16 Kasım 2010 Salı

Bilgisayar gidici, az kaldı.

Cumartesi oturmuş çalışıyordum, tıkır tıkır Kitap Kulübü'ne Paris kitaplarımı listeliyordum ki, bilgisayar dondu kaldı. Kapattık, açtık... Sıfır açıldı bilgisayar, yani dedi ki sizin profilinizi okuyamıyorum, al sana sıfır profil, ama bu sıfır profilde yaptığın hiç bir değişiklik kaydedilmez. Oldu.

Neyse, hemen herşeyi kopyalamıştım önceden, takoz laptopa güvenim kalmadığından. Hoş o da ne yapsn, 5 yılı geçince laptopu kullanmamak gerek zaten. Sadece telefondan aktardığım fotoğraflar vardı, onları kopyalamak lazımdı. Artık gece gece birşey yapamayacağımdan varıp yattım.



Pazar günü bismillah başladım bilgisayarı kurcalamaya. Yine profili okuyamadı, sıfır açıldı ama kurcalayınca o profildeki belgelerimi buldum ohhh, en azından duruyorlar aletin içinde bir yerde. İşte bütün pazarım o fotoğrafları kopyalamakla geçti, bilgisayar bin kere filan dondu kaldı, bin kere baştan açtım aleti, beri yandan kızgınım, sıkkınım.  Pazar günü böyle haybeye geçti gittti .

Sonunda olacak gibi değil bluetooth ile fotoğrafları telefona geri doldurdum, bin tane fotoğraf oldu kuş kadar telefonda, ona da asabım bozuldu. Bugün ise abimden aldığım akılla güvenli kipte açtım bilgisayarı, o zaman biraz daha rahat USB'ye kopyalayabildim fotoşları ama yine kızdım, çünkü Pazartesi de böyle haybeye geçti. En azından sıfır profilde açılınca internete bağlanıyor alet. Başka bir halt olmaz zaten, mesela Hotmail'e mi girdin, sonra birşey oldu,  bilgisayar dondu, kapattın açtın, sıfır profilde yine sıfırsın, ne mailini, ne ziyaret ettiğin sayfayı kaydediyor, hiçbir değişiklik kaydedilmiyr of yaleppim .

Ama 2 günde 2 kitap okudum, Behzat Ç. polisiyeleri "Her Temas İz Bırakır" ve "Son Hafriyat". Kusursuz ve okuması çok zevkli, çok lezzetli kitaplardı, kısmet olur laptop patlamazsa Kitap Kulübü'ne yazacağım.

İşte öyleyken böyle dostlar. Çarşamba sabahı Harry Potter'a gidiyorum, bari onu da yazabileyim ya n'olursun birkaç ay daha sabret, nasıl bilgisayar alayım ki ben şimdi???

9 yorum:

  1. Benimde format atmam lazim hala daha bak onu hatirlattin simdi bana :( offf
    umarim duzelir biran once ;)

    YanıtlaSil
  2. Behzat Ç. can'dır..Memleketin gelmiş geçmiş en iyi polisiyesidir..=)

    YanıtlaSil
  3. sen yine iyi ..ben direk üstüne bastım minicik netbookumun

    YanıtlaSil
  4. A-H : kolay gelsin canım, bilgisayarlar bazen bizi dellendirmek için varlar

    Alfredo Eke Rainer : kesinlikle öyle, gerçekten mükemmel romanlar. ikincisi hele çok trajik ama kesinlikle kahlaha attıracak cinsten bir mizahı da var. keşke biraz daha yazsa Emrah Serbes.

    YanıtlaSil
  5. zoi-kuş : geçmiş olsun mu desem geçirmişler olsun mu desem :(

    YanıtlaSil
  6. Judyciiiim mutlu bayramlaaar, nice güzel, sağlıklı ve mutlu bayramlaraaaa! :))

    YanıtlaSil
  7. iyi bayramlaaaar

    ben de gidicem harrypotter'a oleyy

    YanıtlaSil
  8. artık sadece saatler kaldıııı:))) yarın sabah evden kaçıp sinemaya gideceğimmm:))

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.