6 Ağustos 2013 Salı

Real Fiesta Seyyahları Yollarda

İşte günler ayları kovaladı ve yine bir bayram tatili sayesinde Lady Charlotte ile kendimizi yollara vurma zamanı geldi, benim canımdan çok sevdiğim izleyenlerim:)


Yarın sabahın köründe kalkıp havaalanına gideceğiz, uçak bizi yeni keşfimize götürecek :  istikamet ilk kez göreceğimiz ALAÇATI.

Sörf yaptığımız da yok, zaten kesin yelkeni kafamıza indirip ağzımızı yüzümüzü dağıtırdık, ama pek merak ediyor idik bu beldeyi, hiç gitmediğimiz bir yeri keşfedelim istiyor idik. O yüzden küçük Alaçatı köyüne gitmeye karar vermiştik bu sene.

Otelimiz Port Alaçatı'da. Sanırım o atraksiyonların, bıdı bıdıların, tükkanların filan olduğu köyün uzağında kalıyor. Artık dolmuş, minibüs vardır birşey diye ümit ediyoruz.

Tavsiyeleriniz var mı sevgili dostlar?

Dönüşümde bol fotolu postlarla maceralarımızı yazacağım:)

İyi bayramlar, güzel tatiller:)

Xo Xo


Fotoğrafı otelin web sayfasından aldım, benim değil.

2 yorum:

  1. bol para goturun alacati pahali yer ilk giriste bir esnaf lokantasi var acikinca oraya atin kendinizi yoksa uhuuuuu restoranlarina para yetismez kurabiyelerinda bi numara yok ama alin yiyin tadina bakin o sade kahve sade kahve dedikleri yer got kadar bi kahve gotgote oturacaksiniz insanlarla ben gezdim alacatiyi ama kalmadim o kadar dipdibe yerlerden hoslanmiyorum sakiz adasina gidin cesmeden boverin alasini catisini hayvan pahali bi koy iste eninde sonunda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kasıntı ve çok tıkışık bir yer burası. Adım atılmıyor o meydanda. Neyse biz 10 tl'ye kumru yeyip 5 liralık güzelim yüzükler aldık. Ama yani Bodrum dururken buraya gelmeyiz bir daha.

      Sil

Yaz ki muhabbet olsun.