15 Mart 2011 Salı

Ezel 2. Sezon 25. Bölüm : NİKAH VE CENAZE

Geçen haftaki rezaletten sonra oldukça çarpıcı bir Ezel bölümü izledik. Ama gerçekten dizinin baş karakteri benim için çok itici, sulugöz, mal bi adam haline geldi , inanılır gibi değil. Özellikle Ezel - Bade sahnelerine artık katlanamıyorum, liseli misiniz siz la? mal mısınız ? salak yemin ediyorum gerizekalı mısınız? Bi de bu Kenan İmirz. insanı o leylek bacakları ve kanca burnuyla bi tek bana mı itici geliyor dostlar? bi deyiverin bana?



EZEL 58. BÖLÜM 




DİKKAT! BU YAZI AĞIR DOZDA SPOILER İÇERMEKTEDİR




Dizinin başında Cengiz Ali'den dayak yerken Ali'nin haftaya evleneceğini öğrendi. Peki Kerpeten Ali ile Azad'ın düğün günü neydi? 14 Mart, doğum günüm! ahahahaah. Çakal Cengiz hemen bu haberi kenafir gözlü psikopat katil Temmuz'a iletti, bu işi artık usulünce yapmaya karar verdiler.

Ezel Eyşan ile buluştu, Eyşan Kenan'a evet dememiş ama hayır da dememiş, yüzüğü saklamasını söylemiş, böylece casusluğa devam edecekti. Bir güzel aklını bulandırdı Ezel'in.

Kenan karısını almayı planladığı Cengiz'e rüşvet olarak tekne hediye etti.

Azad annesiyle gelinlik almaya gitti, Selma geçmişte çok sevildiğini, artık Ramiz'in ona sevgisini göstermediğini anlattı kızına.



19??
Artık tarih yazmıyor flashback'lerde, senaristler sıçtı ya, yaş mevzularında, Hayratlı mevzusunda. Sıvamak istemiyorlar herhalde, neyse.

Ramiz Kenan'la Selma'nın evlerine gitti, nikah davetiyelerini gördü, ama bir türlü inanamıyordu Selma'nın Kenan'ı sevebileceğine, evleneceklerine. Davetiyeyi görünce çıkıp gitti.

2011
Ezel ve Tefo, Ali abiye bekarlığa veda gecesi yaptılar, dansöz oynattılar. Ali abinin rakı kadehini kafasının etrafında şöyle bir çevirip içmesi şahaneydi, bu hareketi öğrenin, nazarımda karizmanız katlansın beyler:))

Azad annesinin hayıflanmasından dertlenmiş, babasını azarladı, siz niye hiç evlenmediniz diye. Ramiz Dayı "benim annene aşkım  bütün sınavları geçti kızım" dedi ona.

Eyşan Kenan'a sofra kurmuş, mumları yakmış, adamın ağzından laf almaya çalışıyor idi. Ve Kenan anlatmaya başladı :

19??
Ramiz'in sinirden gözü hiç birşey görmüyor idi. Atladı Selma'nın evine gitti yine, Selma'yla Kenan'ı takip etti. Bunlar elleri kolları poşetlerle dolu eve gelince duvarın arkasına sindi, ama Kenan çıkıp geldi ve Ramiz'e o mektubu uzattı, Selma'yla bizi rahat bırak, bi kızımız olacak mektubu idi bu. Ramiz yıkıldı.


2011
Ezel'le buluşan Eyşan ona bunları anlattı. Ezel önce "ben seni unutamadım" dedi, Eyşan çok sevindi, sonra mal gerizekalı "ama ben Bade'yle olmak istiyorum, seni nasıl unutacağım?" demez mi? Ne biçim adamsın sen Ezel, defol git. Eyşan önce tuvalete kaçıp ağladı, sonra hiç bişey olmamış gibi gelip "Ben Kenan'a bişeyler hissediyorum, bi zamanlar senin beni sevdiğin gibi seviyor beni, etkileniyorum" dedi. Bu sefer kalkıp gitme sırası Ezel'de idi, oh olsun. Cansu Dere'yi bu sahnelerde izlemek büyük zevkti.

Dayı kızına mücevher taktı. Sonra Selma'ya da takı aldığını söyledi, Azad çok mutlu oldu.

Düğün günü gelip çattı. Temmuz düğünün yapılacağı mekana geldi, elemanlarına bi fotoğraf gösterdi, "ona dokunmayın" dedi. Dayı gelin kızına duygusal bi konuşma yaptı. Selma Dayı'nın cekedinde kendisine alınmış mücevheri ve Dayı'nın aşk notunu bulup çok mutlu oldu. "Kendi versin" diye geri bıraktı.



19??
Ramiz, Kenan'la Selma'nın düğününün Karagözlüm gazinosunda yapılacağını öğrendi. Artık dayanamadı, kalktı Selma'yı bulmaya gidecek, karısı durdurdu Ramiz'i, ağladı, yalvardı. Ramiz dinlemedi, basıp gitti. Selma'yı gelinlik provasında buldu. Selma "Kenan'ı seviyorum" dedi, Ramiz "tek bi laf et, alayım götüreyim" dedi ona. Selma "git" dedi, sonra eliyle ağzını kapattı çünkü içinden çığlıklar atıyordu "gitme" diye.  Ramiz gitti. Ve biz Ezel aleminin en korkunç sırrını öğrendik. Meğersem Selma açıkça Kenan'a onu sevmediğini söylemiş. Yıllarca Selo'nun peşinden koşan Kenan kadını boş bir eve götürmüş, sonra da tecavüz etmiş Selma'ya. Allah belanı versin manyak, ruh hastası psikopat. Gelinlik provasında o anı hatırlayan Selma sinir krizi geçirdi.

2011
Nikah kıyılmış, millet göbek atıyordu. Pistin bir ucundan Dayı Selmasına baktı, Selma ellerini karnına koymuş, geçmişteki o korkunç olayları anımsamıştı. Yoksa Azad Kenan'ın tecavüz çocuğu muydu? Yoksa Kenan hala Selma'nın kanunen kocası mıydı? Neydi? Selma pistin karşı tarafındaki Ramiz Dayıya bakıp gülümsedi, Dayı tam onun yanına gidip hediyesini verecekti ki, Temmuz'un adamları salonu bastılar, herkesi taradılar. Ali ve Tefo saldırganları vurdu ama Temmuz geldi ve birine tek el ateş etti. Sonra da gitti.

Onu önce Ali ile Ezel gördüler. Sonra Azad "annee" dedi ve bayıldı. Dayı yerde upuzun yatan kadının başucuna gitti, açık gözlerini kapattı. Hediyesini avcuna bıraktı, aşk mektubunu son kez dile getirdi. İstanbul'un eski hanımfendilerinden, meşhur assolist, Ramiz Karaeski'nin biricik aşkı Selma Hünel, ölmüştü.




Çok üzüldüm lan, Ezel ölseydi böyle üzülmezdim, Selma'ya çok yazık oldu. Şimdi artık Dayı ne yapacak Kenan'a göreceğiz.

Aylardır geçmişteki hikayeyi izlerken Kenan'ı haklı zannediyor idik. Dayı arkadaşının sevgilisini çaldı zannediyor idik. Meğersem Dayı haklıymış, Kenan sıfatına sıçtığımın aşağılık psikopat manyağının tekiymiş. Vallahi dün gece bu son yarım saat ile ağzıma sıçtı Ezel, özlediğimiz dizi bu idi işte.


xo xo

7 yorum:

  1. eyşan bade den 3 gömlek daha üstün.dün akşam bunu gördüm. bade çok mıymık ve ağlak. eyşan ise içinde hem meleği hem şeytanı barındırabiliyor. boyut farkı var arada. tabi bunları cansunun muhteşem oyunculuğu üstüne diyorum..

    ezele gelince, ben çözdüm bunun niyetini. bu adam resmen grup olayına girmek istiyor:D:DD hem eyşandan hem badeden nabız alıyor, varmıdır bir yolu diye zorluyor köftehor:))))

    YanıtlaSil
  2. peki Azad kenan'ın kızı mı?
    yoksa Temmuz Selma'yla Kenan'ın çocuğu mu? Selma hep evli miydi Kenan'la, o yğzden mi dayıyla evlenememişti?


    Eyşan muhteşem bir kraliçe, Cansu Dere de şahane oynadı valla.
    Bade ilk çıktığında farklı ve sevimliydi, ama şimdi çok sıradan ve sıkıcı bi kıza dönüştü, salak mı ne, bi adam bana öyle bi laf etse ağzıma geleni sayar, çantamı kafasına indirir kovardım, salak bu Bade yemin ediyorum gerizekalı:))

    YanıtlaSil
  3. Ben dün gece diziyi izlememiştim, çok güzel anlatmışsın okurken izlemiş kadar oldum :)

    bade cidden çok yavan
    ezel ezik
    kenan adi
    cengiz yavşak

    Azad kenan'ın kızı olsa dayı o kadar bağrına basmazdı bence. Bilemedim yine de, bayılıyorlar insanı şaşırtmaya.

    YanıtlaSil
  4. Giz : oh iyi madem sevindim yazının işe yaramasına:))
    Azad Dayının kızı olsun istiyorum, Selmasını da kaybetti, yazık adama. Ama hikaye geçmişle paralel gidiyor. Cengiz nasıl Can'ı kendi oğlu gibi seviyorsa, Dayı da Azad'ı o şekil seviyor olabilir.

    YanıtlaSil
  5. Kuzu açıldı bloglar yeni yazı bekleriz ama ne olur Ezel olmasın kiki .)

    YanıtlaSil
  6. judyim bu postla alakası yok ama yazamadan edemedim,gerçi şu ezel yazılarını okudukça keşke azıcık seyretseydim de aval aval bakmasaydım..:)))
    neyse kuzum geçmiş postlarını gece gece bir çırpıda okuyuverdim..sen bu blog aleminin neşesisin vallahi...canımsın..
    ben saçlarını da çok beğendim, yeni kuaförüne de bayıldım... bu akşam her bir şeyine bayıldım.... :))

    YanıtlaSil
  7. Stil Direktörü : ahahah sen hakikaten hep Ezel yazılarıma denk geliyorsun bebeğim:)))

    sibelinsu : ben de sana bayılıyorum canım benim:)

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.