11 Mayıs 2012 Cuma

Kate Alert : Rüya Gibi

Prens William ve Düşes Kate bu gece İngiliz Olimpiyat Takımını desteklemek üzere bir yardım galasına katıldılar.

Kate bu gece giydiği, etekleri uçuşan yeşil Jenny Packham kıyafeti tek kelime ile sansasyonel idi. Saçlarını mükemmel bir topuz ile toplayan genç düşesin elbisesinin sırt detayı ise nefes kesiciydi.

Kate gerçek bir prenses idi bu gece, o zarif topuz, o uçuşan etekler, sallantılı nefis küpeler ile kırmızı halıdan bir rüya gibi geçip gitti. Adeta rüzgar gibi geçti:)

Ayılıp bayılarak sizi bu şahane fotoğraflarla başbaşa bırakıyorum... Fotoğraflar Just Jared ve Daily Mail'den.







Elbisenin arkası ayrı güzel:


 İşte saçlarını toplayınca yüzü gözü açılan genç düşes Kate:


Bir süredir Kate'in beynini yiyorduk "topla saçını, topla saçını" diye. Bu gecenin örgülerle süslenmiş saç tuvaleti resim gibiydi:



Valla beğenmeyen varsa bile demesin öyle demesin:))) Herkes beğendim yazsın lütfen yorumlarda:))

beğendiniz miiiii?


xo xo

28 yorum:

  1. Beğendik beğendik:)) Bak sözümüzü dinlemiş toplamış saçını, aferin uysal kız:))
    Tuvalet enfesmiş gerçekten...

    YanıtlaSil
  2. Elbisenin sırtına hasta oldum. O düğmeleri pek severim. Renk de cok güzel küpeler de. Benim puanim sana dokuz kanka

    YanıtlaSil
  3. ben geeerçekten çoook beğendim!

    YanıtlaSil
  4. Kate' e bızımlesın diyoruz:)
    bu elbisenin beyaz renklisi ne romantik bir gelinlik olur(ve inşallah senin olur:))

    YanıtlaSil
  5. naif'in kelime anlamı böyle bi'şey sanırım

    YanıtlaSil
  6. Leylak Dalı : ne güzel olmuş ama saçını toplayınca :))
    bir şey daha isteyelim bakalım yapacak mı:))

    YanıtlaSil
  7. KadirBey : hakikaten aştı. her seferinde daha çarpıcı, sonunda patlayacak herhalde :)))

    YanıtlaSil
  8. iki deli : sırttaki o düğmeler acayip bir hava katıyor elbiseye. Pippa'nın meşhur nedime elbisesinin de en büyük olayı düğmelerdi. elbisenin sırtı komple olay olay olay:)

    YanıtlaSil
  9. Mia : heyyyyyyy:))) ben aptal oldum Miacım ya, böyle mehh diye kaldım :)

    YanıtlaSil
  10. banu :: Banucum meğersem bu elbise Jenny Packham'ın gelinlik koleksiyonundanmış aslında. bak orijinal hali bu : http://www.eternitybridalwear.co.uk/wedding-dresses/media/ecom/prodlg/JPB430%20-%20Aspen.jpg

    kate için özel olarak bu renge uyarlanmış. yani dünyada başka kimseciklerde olamayacak bu renk:)

    orijinal gelinlik hali çok hoş, uçuş uçuş

    YanıtlaSil
  11. saçaklı : naif, çok zarif ve güzel. tam prenses oldu kate :)

    YanıtlaSil
  12. kuzuuu kate senin bloğu okuyor:)))tam senin istediğin tarzda bir saç modeli olmuş :))bence yazıların altına koyduğun etiketlerden buldu bloğunu:))

    YanıtlaSil
  13. bu kadın hiç İngiliz gibi değil...tipi de benzemiyor, havası da... elbisenin rengi vs süper,gelinlik hali de çok güzelmiş...

    YanıtlaSil
  14. Bloğunun gücüne bak, yaza yaza toplattın sonunda saçları:))) Her şey mükemmel, kusur bulan taş olur, taş

    YanıtlaSil
  15. zoikuş : sen bugün nerelere gittin bakim zoi kuş:)

    YanıtlaSil
  16. beYendim :)
    Olmuştur umarım gönlün... :)

    YanıtlaSil
  17. Dilek : lafımıza geldi:)))

    YanıtlaSil
  18. Dreamer : belki sürekli bronz göründüğü içindir:)

    YanıtlaSil
  19. çenebaz : o zamannn yeni hedefimi açıklıyorum, Kate tiara taksın bir baloda, tam prenses olsun istiyorum:)

    YanıtlaSil
  20. Sittirella : oldu Sittim oldu, oh nihayet yüzü gözü açıldı kızçenin:)

    YanıtlaSil
  21. şahaneymiş ya bayıldım ayrıca bizi duymuş anacım pek güzel olmuş topuzu

    YanıtlaSil
  22. evet, ingilizler gibi soluk,gül rengi bir teni yok, çok da zarif, akdeniz kadınlarına benziyor....

    YanıtlaSil
  23. Sanki Diana'nın ruhu girmiş içine, o denli beğendim ben de! renk inanılmaz yakışmış, elbise rüya gibi, o sıskalığı gitmiş, saçlar şahane, işteee buuu diyorum başka da bir şey demiyorum:)

    YanıtlaSil
  24. thalassapolis : kaynanalığımızdan Kate bile dize geldi anacım. şimdi sıra veliaht doğurtmaya geldi:)))))))

    YanıtlaSil
  25. dreamer : akdeniz kadını, bizden yani heeeyy:))
    ya bizim şirkette hiç tahmin etmediğim biri "ben prens william'ı çok seviyordum, evlendiğinde çok üzüldüm" dedi:)) hala şaşkınım.

    YanıtlaSil
  26. enne : heyyyyyy hepimiz çok beğenmiştik yaşasınnnn. böyle canlı renkler giysin ciğerimizi yesin yani Kate:)

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.