24 Ağustos 2011 Çarşamba

Evden çalışmak istediğime karar verdim:)

Dün işyeriyle ve Fransa ile epey telefon trafiği yaşadık. Şirket bilgisayarını açıp VPN diye program yardımıyla maillerime bağlandım, birşeyler yazdım, birilerini cevapladım. O esnada rahat koltuğumda oturmuş Sex and the City'nin 3. sezonunu izlemekte idim. Heeyy, home office çalışmak zevkliymiş aslında diye düşündüm, artık sabahın köründe ofise gidip bütün gün orada oturacağım bir işten ziyade, evde çalışabileceğim bir iş istediğime karar verdim. Aydınlanma anı yaşandı, nihayet ne istediğimi buldum! :)))))


Akşam olunca bilgisayarı kapatıp kendimi sokaklara attım, Sibel ve abim yavrularını satmışlar, sanki bekarmışçasına gezip eğlenmek için benimle Taksim'de buluşmuşlardı. Önce Terkos pasajını dolaşıp abime spor yaparken giysin diye 2 tane tişört aldık. Bir tanesi Scarface baskılı ahahah:)) Beatles baskılıyı da alsın diye ısrar ettim ama almadı. Sonra İstiklal'de dizilmiş o küçük dükkanlara girip çıktık, malları karıştırdık, abim de sabırla bizi izledi:))


Bir dükkanda çok güzel basic tişörtler vardı, böyle havuz yakalı, dümdüz yumuşacık ribana tişörtler. Abercrombie oldukları iddia ediliyordu ve adedi 10 tl idi. Geçen hafta Terkos'dan aldığım gri Gap legging jeansimle giymek için yumuşak pembe bir tane aldım ama abim ısmarladı:)) Aslında bir ara gidip diğer renklerden de toplamalı. Baskısız, dümdüz kısa kollu basic tişört arayanlara duyurulur.

Birkaç mağaza sonra Sibel abimin jeans alması gerektiğine karar verdi, adam 7 yıldır kot pantolon almıyormuş! Evlere şenlik, çıplak dolaşmadığını da biliyorum, "ne giyiyorsun o zaman?" diye merakla sordum. Defacto diye bi marka var ya, oradan chino pantolon giyiyormuş, cin cin çıkacak cin çıkacak! Ahahaah.

En iyi kalıp ve denim kumaş GAP'de olduğundan abimi bu mağazaya soktuk ve bir sürü pantolon denetip en çok beğendiğimizi aldırdık:)) Heyyy  sanki bekarmış gibi, düşünmeden para harcattım ona yehhuuu:))

Sonra onlar ödeme yaparken etrafıma bakıyordum ki, bum! Çarpıldım. Muhteşem, koyu kum rengi (yoksa ıslak kum muydu?) trençkot mankenin üzerinde siyah kapri ile kombinlenmiş bana bakıyordu. Harikulade birşeydi, cesaretimi toplayıp fiyatına baktım, şimdi alacağımdan değil ama belki 2 ay sonra? Off, çok güzeldi!

Alışverişten sonra bizimkileri Midpoint'e götürdüm, abimle ben salata yedik, Sibel barbekü soslu tavuk yedi. Yemin ederim Sibel'in yemeği bizim salatalardan çok daha sağlıklıydı, hele benim 3 peynirli tavuk salatamdan çıkan peynirler bana 2 öğün yeterdi, Perihan görmesin dostlar!

Böylece sohbet muhabbet derken, çaylarımızı da içtik (ben kahve içtim tabii), birileri esnemeye başlayınca evlere dağılmak üzere sallana sallana meydana yürüdük. İşte onlara sanki bekarmış gibi düşüncesizce para harcatmış, Midpoint'te yemek yedirmiş, geç saatte Taksim'de gezdirmiştim, herşey harikaydı:) Bakalım bir daha ne zaman buluşur gezeriz?

xo xo

5 yorum:

  1. aynı sabah aynı istekle yanmış tutuşmuşuz judy!

    YanıtlaSil
  2. haftanın 2 günü home office çalışıyorum.herkese tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  3. Handan : inşallah dileğimiz gerçekleşir, çok rahatıma geldi doğrusu:))

    Sahaf : heyy, darısı başımıza:)))

    fashiONözge : sabahın köründe kalkıp yollara düşmemek, çalışırken istediğini yiyip istediğini içmek, arada kediyle oynaşmak..., çok zevkli gerçekten:))

    Mia : turist ömer gibi takılıyorum , şimdi Askeri Müze'ye gidiyorum canım:))

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.