16 Ağustos 2010 Pazartesi

Gökten zembille inmiş bir site : Friv.com

Eğer bazen siz de benim gibi, kitap okumak, müzik dinlemek, film izlemek istemeyip çok sıkılıyorsanız; derdime derman olan bu sitede vakit geçirmeyi deneyebilirsiniz:

http://www.friv.com/


Bir sayfada 250 tane flash oyun bulunuyor, seç seç oyna. Bazıları bağımlılık yaptığı için takılıp kaldım, diğerlerine bakamadım, yani henüz çok azını denemişliğim var. Kıytırmasyon dress up oyunları da var, zekice oyunlar da, Karayip Korsanları bile var.

Bu sitede bana bağımlılık yapan oyun : Hall of the Wild. Ne yazık ki Cumartesi gece yarısı keşfettim ve istediğim kadar çok oynayamadım. Şu an parmaklarım karıncalanıyor, uyuyakalıp yere düşene kadar bunu oynamak istiyorum.



Oyun çok basit, ama grafikler çok şirin. Maymun arkadaşımızla okula dağılmış olan beslenme çantalarını topluyoruz. Ok tuşlarıyla ilerleyip, space ile zıplıyoruz yani klasik bildiğiniz kontroller.  Arkadaşımız neden maymun diyene cevabım okul müdürü de kurbağa olacak:))) Maymun bazı yerlerde daha ileri zıplamamıza yardım ediyor, okulda her ne hikmetse tepeden sallanan lastikler, sarmaşıklar ve içine zıpladığımızda bizi bir yerden bambaşka bir yere uçuran su boruları var. Bunlar da oyunun ilerleyişini hareketlendiriyor. Grafikler de çok renkli ve sevimli olduklarından benim oynadıkça oynayasım geldi.


Ayrıca çok güzel bir öneri : Online oyunlara meraklıysanız mutlaka KEDİLER VE KİTAPLAR'ı ziyaret edin ; Umut'un tanıttığı muhteşem oyunlara mutlaka göz atın, bayılacaksınız.

Allahım akşam olsa eve gitsem de bayılana kadar oyun oynasam:)))

2 yorum:

  1. aaaa "hemen açıp da oynasam ne güzel bir siteymiş bu, nasıl bilmem ayıp bana" düşünceleri içindeyken birden bizim blogun adını gördüm yazında, çok teşekkürler judy'cim, umut adına da teşekkür ederim :) şimdi hemen 250 oynunun olduğu site hop :d

    YanıtlaSil
  2. sizin oyunlar müptela ediyor insanı, ellerine sağlık Umut'un. hele bi tane önüne geleni ameliyat eden pizzacı çocuk oyunu vardı ki aman allah ahahahahah:)))

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.