8 Mart 2012 Perşembe

Kate Alert : Kraliçe Elizabeth ile Jübile Turu Açılışı

Bugün, genç düşes Kate için, kraliyet hayatında düğün gününden sonra belki de en önemli gün idi sevgili asalet-sever dostlarım. Gün boyunca, Kraliçe 2.Elizabeth ile beraber resmi kraliyet görevlerini yerine getiren Kate, Leicester'da Jübile turunu başlatan Kraliçe'ye eşlik etti.


Büyükannesi bu özel günde gördüğüm en çingiş pembe kıyafetle parıldarken, Kate beldeki fırfır modasına uyan, koyu yeşil, kumsaati formunda bir elbise ve ceket takımı giymişti. Sanki 1940'lar esintisi taşıyan elbisesi biraz fazla dar ve kısa mı olmuş acaba? Hani iş görüşmesine giderken aman çok dar ve kısa etek giymeyin, rahat edemeyebilirsiniz derler ya, o yüzden:



Neyse, Kate yine güzel idare etmiş. Ben olsam donları fora etmiştim. Kraliçe ile katıldığı bu önemli günde çok cici bir de şapka takmış Kate'cik. Mücevher olarak ise William'ın Noel hediyesi elmas küpeleri ve rahmetli Dianacığımızdan miras kalan ikonik safir nişan yüzüğünden başka birşey kullanmamış. Yani William annesi ile özdeşleşmiş o yüzüğü Kate'e taktı ya, elimde değil, ben de Kate'i seviyorum:)  Çok beğendim:





60 yıldır devlet başı olan 85 yaşındaki 2. Elizabeth ve geleceğin Kraliçesi  Catherine, şehire Londra'dan trenle geldiler. Sonra da yukarıdaki fotoda gördüğünüz kraliyet makam otolarına binip üniversiteyi ziyaret ettiler. Üniversite öğrencilerinin hazırladığı moda defilesini izleyen ikilinin fısıldaştıkları gözlerden kaçmadı. (Dedikodu köşesi gibi yazmaktayım farkettim ama neden ben de bilemedim)




Elizabeth ne kadar tatlı, değil mi? Acaba Kate ne fısıldadı kulağına, çok merak ettim. "Büyükanne, senin sıkıcı ve de kelliğe meyilli toruncuğunu ben de böyle bir defilede transparan elbiseler giyerek kandırdım" mı dedi, "ayol ben bu paççoz elbiselere burnumu silmem, Kensington Sarayında tahtabezi olarak kullanmam!!" mi dedi, yoksa "fotoğrafçılar neredeyse eteğimin içine girecek, bu ne canım" diye şikayetlerde mi bulundu? Duyamadık. Ben olsam "aman götüm görünmüyor değil mi?" diye sorardım birkaç kere. Hatta o eteğin altına en siyahından bir çorap giyerdim ki peynir gibi lüp lüp bacaklarımla kimseye eziyet etmeyeyim.


Tabii Kate spor yapa yapa taş formuna gelmiş bacaklarıyla, gönlüne göre giymişti kısa elbisesini. Üniversite ziyaretinden sonra, halkla kaynaşıp çoluk çocukla sohbet ederek bol bol çiçek topladı. Sonra minik bir kız çocuğu, elindeki buketi kendine doğru eğilen Kraliçeye vermemiş, saklamış. Kate'e sunmuş. Sanırım aşağıdaki fotoda o yüzden gülüyorlar:



Kate önümüzdeki hafta tek başına önemli bir askeri ziyarette bulunacak. Ardından hamisi olduğu bir çocuk hastanesini ziyaret edecek ve ilk konuşmasını yapacak. Ay ay ay:)) Ben de prenses doğsaydım da, işim gücüm değişik kıyafetler giyerek hayır derneklerini gezmek olsaydı. Bihter'le Firdevs gibi aynı ahahaha:)))

Kraliyet mücevherleri kadar parlak bir haftasonu dilerim:)

xo xo

10 yorum:

  1. Yine güzel, yine güzel ^.^

    YanıtlaSil
  2. Ay senin bu kraliyet yazılarına hastayım!Hoş tüm yazılarına hastayım da,bunlar daha bir komik oluyor:))

    YanıtlaSil
  3. Sayende kraliyet ailesini adım adım takip eder olduk Judy:D Pek güzel bir yazı olmuş gene, çok güldüm^^

    YanıtlaSil
  4. Euphoric : o kedili gülen yüze bayılıyorum:)))

    YanıtlaSil
  5. Kitap Kurduyum Ben : heeyy, ben de hem gülüyorum hem de merakla takip ediyorum valla kraliyet ailesini:)

    YanıtlaSil
  6. Joy: yaşşasıın :) haftaya yeni Kate Alert'lerimiz olacak:)

    YanıtlaSil
  7. ayy ben de kate'i beğendim pek :)

    YanıtlaSil
  8. Miacım, ben gittim bu renk elbise aldım hemen :)) tabii Kate gibi yüzlerce poundluk fırfırlı takım değil, 30 liralık penye elbise elbise ama olsun:)))

    YanıtlaSil
  9. Anacım ben çözdüm niye pilenses olamadım ayol öyle bacak bacak üstüne atmadan oturamam ki yemek yerken bile atarım da annem günah diye uyarır beni evreka işte bundanmış pilenses olamam tuh tuh

    YanıtlaSil
  10. thalassapolis : ayol biz öyle oturamayız, alışmışız rahata
    , beni oturtsalar böyle, ayağımı dayamaya birşey ararım valla ahahaha, bi tabure getirin de ayacıklarımı uzatayım derim:)))

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.