5 Ocak 2011 Çarşamba

Gereksiz işler müdürü iş başında

Yılbaşından beri hala size anlatmaya değer bir macera yaşamadım dostlar. Cumartesi, pazar evde kitap okuyup yatıp yuvarlanarak geçmişti. Pazartesi'den beri de sıkıcı ve de banal iş hayatına dönmüş bulunuyoruz. O yüzden en son uğraştığım boş işi anlatayım size dedim:)

Twitter'da Everest Kitabevini takibe almış idim, bi anons yaptılar, işte bilmem ne gününe kadar 1 adet Everest kitabı ile fotonuzu yollayın, biz de size ajanda gönderelim dediler. Ben de yılbaşı günü hazır evdeyim, çektim fötöyü gönderdim. Aha bu:


İçimden "inşallah sapıklık yapmak için kullanmazlar fotomu" diye geçirirken, dün akşam eve gittiğimde ajanda beni bekliyordu. Neyse bari bu saçma sapan hareketim bir işe yaramıştı:))

Ajanda ufacıcık birşey:


Günlük sayfalarının arasında renkli kitap tanıtım sayfaları da var, kitap kataloğu sevdiğim için bunlar da hoşuma gitti.


Bu ajandaya ne yazayım diye düşünürken, bu sene okuduğum kitapları bitirdiğim gün not alabileceğim aklıma geldi. Böylece aslında ne kadar kitap okuduğum ortaya çıkar.

Başka ne yaptım? Harry Potter ve Ateş Kadehi ile Zümrüdüanka Yoldaşlığı'nın 2 diskli dvdleri çıkmış dostlar. Belki eskiden filmler ilk yayınlandığında da varmıştı, ama ben yeni gördüm. Bunları aldım tabii, söz konusu HP olunca kendimi kaybediyorum. Ateş Kadehi'nin 2. diskinde 3 Büyücü Turnuvası'nın oyunu var, dvd oynatıcının kumandası ile oynuyorsun ama artık benim kumandadan mı desem; dvd çalarımdan mı desem, bi türlü beceremedim .

Aslında merakım genel olarak filmlerin kamera arkası ile alakalı. Çekim hikayelerini izlemeye bayılıyorum nedense. Yani "aaa filmin büyüsü kaçtı" filan diye düşünmem. Efektlerin nasıl yaratıldığını görmeyi; yönetmenle, oyuncularla yapılmış röportajları izlemeyi; kesilmiş sahneleri keşfetmeyi severim. Bazı filmlerin eklerinde, başka oyuncularla çekilmiş deneme çekimleri de bulunuyor, çok acayip. Mesela ilk Indiana Jones filminde Tom Selleck ve Sean Young ile bir test çekimi yapılmış, acaba Indy'i Tom Selleck oynasaydı, yine bu kadar sever miydik merak ediyorum. Ya da efsanevi Rüzgar Gibi Geçti filminin baş kahramanı Scarlett'i canlandıracak oyuncu aranırken bilmem kaç tane deneme çekimi yapmışlar, bugün o çekimleri izleyip oyuncular arasında karşılaştırma yapmak oldukça enteresan oluyor.

Eveet, bu gereksiz işlerden başla aklımı kurcalayan 2 çok gerekli şey var :



Acaba henüz istediğim bilgisayarı almadan oyunları almak salaklık mı olur? Yoksa alayım bitmeden bulunsun mu? Neyse şu anda alamam zaten, maaştan sonra belki. Bu kış indirimleri epey sömürdüm, pantolon, bot, çizme derken iflas ettim. O yüzden bunlar aklımın bir köşesinde beni gutmaya devam etsinler. Yalnız şu Lego PC oyunlarına bayılıyorum, inanılmaz zevkli ve esprili oluyor sevdiğin filmleri Lego dünyasında yaşamak. Daha önce Lego Indiana Jones, Lego Batman ve Lego Star Wars oyunları için de aynı şeyi söylemiştim sanırım:)

İşte öyleyken böyle, bu hafta bitmeden yapmak istediğim şey ise Rapunzel filmine gitmek ve yeni gözlerimle 3 boyutlu film deneyimi yaşamak.

xo xo

14 yorum:

  1. ben unutup kaçırdım fırsatı..ajandayı da merak ediyordum:)iyi oldu fotoladığın..

    YanıtlaSil
  2. bu yaşımda öğrendiğim en önemli şey "birşeyi görür görmez al yoksa pişman olursun" bunu epey yaşadım artık basılmayan kitaplar, piyasadan kalkan dvdler cd ler, etc. Param yettiği müddetçe hemen alıyorum :)İyi yapmışsın

    YanıtlaSil
  3. Rapunzel çok ama çok güzeldi. bir de güzel çizmişler karakterleri hepsi birer Azra Akın dünya güzeli manasında :)))

    YanıtlaSil
  4. Gizem, ufak tefek birşey, not almak için kullanılabilir ama bunun için fotoğrafını tanımadığın birilerine göndermek çok elzem değildi sanırım boşver:))

    Deniz, kesinlikle öyle, bazen çok istediğin bişeyi hemen almazsan sonra bulamıyorsun. Bakalım maaş gününü bekliyorum ama bu sefer:))

    Kedicim, Azra deme bana kanka, Azra deme bana:)))

    YanıtlaSil
  5. bayıldım o ajandaya. satın alamıyor muyuz acaba? ben 4 yıldır falan metis'in her sene çıkardığı nefis temalı nefis tasarımlı minik ajandalara okuduğum kitapları ve izlediğim filmleri not alıyorum (hatta izlediğim dizileri bile ama o biraz abartı sanırım), çok çok yararlı oluyor, tavsiye ederim. bir de bir de hp'nin son oyununu bir heves aldım ama makinem kaldırmadı. gıcık.

    YanıtlaSil
  6. merhaba judycan..
    ajandan çok hoş,güle güle kullanasın,o kadar çok kullanasın ki,içi kitap tanımlarıyla dolsun taşsın..
    ben de bayılırım ajandalara ve elime ajanda geçtiğinde kendime huhusi iş yaratırım..bu ajanda bilmemne ajandası olsun, şu ajanda falanca ajandası olsun diye..

    YanıtlaSil
  7. Hüü Çavlan niye oynatmadı ya gıcık bilgisayar.:( benim bilgisayar ise artık sadece chamber of secrets'in oyununu oynatıyor, diğerlerini eskiden çalıştırıyordu artık canı gitmiş yapamıyor:( bari azkaban'ı oynatsaydı namussuz.

    Nilaycım, ben de işte öyle boşa gitmesin ne yapayım diye düşündüm taşındım kitapçıdan gelen ajanda kitap ajandası olsun dedim:) bakalım yıl sonunda göreceğiz karnemi:)

    YanıtlaSil
  8. gozluksuz cok guzel gorunuyorsun cudicigim :))))

    YanıtlaSil
  9. sağol canım Şarlotum:)))

    YanıtlaSil
  10. Canım benim, Rapunzel'i kaçırma derim ben de.. Biz maaile gittik minik miçom ve de baş mühendisimle. Hepimizin ortak fikri çok güzel bir seyirlik olduğu yönünde. Bu arada, AKAR malikanesindeki yeni bir buluşmaya hazırlanın canlarım. Bu sene bir değişiklik yapalım diyorum. Mönüyü sizler belirleyin. Tekliflerini bekliyorum Judycannnn.

    YanıtlaSil
  11. hakikaten geçen seneye göre resmen kabuk değiştirmişsin. o zaman da şeker kızdın gerçi ama şimdi resmen fıstık olmuşsun :)

    YanıtlaSil
  12. Uuu Kaptanımmm, kaşşarlı iç pilav ve de zeytinyağlı yaprak sarma, sonracığıma havuçlu organik kek heyyyoooo:)))) ama rejim yapıyorduk o ne olacak? :)))

    Rock lee, çok teşekkür ederim, acayip moral oluyor bu sözler:))

    YanıtlaSil
  13. Harry potter hayranlığına hayranım judicim :)
    ben filmi izleyememiştim, kitaptan mı denesem acabaağ
    rapunzele gitmeyi bende çok istiyorum..
    vee 2011 tasarruf yılı olsun inş.. =)

    YanıtlaSil
  14. Euphoric girl'üm, lütfen Harry Potter kitaplarını oku, bayılacaksın, büyülü bir dünyada kendini kaybedeceksin. filmleri yaramaz ama kitapları dünyada yazılmış en güzel şey belki:))

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.