27 Şubat 2012 Pazartesi

2012 Oscar Ödül Töreni Kırmızı Halı Maceraları

İki senedir ağız tadıyla Oscar töreni izleyemiyorum biliyorsunuz Ezel yüzünden, oh bu sene rahat rahat izleyeceğim birazdan NTV'de programın tekrarını.Tabii, sabahtan bütün kıyafetlerin fotoğraflarını silip süpürdüm, yılın benim için en eğlenceli kıyafet postunu yazmaya oturdum, çok mutluyum dostlar.

Bu sene törende, sitemizin ikonası Nicole Kidman yok idi. Ayrıca kırmızı halıda çarpıcı kıyafetleriyle her daim soluk kesen Charlize Theron'u da göremedik. Halıların gediklisi Anne Hathaway ise, geçen seneki berbat sunuculuğundan sonra bir süre Oscar amcanın çevresine yaklaştırılmıyor herhalde, o da yoktu.

O halde kıyafetlere bakmaya ennn sevdiğimden başlayalım: Natalie Portman.




İnanamıyorum ama Natalie'cik bildiğin puantiyeli basma bir elbise ile gelmişti törene:)) 1954 senesinden kalma vintage bir Dior tasarımı imiş bu entari ama bence Oscar kırmızı halısında hafif kalmıştı. Kesinlikle Natalie'nin en iyisi değildi bu seçim ama kendi o kadar güzeldi ki elbiseye laf edemiyorum.




Valla bence dünyadaki en güzel yaratık şu yıllarda Natalie. Yoksa galakside mi demeliyim? O değil de, elbisenin yakın çekimlerini gördükçe iyice yakıştıramadım Oscar'a. Siz ne dersiniz?

Gecenin en çarpıcı 2 kadını vardı benim için. Pırıl pırıl Elie Saab tuvaleti içinde Milla Jovovich adeta Olimpos dağından lutfedip biz ölümlülerin arasına inmiş bir tanrıça gibiydi. Bembeyaz Tom Ford elbisesiyle Gwyneth Paltrow ise muhteşem bir Grace Kelly olmuş idi adeta. Ağzım açık kaldı lan bunları görünce. Kendimi balkabağı gibi hissettim. Ezik miyim ben dostlar?






Yani dünyadaki güzellik payının çoğu Milla'ya verilmiş de biz de kapının arkasında mı kalmışız o sırada neler oluyor yaleppimm??




Gwyneth Paltrow bu haliyle şıklığın tanımını yaptı bence. O pelerinin yarattığı etki inanılmaz. Kelepçe bileklik müthiş uymuş. Çok etkilendim. Elbise de bembeyaz, dümdüz birşey. Neden bu kadar çarpıldık anlamadım. Pelerin yüzünden diyorum. Çünkü ödül sunmaya geldiğinde pelerinsiz aynı derecede etkili olmamıştı elbiseciği.

Jennifer Lopez her zamanki gibi göbeğine kadar dekoltesini açmış, kıyafetini de halıda beğenmedim. Götümü nasıl daha büyük gösteririm havası var sanki:


Amaaaa sahne üzerinde yürürken çok hoşuma gitti, işte tam diva gibi görünüyordu o an Jennifer Lopez. Elbise Zuhair Murad tasarımı:


Ayyy Cameron Diaz ise kocaman bir hayal kırıklığı oldu, hiç beğenmedim o kremalı pasta gibi eteğini Cameron! Bu vesileyle onu da geçmiş olduk.

Gecede çok çarpıcı bir Alexander McQueen elbise vardı:


Hiç tanımadığım Jessica Chastain giymiş bu muhteşem, Hürrem Sultan'a layık kıyafeti amma, saçı mı desem, cildi mi desem, birşey olmamış, kadıncağız elbisenin içinde kaybolmuş gitmiş. Silik kalmış yani. Yazık olmuş McQueen'e.



Emma Stone'u görür görmez aklıma tek bir görüntü geldi. Nicole'ün 2007'deki o efsane hali:

Nicole Kidman 2007 Oscars Red Carpet


Aaahh Nicole, sen bu muhteşem tanrıçadan törene gelmeye üşenen bir hanımanne'ye dönüşecek kadın mıydın ühühühü. Emma Stone'un törendeki sunuculuğu ise çok eğlenceli ve sevimli idi. Pek hoşuma gitti:))


Bu sene kırmızı halının prensesi ise, herhalde kimse itiraz etmez, Penelope Cruz idi. Giorgio Armani tuvaleti, zarif gerdanlığı, özellikle 1950'leri anımsatan enfes saçları ile tam bir prenses gibiydi Penelope. Beğendim!



George Clooney'in sevgilisinin giydiği altın suyuna batırılmış gibi görünen Marchesa tuvaleti ise beğendim mi beğenmedim mi, bir türlü karar veremedim. Bazı fotolarda şahane, bazılarında 14 ayar görünüyor. O gül formunu çok sevsem de, elbise konusunda kararsızım. Siz ne diyorsunuz?



Gecenin adaylarından Michelle Williams'ın giydiği Louis Vuitton kıyafetin mercan rengini çok sevdim ama elbiseyi sevmedim sanırım. 


Yine yeni yeniden Meryl Streep ile aynı kategoride aday olup bir kere daha başını alan Glenn Close, gayet fit ve sıkı görünüyordu. Tabii sarkık kollarını ceketle saklaması iyi olmuş, beğendim. Tasarım Zac Posen imiş. Hani tasarımcıları aman aman yazıyorum, lazım mazım olur, birkaç tane kıyafet diktirmemiz gerekir. Aklımızda bulunsun diye ahahahaha:)))



Ve gecenin altın kızı, ödül kazanacağını öngörüp birebir Oscar kılığına girerek törene gelen biricik Meryl Streep:



Çok seviyorum Meryl Streep'i, ne giyse laf etmem, bana ne:)) Hanımanne kıyafeti giymiş ne giyecekti? Zaten artık rengini değiştirip hep aynı modeli giyiyor sanki:) Müthiş.

Veeee Amerika'nın kraliyet ailesi ile yazımızın sonuna geliyoruz dostlar:

Brangelina

Glamour kelimesi bu çift için yaratılmış sanki, mükemmel çift, hakiki royal family:



Angelia son zamanlar çok çarpıcı giyiniyordu, Oscar'a siyah Versace ile gelmesini beklemiyordum. Tarzından farklı, oldukça volümlü bir kıyafet, değil mi? Gece boyu neden bacağını attıra attıra poz verdi oradaki mantık ise beni aştı. Belki de elbise sola çekiyordu kimbilir? Ve o bacak (@AngiesRightLeg) ben bu satırları yazarken twitter'da 15.000 izleyici sahibi olmuştu. Düşünün bu kadının sadece bacağı!!! Başka bir kaç organ daha birleşse yıkılır o twitter ahahahah:)))

Siz kimleri beğendiniz dostlar?

xo xo

Ertesi gün hapı : 

Yoğun talep üzerine rüküşlükten yıkılan Livia Firth'ün fotosunu şuracığa konduruyorum. Bay Darcy'nin kolunda törene gelen biri böyle giyinmemeli idi, olacak iş mi dostlar?


Sırf siz sevgili izleyenlerimin hatırına editledim yazıyı bak, yoksa elbiseden tisskindiğim için koymamıştım en başta bu fotoyu ahahahaha:)))

16 yorum:

  1. Ancelika hariç aynı kişileri beğenmişiz Judy'cim, demek ki aklın yolu birmiş. Michelle konusunda da uyuşmuşuz, elbise kötü, rengi güzel. Meryl'e ben de bayılıyorum ama o elbise çoook kötüydü be yav. Iron Lady'deki Margaret tuvaletlerinden birini giyse bundan iyiydi. Anci'nin bacağına çıldırdım kardeş, benim blogdaki yazıyı okudun mu, dün bütün gece oturdum sonra yazdım:))
    Ha Jessica'nın saçı kötüydü bence de, elbise ondan aksamış. O kadın Help'de oynadı, şirin bir roldeydi...

    YanıtlaSil
  2. judy'im!

    inan oscar sonrası yazını bekliyordum yihuuu! :D

    natalie'yi ben de hiç beğenmedim ahh o güzellikle daha çarpıcı olabilirdi ve o basma elbiseyi giymeyebilirdi ah ahh.

    sonracıma gecenin en en en güzeli kesinlikle Gwyneth Paltrow'du.. o neydi öyle yahu!

    ama ben jennifer'a da bayıldım. hatta sadece ikisine bayıldım :)

    sonracıma emma stone kötüydü. michelle williams kötüydü. george'un sevgilisi ise çok köyüydü ama demir leydimiz hakkında ben de senin gibi ne giyerse giysin yakışıyor diyenlerdenim :)

    ama bradd piiitttt! ahh! muhteşemdi :D

    ama iskelet angelina'yı beğenmedim judyim ya huff :(

    YanıtlaSil
  3. George Clooney'in yanında olmak var ne giydiğinin ne önemi var kız! ben bu herifle öpüşsem bile o anda inanamam sanırım anı da kaçırırım!

    YanıtlaSil
  4. Paltrow'a normalde uyuz olurum ama kıyafeti müthiş. Lopez bence çok kötü, çok ucuz , şişman bir istiridye gibi olmuş. Angelina eğer o kadar derin yırtmaç kullanmasaymış ve de daha iri ve göz alıcı mücevherler kullansaymış kusursuz olurdu diye düşünüyorum.Diğerleri sıradan bence.

    YanıtlaSil
  5. ben de bu sene hiç güzel bir elbise göremeyenlerdenim. özellikle natalie'yi beğenmedim jennifer'ın elbise de bildiğin perdelik kumaş

    YanıtlaSil
  6. hele colin firth'ün karısı http://www.justjared.com/photo-gallery/2633583/colin-firth-livia-2012-oscars-02/

    YanıtlaSil
  7. Paltrow en hoş kıyafeti giymişti bence. Nasıl o kadar zayıf kalıyor bu kadınlar anlamıyorum. Angelina o çırpı bacağını gösterecek diye kendini harap etti resmen. Milla da iyi güzel hoş ama hiç meme yok. Tahta gibi. Clooney'nin sevgilisinin elbisesi ise berbat. Bence kadın şunu demek istemiş: Kıroyum, zevksizim ama Clooney bende! Yazıklar olsun böyle kadere...

    YanıtlaSil
  8. Ay Colin Firth'ün karısı kesinlikle en kötü elbiseyi giymiş. O ne be! Sanırım baştan tül yoktu üstünde. Kadın baktı ki meme yok öyle havada duracak, bari bir tül koy da şu elbiseyi giyivereyim, değerlendirmiş olayım demiş.

    YanıtlaSil
  9. Leylak Dalı : senin yazın efsaneydi bence, betimlemelerine o kadar güldüm ki:))) emeğine, kalemine, bloguna sağlık arkadaşım :))))))

    the help'i izlemek istiyorum, ama acaba önce kitabını mı okumalı, bilemedim.

    YanıtlaSil
  10. Miacım : Angelina şahane bir yaratık amma artık siyah straples elbise giymesin lütfen, sıkıldık!
    brad pitt ile tom cruise dikkatimi çektiler törende, ikisi de fındık gibiydiler:))) vampir mi oldular, benjamin button sendromu'na mı yakalandılar, ne ettiler bilemem artık, pis günahları boyunlarına:)

    YanıtlaSil
  11. Handaniko : allah canını almasın, çok güzel dedin:)) lan lan aaa öptü mü, öpüyor mu, öpecek mi, noluyo laannn derken kaçtı o an:)))

    YanıtlaSil
  12. coldmarch: tombul istiridye mi ahahahah, aynen canım:)))) neremi neremi demiş, heryerini açıvermiş:)))

    YanıtlaSil
  13. gürültü : natalicik hayal kırıklığı yaşattı ama diğer tüm ödül törenlerinde pek şık olduğu ve kendisini sevdiğimden ötürü affettim.:))

    colin firth'ün karısının elbisesine gıcık olduğum için koymamıştım ama koyuverdim resmini. haminne kıyafeti giymiş, çok fena, o göğüs kısmındaki fırfırlara yorum bile yapamıyorum:))

    YanıtlaSil
  14. vejateryen kedi : yazıklar olsun kaderin böylesineeeee:))) colin'in yanında haminne kılıklı karısı, corç'un kolunda altın suyuna daldırılmış zopa gibi sevgilisi...
    ay kadıncağız elbiseyi değerlendireyim derken o nuhunebiden kalma çantayı da eline alıvermiş, ne diyeyim, pes pes, pesler pesi:))

    YanıtlaSil
  15. haaaaaaaaaaaaaahahahhaaah hamınıneye ne guldum judy yaaaa alaan delısı senı:)))))

    YanıtlaSil
  16. Şahsen en beğendiğim elbise Angeline'nınki oldu. Anoreksik insanları seviyorum.

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.