28 Kasım 2011 Pazartesi

Neyse Halim Çıksın Falim

Cumartesi günü havanın soğuk ama kuru olmasını fırsat bilerek Lady Charlotte ile kendimizi İstiklal'e attık dostlar. Bizim en eski şirketten sevdiğimiz bir arkadaşımız da bizimleydi, Yaya diyelim ona.

Yaya İstanbul'da oturmuyor amma bu yedi tepeli kadim şehirdeki bütün falcıları, cinli hocaları, üfürükçüleri bilir. Fal baktırmayı çok sever, sık sık bizim burnumuzun dibinde olduğu halde adını sanını duymadığımız falcılara kaderini kısmetini okutturur. Ara sıra sonuçtan çok memnun kaldıysa ikinci seansa bizi de çağırır.



Yaya ile gittiğimiz falcıların en bombası Remziye idi. Remziye abla Küçük Çekmece'de, derme çatma bir evde oturuyor idi, ev o kadar eskiydi ki, tuvalet bahçede idi düşünün, tam eski romanlardaki ayakyolu muhabbeti:)) Ama işte Remziye öyle ver parayı bur karayı bi falcı değildi, giderken yanımızda çiçekler, lokumlar götürür; kadını bir güzel okkalar, rica minnet fal baktırırdık. Üste para bayılmak ayrı, saygıda kusur etmemişsen 20 lira mı neydi vizitası:)))  Remziye'nin tipi de evlere şenlik, tövbeler olsun yaleppim, günah yazma kınamıyorum valla billa çok ürkütücüydü, böyle bizi teker teker arka odasına alıp falımızı fallarken yüzüne pek bakmamaya çalışırdım, çarpılırım marpılırım diye tırsardım. Bütün bunlar yıllar yıllar önce olan işlerdi. Şimdi Remziye bu yazılarıma malum olup cinlerini bana musallat etmez işalla yaleppim dinimiz amin.

İşte cumartesi günü Yaya arkadaşımız bizi son keşfettiği falcıya götürmeyi önerdi. Bu sefer İstiklal'deki sıra sıra fal kafelerden birine gidecektik, haa iyi bunlar ciddi değil, gayet geyik olur eğleniriz diyerek kabul ettik. Melekler Kahvesi (Kafe Dezanj)'nin karşısındaki Sembol kafe'de NESİL bakacaktı bu sefer kaderimize kısmetimize. Yaya saatler öncesinden arayıp sıraya yazdırmıştı bizi.



Dükkanları gezip, yemek yedikten sonra pahalı kahvelerimizi içmek üzere Sembol Kafe'ye gittik. Neyse çok fena değildi kahveler. Sonra Nesil sırayla bizi kabul etmeye başladı. Önce Yaya çıktı, o meğersem daha önce gelmiş, tasdik etmiş onaylamış, bizi o yüzden getirmiş Nesil'e:)) Falı fallanan Yaya pürtelaş heyecanla geri döndü, Lady Charlotte gitti bu sefer fallanmaya. Merakla bekledik, aaa o da bir heyecan geri dönmesin mi, amanın işte benim sıram gelmiş idi.

Merak içimi kemirirken, heyecanımı bastırmaya çalışarak daracık ahşap merdivenlerden Falcı Nesil'in yanına çıktım. Aaaa! Gencecik eli ayağı düzgün sevimli bir delikanlı idi bu. Ne bileyim Nesil bey diye Yaya öyle bir babalamıştı ki adamı, böyle Oz Büyücüsü gibi bir tip karşıma çıkacak zannediyor idim:)) Önce o cihetten bir şaşkınlık yaşadım.


Nesilcik benim fincanı açıp kenara koydu, yani fincana bakmadı hiç, yüzüme bakıp falımı söylemeye başladı, makineli tüfek gibi takır takır konuşuyordu, tuhaf cümleler kuruyordu... Öyle sana 3 vakitte deve yüküyle kısmet var gibi basmakalıp falcı lakırdıları etmiyor, daha ütopik ve de metafizik takılıyordu:))) Bir de bu cihetten şaşırttı beni.

Nesil bana önce işimle ilgili falımı söyledi. Yaptığım işte belli bir müfredat varmış, problem çözmeye yönelikmiş, yaratıcı zekamı kullanamıyormuşum, çok sıkılmışım, gün dolduruyormuşum işyerinde vs vs. Aferin doğru bilmişti. "Geçen dokuz yıla bakıyorum" gibi konuştu falımı söylerken, peki ama nereye bakıyordu? Çok merak ettim:) Nesil benim hep çalışacağımı, sakın işi bırakmamamı, ama 2012'de iş dışında yaratıcı zekamı kullanabileceğim bir ek iş gibi fırsat yakalayacağımı söyledi.
Sonra da gönül işlerine geçti, yine hızlı hızlı konuşarak sevgilim olmamasının sadece benim suçum olduğunu; sevgililik müessesesinin gereksiz olduğuna inandığım ve ortak ilgi alanı bulamadığım, ayrıca da çabucak ilgimi kaybettiğim için kimseleri beğenmediğimi söyledi. İyi aferin bunlar da güzel. Nesil lafları ardı ardına hızla sıralarken bana çıkıştı adeta, sonra da dedi ki, "mesela adamın biri geldi sana, beraber birşeyler yapalım dedi, ne diyeceksin?" Ben de yapıştırdım hemen "Star Wars izleyelim!" Ahahahaah çocuk puahahaha diye gülmeye başlamasın mı? Ondan sonra falım geyiğe döndü, "tabii küçük Anakin'in büyümesini izlersiniz, üzerine Yüzüklerin Efendisi, bir de Avatar patlatırsınız" dedi, aaa böyle deyince Nesilcik gözüme pek sevimli göründü birden dostlar, hem şirin hem Star Wars seviyor, kafamdan "canım gel sana Star Wars koleksiyonumu göstereyim, hem de hepsi orijinal" diye geçirmeye başladım, belki zihnimi okur, Nesil'le çıkarım ben de fena mı olur diye düşünüyordum bir yandan ahahahaah:))) O kadar eğlendim ki anlatamam dostlar. Sonunda yeni yılda isminde A-L-E-M olan biriyle tanışacağımı öğrendim. Sülalem mi mesela ahahahah:))) Polat Alemdar olmasın da:)))

Böyle geyiklerle bir fal seansının da sonuna geldik dostlar, ben birşey anlamadım faldan ama finalde  Nesilcik merak etmememi, Star Wars seven birini bulabileceğimi söyledi, eh iyi madem o zaman:)))

Var mı sizin de unutamadığınız fal maceralarınız?
xo xo

23 yorum:

  1. hahahayttt fal bilmem ben -bakınız maskülen kadın tafraları- ama aynı anda klavye tıkırdatıyormuşuz onu gördüm ben yazıyı attığımda sen 1 dk olmuş atalı.

    YanıtlaSil
  2. hahahah olmaz mı fal macerası:))biz kızlarla toplanınca hepimiz falcı kesiliyoruz ama daha önce eski sevgilimle dost olup üstüne bir de taksimde fal baktırmıştık.kadın kalktı oğlum hiç uğraşma bu kız seni sevmiyor işte bak falında boğa burca esmer bi adam duruyor sen hem boğa diilsin hem esmer ohhoo bitmiş bu iş deyince kıyamet koptu bi daha eski sevgiliyle dost olmamaya olursam da fal baktırmamaya karar verdim:)

    YanıtlaSil
  3. zoitsa, yavrucum sen manyak mısın yav sabah sabah:))) hay allah eski sevgiliyle fal baktırmak mı vay anam vay hayal gücüne bak

    YanıtlaSil
  4. Ne Polat Alemdar'ı be deli, KEMAL o KEMAL! Pühahaha

    YanıtlaSil
  5. handanım ;dost olalım dedi olduk..dostlar napar beraber fal baktırır ,sevgililerden falan konuşur dimi:))yok anacım olmuyormuş öyle tecrübeyle sabittir..eski sevgiliyle dost olunmuyormuş

    YanıtlaSil
  6. ayy bende de üç-beş fal mecarası var..
    en unutulmaz olanı, lisedeyken, pislik iğrenç kokan berbat bi yeraltı evine 6-7 kız gidip fal baktırmıştık ve kadın külliyen yalan sıkıp duruyordu,ozamanın parasıyla ciddi de bir rakam vermiştik..

    kadının en unutamadığımız lafı, senin hayatındaki çocuk sempatik diyeceği yerde,, ayy senin hayatındaki çocuk çok sentetik biri demişti..

    ben de sentetikten kasıt, yapay falan anlamında söyledi sandım..ayy yok ayol bayaaası sempatik demek istemiş..hahahha.. hala güleriz aklımıza geldikçe eski kızlarla..

    yıllar sonra, tağğ geçen sene o kadını pazarda sütyen don satarken gördüm..noldu abla fallar tutmadı galiba diyesim geldi..

    YanıtlaSil
  7. Var, olmaz mı?
    Hem de tam bu bahsettiğin Nesille.
    Bi arkadaşım baktırmış, heeeeeerşeyi bilmiş. Çok pozitif, çok tatlıymış diye beni de götürdü.
    Öyle eğlencesine yani.
    Ama öyle bi negatif enerji vardıki ortada, sanırım karşılıklı olarak nefret ettik birbirimizden.
    Zaten fincana falan bakmadan, sallamasyon yöntemle sonu gelmeyen üç paragraflık cümlelerine başladı.
    Ne diyor anlamıyorum. Anlamadım diyorum.
    Dinlemiyorsun galiba sen beni diye bi de üstüne fırça çekip, aynı karışık cümleyi birebir tekrar ediyordu.
    Yedi beynimi resmen.
    Tabiki faldan bişi beklediğimizden değil ama eğlenemedikte, zıtlaşıp durduk bi de beni sinir etti.
    Herkese uyabilecek birkaç standart şey denedi olmadı, bi ara uyuyacaktım anlatırken =)
    Velhasıl kelam bi daha da arkadaşlar arası eğlencesine baktıklarımız harici fal yok, hele para vermek asla yok dedim.
    Neşeli neşeli gitmiştim, moralimi bozdu yolladı. Gerdi beni =))

    YanıtlaSil
  8. ahahah çok fal baktırasım geldi ama bu gavur ellerde fal diye birşey yok.
    bari bana şubat ayında gidebileceğim, istanbulda kolay bulabileceğim birisini önerin :D

    YanıtlaSil
  9. Ahahaha bütün yazı kahkahkah güldüm:D:D

    Ayy ben de seneler öncesinde Nesil'e gitmiştiiim. Vay anasını çok şaşırdım. Aynı şekilde kahve fincanına hiç bakmamış kenara koyuvermişti. Eheheh evet tipini görünce ben de şaşırmıştım:D

    Söylediklerinden hatırladıklarımı şimdi düşünüyorum da Judy, baya bir tutturmuş be:D

    YanıtlaSil
  10. Handanikooo ne güzel gülüş o öyle hahahayttttt:)) aman işte geyik oldu eğlendik, fal dediğin nedir ki:)) gülüp geçmek, etkilenmemek lazım:)

    YanıtlaSil
  11. Zoikuş ahahahha, ben sana ne diyeyim gülüm, ne gadannn medeni bir insanmışsın sen meğersem, eski sevgilinle falcılara gitmek filan:)))
    Kadın patlatmış ama falı aşkolsun, para versen o kadar söyletemezdin, falcı bacı taşı gediğine koymuşşş:))

    YanıtlaSil
  12. rock lee : Kemal mi? Sülalem değil mi o be ahahaah:))) Millete nasıl tanıştıracağımı düşünüp yarılmıştım gülmekten, ben Aslı bu da sülalem ebem filan ahahaaahaha:)

    YanıtlaSil
  13. Nlmoon : kızım kızım ne cesaret kız başınıza öyle pislik iğrenç bir yere gittiniz?? Neyse kalabalıkmışsınız. Biz de bi kere birinin gazına gelip öyle pislik iğrenç bir yere gittiydik Charlotte ile, sonra nasıl kaçtığımızı bilemedik, falcı karının bitişiği böyle bekar odaları filan olan fena bir yerdi amaaannnn ahahaahah:))
    bu falcıların falından hayır gelse kendilerine gelirdi, valla doğru söylüyorsun:)

    YanıtlaSil
  14. Euphoric : çok şaşırdım vallahi kuşum:)) Tesadüfe bak:) demek bu Nesil epey isim yapmış. Zaten bizim Yaya duydu ise epey meşhurmuş demektir.
    evet evet adamın taktiği bu, hatta ben acaba tiyatro öğrencisi mi, bitirme tezi filan mı bu fal işi diye düşündüm, tırrrrr diye anlatıyor, çok hızlı, bloklar halinde konuşuyor, alışılageldik kelimeler kullanmadığı için de kafa karıştırıp çok şey anlatmış hissi uyandırıyor sanırım.
    Valla iyi demişsin, faldan bişey beklemiyoruz ama iki pozitif enerji almak istiyoruz, bişey demese de üç beş hoş şey söylesin o kadar, bari işte geyik olsun eğlence olsun piiii! Düştü gözümden bu Nesil Euphoric'ciğim:)

    YanıtlaSil
  15. gwen + cats : valla ben bilmem falcı malcı :)))) aslında benim teyzem bi de halam kahve falı bakarlar hani aile usulü, kahveleri de ben pişiririm :))) ama onlar da İstanbul'da değil, baktıramayız canım. İstanbul'da fal değil de kişisel Pin kodu analizi yapan birilerine de gidebilirsin, değişik olabilir.

    YanıtlaSil
  16. Joy : haddi bee:)) Nasıl tutturmuş yahu? Demek bu Nesil falcı piyasasında epey eski, bir ben bilmiyormuşum:))) Kısmet artık olursa olur, olmazsa canımız sağolsun, açar iki bölüm Star Wars izler kendime gelirim:))

    YanıtlaSil
  17. Benim de bir anım var, ben fal bakıyorum ama:) Falcı benim yani. Almanya'ya teyzemin yanına tatile gitmiştim ün. sonra. Orada bir gün eniştenin abisinin falına baktım, sadece karısı ile ikisinin bildiği ve başlarından geçmiş üzücü bir olayı pat diye söyledim, abi ayağa fırlayıp Almanca olarak karısına bağırmaya başladı, bunu nereden biliyor diyormuş:))) O günden sonra kadınlar akın akın bana fal baktırmaya geldiler, eniştem de yasakladı oradayken fal bakmamı.

    Hala fal bakarım (kahve falı) ve İstiklal'deki bir çok falcıdan iyi baktığımı biliyorum da:) İşyerinde ayda bir gelirler bana, daha sık bakmıyorum çünkü, falcı kaprisim de vardır yani:)

    Şaka gibi ama bazen birden içimden bir ses fal bak diyor, eğer o anda bakarsam çok doğru şeyler söylüyorum, falın sonunda bayağı heyecanlanmış oluyorum. Bazen de karşımdakini kırmamak adına bakıp güzel şeyler söylüyorum. Kariyerime falcı olarak devam edersem haber veririm sana, falına da bakarım istersen Aslıcım. Hatta Alem'i de getirirsin:)))

    YanıtlaSil
  18. ennecik ne diyorsun, neler diyorsun, seninle fal işine girelim mi, bak bu işte çok para var ahahah:))) millet akın akın gelir valla:)) kısa sürede köşe olur Buckingham sarayında buluruz kendimizi ayol:))

    şaka maka çok ilginç içinden gelmesi, yengeç burcu musun acaba? benim teyzem yengeç burcu, o da kahve falına bakarken 1 şey söyler, öyle uzun uzun anlatmaz, kısa keser ama olur o dediği. gönül gözünüz açık herhalde annem bilemedim:)

    o değil de, şirkette fal baktığının bilinmesi ne zor durumdur, herkes sürekli başına gelir, iyi yapıyorsun valla, yap kaprisini kuzum.

    YanıtlaSil
  19. ben normalde iç anadolumuzda bir yerde yaşıyorum
    1 iş için istanbula geldiydim cumartesi
    istiklalde gezerken gözlerim seni aradı görsem selamlaşacaktım ama göremedim oysa oralardaymışsın gerçi ben sen iğrenç demiş olmana rağmen blogu geriden takip ettiğim için kısıtlı vaktimin bir kısmını alacakaranlık şeysi filmine ayırdığımdan çok gezemedim orda
    neyse belki başka sefere

    YanıtlaSil
  20. sessiz balık: beğendin mi filmiiii? :))
    iç anadolumuzun neresinde yaşıyorsun balıkcım? haftaya bir sürpriz yapabilirim kısmetse.

    YanıtlaSil
  21. Judy sana ödül verdim ben:D:D

    YanıtlaSil
  22. Joy, çok teşekkür ederim:)

    Handaniko : buradayım canım, basiretim bağlandı kaç gündür yazamadım yavrucum ya:(

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.