29 Temmuz 2010 Perşembe

Kurtuluş'un kedileri - 1 : Portakal kedi

Kurtuluş caddesinde yürürken tanıştığım çeşit çeşit sevimli kedileri size tanıtmaya karar verdim.

Bir numara bu portakal renkli tatlı şey, tam caddenin girişindeki Kurtuluş durağının orada yaşar, hiç yer değiştirmez, durak civarında, oradaki mağazaların önünde pofuduk pofuduk yatar. Sağolsun birileri hergün buna mama veriyor, apartmanların birinin girişinde duruyor mama kabıyla su kabı. Her sabah ben işe giderken bu bıyıklı da hapır hupur kahvaltı yapar. Sonra artık ya Carmen mağazasının ya da Sivaslı Kardeşler mağazasının önünde kıvrılıp bütün gün uyur. Güneşten rahatsız olunca da eczahanenin reklam panolarının arkasına saklanır enayi:))) Kurtuluş kedileri arasından en sevdiğim işte bu :

11 yorum:

  1. ay çok tatlıymış cidden..senin kediciğin turuncu versiyonu...güzel suratlı..
    o kuyruk nasıl öyle..incelip kalınlaşıyor mu ..yoksa ben mi öyle görüyorum...:))

    YanıtlaSil
  2. orası ıslanmış, ya da yalamıştır belkim, güzel bir kuyruğu var arkadaşın:)))

    YanıtlaSil
  3. süper fikir, ben de bizim ordaki kedileri koycaktım bi ara ama totomu kaldırıp resim cekesiye :)))
    devamını bekliyoruz!

    YanıtlaSil
  4. sırada eczacının kedisi, balıkçının kedisi, 20 kedili süper teyzenin pencere kedileri geliyor meröpcüğüm:)

    YanıtlaSil
  5. yahu yine mi kedi?
    oy oy oy...
    kuyruğunu ezmişlerdir belkide..:))

    YanıtlaSil
  6. slm, gzl bi blogun varmış, 50. izleyicin oldum, bu arada bnm de bi blogum var, bakmak istersen

    http://aycatugce-tuna.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. pek tatlı ama erkeklerde bir suratsızlık mı oluyor bana mı öyle geliyor bilmiyorum dişi kediler çok daha sevimli oluyorlarmış gibi : )

    YanıtlaSil
  8. Ay çok tosun yaa:) bizim burda da vardı aynı buna benziyordu birgün bir baktım salonda takılıyor ödüm koptu camdan içeri atlamış arsız :)

    YanıtlaSil
  9. @Fashion Passion çok teşekkürler :))

    @Minecim ben hepsini çok seviyorum, tabii bana göre en tatlısı en sevimlisi benim moruk kedim:))

    @makyajlı kız atlar valla kafasına göre takılıyor bunlar, benimki de demin kendini ufacıcık markafoni kutusuna soktu şapşi:))) hayat kedilerle heyecanlı ve güzel.))

    YanıtlaSil
  10. işte benim oğlum da aynen bu enk ablası yalnızca bunun desenleri daha kalın:)

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.