22 Mart 2013 Cuma

Dört Başı Mamur Kate Alert

Güzel düşes Kate, son günlerde üst üste göbeğini gezmeye çıkarttı, çeşitli aktivitelere katıldı sevgili Kraliyet ailesi meraklısı dostlar:) Ben de tabii ayıla bayıla takip ettim Kate'in kıyafetlerini ve artık kendini göstermeye başlayan göbeciğini.

Geçen Cuma, Kate sürpriz bir şekilde at yarışlarına katıldı keltoş kocacığı William ile. Tabii Veli Efendi Hipodromuna gelmedi canım, işte oralarda Cheltenham  derler bir yarış varmıştı da, Kate de oraya gitmişti:)

off hava da buz gibiymiş, götüm dondu



Kate'cik eski pembe bir paltosunun düğmelerini öne alıp kendini paltoya tıkıştırmış. Yakasını da böyle biri ayakta, biri kıvrık kapatıp hoş bir hareket katmış. Pek cici görünmekte idi.


Geleceğin kralı ve at dişli sülalesine gitgide benzemekte olan kocası William ile bol bol muhabbet edip eğlenen; beygirlere tezahürat yapan Kate pek güzel vakit geçirdi.

heeeyyyyy

Ama sanki yarışın sonu beklediği gibi olmamıştı :

gitti paracıklarrrr

Pazar günü ise 17 Mart St Patrick günü şerefine, Kate ve William, yüz yıllık bir Kraliyet Ailesi geleneğini devam ettirdiler ve İrlandalı askerler birliğine yonca yaprakları dağıttılar.



Kate tam bir sene önce giydiği yeşil paltoyu tekrar giymişti. Bu sefer siyah kazağı, çorapları ve topuz yaptığı güzelim saçları ile daha rahat görünüyordu. 1 yılda ne çok şey değişiyor değil mi?

17 Mart 2012 ............................ 17 Mart 2013

Kate, yonca yapraklarını önce birliğin albayı olan prens kocasına, sonra teker teker askerlere takdim etti.

Güzel Catherine



Birliğin maskotu itoşa bile yoncalar verildi.





Kate'in saçını ve şapkasını çok beğenmiştim. Derli toplu saçla çok daha havalı görünüyordu.

Hemen iki gün sonra ise, William ile Kate; ailelerini kaybetmiş küçük çocuklara destek veren bir kurumu ziyaret ettiler. Yetkililerden kurum hakkında bilgi alan çiftimiz, minik yavrularla ilgilendiler, kapının önünde bekleyen kalabalıkla tokalaştılar. Hediye olarak gelen yumuş ayıcıkları kabul ettiler:))

yumoş ayıcık






Kate bu ziyaret için bebe yaka siyah Topshop elbisesinin üzerine yakasız, 60'lı yıllar esintili bir palto giymişti. Yine pek cici ve hoş görünüyordu tatlı düşes.





Dün ise, Catherine en şık şapkasını takarak, büyükanne Kraliçe ile Londra metrosunun 150. kuruluş yıldönümünü kutlamaya gitti sevgili izleyenler. Kraliçe 2.Elizabeth uzun süredir ortalarda yoktu, saraya kapanmış, bağırsaklarını etkileyen bir hastalıktan iyileşmeye çalışıyordu. Biraz çökmüş gördüm kraliçeyi :(

Ayyy fakirler buna mı biniyoooo?

biz olsak o paltonun altına tayt giyerdik, o yüzden prenses olamadık işte:))))



Harry'nin telefonunu veremem canımmm



Kate'in bu haline bayıldım tek kelimeyle. Paltosu, şapkası, incecik bacakları ile çok zarif görünüyordu. Kulaklarına ise nişan yüzüğünün takımı; Galler Prensesi Diana'nın safir küpelerini takmıştı. William acaba başka neler verdi Kate'e annesinin takıları içinden? Merak ediyordum:)



Metro yetkilileri Kate'e "baby on board" iğnesi hediye ettiler.  Düşes bu hediyeyi pek sevdi, evde takıp dolaşmaya söz verdi:))

Kate Cuma günü de, yağmur botlarını giyerek izci çocuklarla çamurlarda yuvarlanacak. Artık bunu da başka bir yazıda ele alırız:)


Beğendiniz mi Kate'i :))


xo xo

8 yorum:

  1. bu kadın hamile ise benim bebeklerim niye hala pırtlamıyor??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Miki gibi işte, 4 aylık hamileyken hiç birimiz anlamamıştık:)))

      Sil
  2. ahahah harry'nin telefonu veremem canım'a koptum judy :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yani Kate'i görsem ben de Harry'nin telefonunu isterim ama böyle çemçük çemçük "oh nö nö nö" der herhalde:)))

      Sil
  3. her hali güzel bu kızın. gelelim fotolara. 1 yılda çok şey değişmiş ama tören kıtasındaki asker amca hiiiç değişmemiş, aynı maşallah. elizabetin neden barsak enfeksiyonu olduğu belli, nerdeyse 100 yaşında, o soğuk İngilterede ayağına çorap giymemiş, alttan alttan üfürüyordur şimdi:)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahah yazık yahu kraliçe'ye, üşütmesin küçük elizabeth'i :)))

      Diana zamanında sevmiyordum ama sonradan tonton büyükanne moduna geçince sevdim kadını, ölünce üzüleceğim .

      Sil
  4. Yav kızacaksın ama ben bu kızı sevemedim gitti. Güzel belki ama ağız yapısında bir kemçiklik hali mevcut, itiyor beni. Eh ne yapalım herkes benim kadar güzel olamıyor işte, Allah da onları öyle yaratmış:)
    Hehehe, kızdın mı :)
    Beyaz paltolu halini pek beğendim, eli çiçekli olanı, yaşına başına uymuş şöyle genç havası gelmiş. Son kostümde ise bebeğe patik örüyormuş galiba, aniden "Hadi" demişler, şişi şapkasına saplayıp düşmüş yola sanki, ne dersin?
    :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vallahi kızmıyorum, çok gülüyorum :)))
      ben de beyaz paltolu halini çok şirin buldum, hatta topshop'un web sayfasına girip o bebe yakalı elbiseyi aradım ama bulamadım:(
      sondaki halini çok sevdim ben, kısa paltoyu taytsız giyiyor ya, bayılıyorum:)))

      Sil

Yaz ki muhabbet olsun.