25 Şubat 2013 Pazartesi

Nicole Kidman 2013 Oscars Red Carpet

İşte günlerce, aylarca beklediğimiz senenin en büyük kırmızı halı olayında Nicole bacımız başımızdan aşşağı bir kova kaynar suyu boşaltmayı becermişti yine dostlar:)

Bağrı yanık türkücü kocasıyla kolkola Oscar ödül törenine katılan Nicole, daha önce de defalarca giydiği L'wren Scott tasarımı bir kıyafet seçmiş. Ama hayır! Durun! Oscar Kırmızı Halı programını izlerken öğrendim ki, bu kıyafeti türkücü kocanın ta kendisi seçip giydirmiş Nicole'a a dostlar!

Püüü senin suratına, köfte gibi kızar, biber gibi patla!

altın suyuna bandırdım

kaynanamın bütün altınlarını taktım da geldim

Yani açık konuşayım, elbisenin ne olduğunu hala anlamadım, sabahtan beri düşünüyorum birşeye de benzetemedim. Siyah kısımları annemin yazın ocakta közlediği patlıcanları anımsatırken, herhalde türkücü koca "aman zengin göstersin" diyerek kadıncağızın tuvaletini altın suyuna bandırmış diye düşündürmekte. Nicole de "beyimdir, düşünmüş seçmiş körolası, napalım, altın suyunu yazık mı edelim??"  deyip giymiş gelmiş herhalde ne diyeyim:(




Nicole güzel ve heykel gibi, elbiseyi sevmedimmmm:((( Bari o belindeki parıltı olmasaydı anam yaaa:((

beğendinmiz mi?

xo xo

9 yorum:

  1. oscar ödülünü seyrederken bir anda çarpılmışa döndüm.. Judicik ne düşünür, kadını döver söver diye düşünürken, gene ucuz kurtardı bence :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o belindeki altın suyuna bandırmalı gayret kemerini söküp gırtlağına dolayasım geldi:)))

      Sil
    2. yapmadığın kabahat :))) o bizim göz sağlığımızı düşünüyor mu heee?

      Sil
  2. Ben bu adamı neden Nihat Doğan'ın sarışın-mavi gözlü haline benzetiyorum? :/
    Neyse, Nicole yaşlandıkça saçmaladı.
    Ne giydiğine dikkat eder oldu, ne botoks yaptırmaktan vazgeçer oldu.
    ''Bizımla deyilsın!'' diyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi botoksu geçtim, onu da ucuzcuda yaptırınca ördeğe döndü de, kıyafet durumu fena. Neler giyinirdi ya, heykel gibi haliyle moda ikonumuz olmuştu. Şimdiyse hayal kırıklığı.

      Sil
  3. Nicole bebek gibiydi, heykel gibi olmuş dediğiniz gibi. Noldu bu kadına ya, estetikten botokstan gerim geirm gerilmiş.
    Elbise güzel ya, niye beğenmiyosunuz :) Benim kaynımın düğünü var yazın bana verse de giysem, ooh altın suyuna batırılmış batırılmış :) (Tabi 34'den elbiseyi 40 a naısl çıkartırız bilmem hehe :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah düğünde gideri var, düğün konseptine de uygun altın suları , bulursak veririz sana annem üzülme:)

      Sil
  4. yavrum alttaki o altın spiraller olmasa biraz daha çekilesi olurmuş onlar ne öyle bakayım derken hipnotize olacaktım vallah koca işte rezil de eder vezir de :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o alttaki spiralleri bana versin, göğsündekileri de çöpe atsındı, belki o zaman elbise birşeye benzer idi:)))

      Sil

Yaz ki muhabbet olsun.