22 Ocak 2011 Cumartesi

Allaaaahhhh 1 şişe Turasanı içtim de geldim

 Minik Seval "Aslı sen şarhoş olmadın mı hala?" diye sorup durdu ahahahaha. Çünkü en çok istediği şey (yüzük takmaktan sonra -ki onu gerçekleştirdi- benim sarhoş olup masaların üzerinde dansettiğimi görmek:)))  Lady  Charlotte "o sarhoş olmaz, daha tekila içmesi lazım" gibilerden bir cevap verdi ona. Canım Charlotte, o benim herşeyimi bilir.

Başka bir şarap içmiş olsam ya başım ağrıdan çatlıyor ya da kusuyor olurdum şu an; tam 1 şişe (4 kadehçik sadece) buz gibi  Turasan 2008 Öküzgözü Boğazkere içtim. Sadece enfes bir tat, hafif bir baş dönmsi, tatlı bir keyiflilik hali. Ne güzel şarapsın sen Turasan, çok seviyorum seni ya! Nilüfer'den "Son Arzum" şarkısına en çok yakışan şarap sensin.


İşte Profilo'da buluşup Tansaş'tan yiyecek içecek alıp;  Sino'ya gittik, çorba içip salata yedik. Ayrıca bir Antakya spesyali de vardı, etli ekmek gibi enfes görünen birşey, ben yemedim ondan. Sonra Sino'nun yaptığı krem karamel ve de muhteşem görünen çikolatalı  kek vardı. Onlardan da yemedim, kimsenin aman yiyeyim diye ısrar etmemesi ayrı bir güzellikti, canım dostlarım benim.



Seval salatanın üzerine koyacağımız cevizleri kavurdu, Arzu havuçları rendeledi, Sino otları doğradı, Deniz üşenmeden kırmızı lahanaları tuzla ovdu. Biz Lady Charlotte ile onları izleyip takdir ettik ahahahah:))) Sinem herşeyi evvelden hazır etmiş zaten, bize yapacak bir iş kalmamış, keyif keyife yedik içtik. Sonra Arzu inanılmaz çaysamış, hemen çay demlendi, bense şarap içecektim ama Sino'nun tirbuşonu yokmuş meğersem, amaannnn ne yapacağızzz diye inlerken Arzu hemen "mantarı içeri iteceğiz" dedi ve Sino'nun yumurta çırpıcısı ile itti mantarı şişenin içinme pıt diye, ben de oturup içtim 1 şişe Turasan Ökzgözü Boğazkere kupajını. Zerre başağrısı yapmayan enfes bir şarap, bayılıyorum.


Sonra işte şarap  bitti, çay bitti; benim sesim gitti, boğuk boğuk konuşmaya başladım. Eski fotoğraflara baktık. Çok anımız var beraber. Ne bileyim, 4 - 5 yıl önce çekilmiş bir fotoğrafta biz yine beraberiz ve yemek yiyoruz:))). Benim gözlüklerim var filan:))) Konuştuk konuştuk,  evet zor yıllardı, ama o zamanlar biz hep beraberdik, o yüzden en kötü zamanlar aynı zamanda en güzel zamanlardı.

Artık yatmam lazım.

xo xo

9 yorum:

  1. Ohhhhhhhh yarasın :) Ne güzel eski dostlar arasında olmak keyif yapmak. :)İradene de hayran kaldım bu gidişle 0 beden olacaksın :D

    YanıtlaSil
  2. Afiyet olsun Judycim, ne guzel eglenmissiniz, kizkiza eglenme fikri kulaga cok hos geldi simdi canim cekti :) Bu arada 1 sise sarap!! inanmiyorum ben 1 hafta ayilamazdim herhalde 1 sise sarap icsem, 2 kadeh guzellesmeme yetiyor da artiyor bile benim :)
    Sevgiler, tadiniz bozulmasin hic..

    YanıtlaSil
  3. ne güzel bir gün böyle.. ve ne kadar güzel anlatmışsın!

    YanıtlaSil
  4. olacak olacak, masaya çıkıp dans ettiğin günleri de göreceğim dostumm hahahahah :))))

    YanıtlaSil
  5. işte o kadar hasta olmuşum ki, yorumlara ancak dönebiliyorum, ne ayıp.

    Joey: irade mi kaldı annem, diyetisyen sinir krizi geçirdi bi şişe arabı duyunca:))

    Acai : canımcım bu pek güzel bir şarap, ne baş ağrısı yapıyor, ne mide bulantısı. gelecek sefere de şili şarabı deneyeceğim:))

    Mia : gerçekten çok eğlenceli bir akşamdı:))

    Kitapçı Kız : yarasın bebeğim:))

    Sewallll: olacak canım olacak, senin düğünde artık:))) hahahaah

    YanıtlaSil
  6. sewo bir rum meyhanesi organizasyonunda sana ayakustu ,masaustu tum cevherlerimizi dokelim tostummm :))

    YanıtlaSil
  7. bayılıyorum senin şu gezme tozma arkadaşlı yemeli içmeli postalarınaa..ohh yarasın sefan olsun.benim dünyakadar arkadaşım eşim dostum var ama neye yarıyor,hepsi ayrı bi mal.dünya kadarlar evet ama ne böyle keyifli gezmeler oluyor ne de güzel paylaşımlar.bu konuda nekadaan dertli olduğumu burda beyan etmekle bana kalbin kadar temiz bu yorum sayfasını ayırdığın için pek teşekkürler..:))

    YanıtlaSil
  8. ahahaahah ay çok güldürdün beni, arkadaşa mal denir mi:))))
    ama dertli olmana üzüldüm. inşallah kafa dengi, istediğin gibi gezip tozacak bir grup candan dost bulursun en kısa zamanda:)

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.