağı dikti. Kilosu 90 lira meretin. Milletin günlük sigara masrafı bizim ceviz masrafımız var bildiğin:))) Diyetisyenin sabah-öğlen-akşam acımadan yutturduğu kuru kayısılar ise içimi öyle bir mülayim etti ki, evlere şenlik:))) Neyse, onu söyledim de iptal ettirdim. Ye kayısıyı, iç yeşil çayı, koş tuvalete.. Can mı dayanır buna evladım:))

Tabii bu sıkıntılı günlerimizin en büyük devası, canımın içi cici kedi idi sevgili dostlar. Akşam eve gelip küçük maymunla uğraşınca ne dert kalıyor ne tasa. Haftasonu, Tülay arkadaşım üşenmemiş, Kediş'e yün bere örmüş:))) Demin küçücük düğme kafasına taktım da bayıldım gülmekten. Annem de demez mi "Vecihi'ye benzedi" Aaahhahaah. Ama ne iyi kedi, dedim ki "5 dakika dur, fotoğrafını çekeyim",  durdu valla!!! "İki gıdım kuru mama için çektirdiğin eziyete sokayım" demiş midir içinden, orasını bilemem. Ama mazlum mazlum oturdu, pozlarını verdi, sonra da kucağıma kıvrılıp uyudu. Demek ki aramız iyi:)


Hüüüyyffff
Yazık lan bana:(((

İmdaaaatttt

Hadi hadi kedikopter:)))


Ulen fiyonka niyet ettik, helikopter çıktı Kediş'in tepesinde, uça uça ağaçlara iner çıkar atık diye gülüp eğlenirken karbonatlı su gerçeği bir tokat gibi suratıma çarpmıştı dostlar. Ayyhhh nasıl bir eziyet o, of bee:))) İçine limon da atmam gerekiyor ama yapamayacağım. Bir litre karbonatlı suyu içmek yeterince acılı zati, karbonat Erol'a döndüm miko:))

Ne işe yaradığını bilen varsa deyiversin bana da bir zahmet:)


xo xo

12 yorum:

  1. Kedin çok çok tatlı maşallah. Annenin Vecihi benzetmesi beni benden aldı :) Karbonatlı su seansında sana sabır diliyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önümüzdeki hafta karbonata devam,sonra bakalım işe yaradı mı yaramadı mı? :))

      Sil
  2. aslıcım sana boool sabır diliyorum, özellikle karbonatlı su ve elma sirkesi konusunda. babam hayattayken alternatif tedavi bik mik uzmanı ona karbonatlı su şey etmişti, vücuttaki ph seviyesini mi düzenliyordu ne, öyle bir şey. ama kilo vermekle bir ilgisi var mı bilmiyorum, sonuçta babam kanserdi ve kilo almaya çalışıyordu, vermeye değil. ama hatunun kendisi de masasındaki şişeden lıkır lıkır içiyordu, iyi bir şeydir herhalde. yalnız marketlerde satılan kabartma tozu olan karbonattan değil de, eczanelerde satılan karbonattan aldın değil mi? ingiliz karbonatı yazıyordu üzerinde doğru hatırlıyorsam.

    ben de kuş kadar yememe (ve verecek çok ama çok kilom olmasına rağmen) bir gıdım verebilmiş değilim. sanırsam başlarda böyle oluyor, rezervden mi ne yakıyor gizli gizli vücut, sonra birden coşup vermeye başlıyor. yani daha doğrusu böyle olduğuna inanmak istiyorum :)

    kediş çok tatlı, şapkasından da sanki gizli gizli memnun görünüyor :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. marketten 2 liralık karbonat aldım, onu içiyorum :((( tek faidesi ağzımın içinde yara vardı ona iyi geldi. fakal kiloda kıpırdama yok.

      bu verememe mevzusuna da deyollar ki, insan vücudu bu kış mevsminde kilo veremezmiş... ben daha önce zayıfladığımda mevsm bahardı, ve gerçekten 1,5 aydır özenle beslendiğim halde gıdım kilo verememk bundan olabilir mi acaba?

      inşallah sonradan coşarız Çavlancığım, böyle haldır haldır veririz kiloları ne diyeyim:))

      Kedişe şapkayı takınca hemen patileri uzatıp poz kesiyor, kendini mi beğenmiş nedir:)))

      Sil
  3. kedin cok sirin sapka daha bi sirin :) bol sabir diliyorum sana. Baslarda daha zordur ama umarim zamanla alisirsin

    Sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1-2 kilo verseydim, kendimi çok motive edecektim, şu an irademin son kırıntıları ile direniyorum:)

      Sil
  4. Karbonat kaşıntı vs. cilt problemlerine de iyi geliyor. Netde bu konuyla ilgili çok bilgi var.. Suyla karıştırıp ya da pudra gibi sürülerek uygulanabiliyor. Tabii eczanelerde satılan İngiliz karbonatı. Tentürdiyot ebadında, poşet içinde 3 tl gibiydi sanırım.
    Son olarak kediye sabır :) Diyet için de;

    Bu daha başlangıç mücadeleye devam!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ey ben bildiğin karbonatı aldım marketten onu içiyorum, ingiliz fransız demedi ki çatlak diyetisyen:((( dokunur mu acep?

      Sil
  5. ne işe yaradığını bilemem ama ne zarar vereceğini söyleyebilirim; ki yüksek ihtimal sen de biliyorsun judy; midene zarar verecek karbonat, sirke vs vs bunu veren bir diyetisyeni aklım almıyor. spor var az kalorili yiyecekler var vs vs vs varken sirke ve limon; yok aklım almadı benim. zayıflayacağım diye sağlığından olma lütfen, kes karbonatlı suyu falan, sen dışarıda çok yemek yiyorsun ve çok konvansiyonel ( patates, sos, et sosları, şekerli içkiler) ürün alıyorsun vücuduna; kilo verememen ve alman kolaylıkla ondan. karbonat! olmaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy çok korkuyorum Handan, üstelik karbonatı limon suyu ile iç dediydi de, ben sade içiyorum . hüüüü:(
      ama 1,5 aydır o dediğin şekilde beslenmiyorum, bari bir kilo vereydim tüh:( ah ah, o şekerli kokteylleri de ne kadar özledim, kokteylden karbonatlı suya nasıl düştüm ben, hayretler içerisindeyim:)))

      Sil
  6. Judy, gençliğine yazık yapma ne olur. Bırak bu karbonatı. Ben bir kere dişleri beyazlatıyor diye fırçayla dişlerimi ovmuştum da kusmamak için kılı kırk yarmıştım. Karbonatlı su içilir mi? Bırak şu deli diyetisyeni. Bu Perihan kaç beden çok merak ediyorum. Genelde diyetisyenler hep toplu oluyor :)

    YanıtlaSil
  7. Aylar geçmiş. Sonuç ne oldu merak ettim :)

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.