3 Aralık 2010 Cuma

Geç olsun güç olmasın MİM

Küfkediciğim beni mimlemişti, mimin konusu : birini seç, onunla neler yapmayı seviyorsun anlat. Ben de kedimi seçtim. Vay senin kedinin kuyruğuna diye söylenmeyin hiç, seviyorum ülen! :)))

Kedimle yapmayı sevdiğim bir numaralı şey , beraber yatıp yuvarlanmak! Sanki kediyle başka birşey yapabilirsin de:))) Özellikle serin günlerde, kaloriferin dibine ben çörekleniyorum, bir de elektrik sobası yakıyorum odamda, kedicik de onun önünde yatıp kıçını sobaya yapıştırıyor, göbeğini havaya dikip kıpırdamadan yatıyor, olacak şey değil. Böylece bütün gün sıcakta mayışıp malak gibi yatıyoruz, hiç sıkılmıyorum doğrusu bundan.


Gerçek anlamda kediye sarılıp yerde yuvarlanmayı da denedim ama dayanamadı hayvancağız bu eziyete:)))

Kedimle beraber oynamayı çok seviyorum. Onu delirtmeye bayılıyorum. Kediyi delirtmenin en kestirme yolu uzun bir ip parçasından geçiyor , artık o iple saatler boyu delişmen oyunlar yaratabilirsiniz, kafayı yiyor herif resmen ipi yakalayacağım diye. Ayrıca ses çıkartan, hareketli oyuncaklarla aklını almayı da çok seviyorum. Parlak ışıklar saçan toptan ödü patlıyor mesela enayinin, neyse alıştı da biraz oynamaya başladı. Bir de elimi kazağımın koluna sarıp kedinin göbeğine doğru saldırıya geçmeye de bayılıyorum, o da sarılıyor, ısırıyor, arka ayakları ile fiti fiti yapıyor. Eğer elim iyice kazağa sarılı değilse bolca tırmıklanıyorum, ısırıyor da ama hafif hafif, öyle asılmıyor sağolsun ısırırken. Böyle oynuyoruz beraber.

Kedimle beraber süt içmeyi çok severim. Ben akşamları bir bardak sütümü içerken hemen yanıma gelir, ben de kaşık kaşık yalatırım ona biraz. Aynı şekilde kedimle dondurma yemeyi de seviyorum, yaz akşamları dondurma yerken ucundan azıcık ona da yalatıyorum, bayılıyor enayi:)))

Kedimle beraber fotoğraf çekimi yapmaya bayılıyorum. Bildiğin tekir sokak kedisi. Ama bana dünya güzeli geliyor:)) O yüzden sürekli fotoğrafını çekiyorum, işte okuma lambamla ışık ayarlaması yapıyorum, açısını değiştiriyorum filan, sonra şakır şukur birbirinin aynısı pozlarını çekiyorum heyvanın. Yanlışlıkla flaş açık kalıp suratına patlarsa gözleri lazer topu gibi çıkıyor kediciğin :)))) Ben fotoğraf çekerken o da fotoğraf makinesinin kordonuyla oynamayı sever:)

Bu Mim'i Euphoric'e gönderiyorum :))

Thank God it's the last banana!

4 yorum:

  1. o garibimin başına gelmeyen mi var flaş ne ki :))) kırmızı donu hiç unutmayacağım :)))

    YanıtlaSil
  2. bu sene de kermitli tanga giydirmeyi planlıyorum garipçiğe , benim küçülenler ona tam olur ahahahaah :))))))

    YanıtlaSil
  3. :))))))
    geldim, gördüm,
    mimimi aldım
    gittim :)

    ohhhh diye diye yedik last bananayı :)

    YanıtlaSil
  4. valla yedim afiyetle sonuncuyu, haftasonuna kavuştuk böylece:)))

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.