5 Mart 2013 Salı

Kate Alert : Ben Bir Küçük Göbeğim, Köşe Bucak Gezmeyim

Geçen haftasonu, keltoroş kocası Prens William ve tüm dünyanın peşinde koştuğu havuç kafa kaynı Prens Harry ile, İsviçre dağlarında bir düğüne katılan güzel düşesimiz Catherine; bugün de adı sanı duyulmamış Grimsby kasabasını ziyaret etti sevgili izleyenlerim.

Bu kasabanın olayı balıkçılıkmış da artık zor durumda imiş falan filan. Beni daha çok 5 aylık hamile Kate'in göbeği ilgilendiriyor idi, o yüzden haberlerin o kısmını pek okumadım. Bakınız :




Evet, gördüğünüz gibi durum bu. Yani daha doğrusu gördünüz mü? Ben göremedim de? Where is the baby Kate? :))) Hani bazen şirkette öğle yemeğinde kuru fasulye çıkar ya... Pek istemezsin ama el mahkum aç kalmamak için yersin... Böyle inceden karnın şişer, içeriden gurul gurul tuhaf sesler gelir... sonra eve gelince kediyi nişan alıp salarak rahatlarsın ya hani? Bu göbek bana onu hatırlatıyor işteee ahahaha:) fasulye yemiş de gaz yapmış gibi, hala incecik bu kız dostlar:))







Fakat aldığı kilolar harika yakışmış Kate'e, doğumdan sonra yine çiroza bağlamasa, böyle gamzeli gamzeli gezse işte, ne dersiniz güzel olmaz mı?

xo xo

3 yorum:

  1. yüzü gözü kilo alınca çemçik ağzı da az biraz sevimli olmuş :) çok marazi zayıf bu hatun yaa. baktıkça acıyorum resmen.

    YanıtlaSil
  2. "benim kabızlık göbeğim o ya" dedim resmi ilk gördüğümde, sonra fasulye yorumunu okuyunca tamam dedim kaka yapamayanlar kulübüne hoş geldiniz. kate bence iyi yemiyor, bebek kulaksız bacaksız filan doğacak diye çok korkuyorum :(
    ayrıca o kemer ne öyle yau :o biz de anca kotlarlan paçavralarlan gezelim :(

    YanıtlaSil
  3. Bu kızı sevmiyorum da sırf senin hatırın için yorum yapıcam:) Hatun zayıf çünkü çok zor bir hamilelik geçiriyor. Sürekli kusmaktan kilo bile vermiş olabilir.

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.