29 Haziran 2010 Salı

Eclipse mi? Ben Deathly Hallows'u istiyorum

Biliyorsunuz, biletler satışa çıkar çıkmaz tüm dünyayla aynı anda izlemek için THE TWILIGHT SAGA ECLIPSE biletlerimizi almıştık sevgili seyirciler. Profilo AFM'de gece 10 matinasına gidiyoruz. Bütün film boyunca bol bol "ahh edvırttt oyy moyy ye beni ısırrr " her türlü geyiği yapıp bolca güleceğimiz için size başka bir salonda izlemenizi tavsiye ediyorum:))) Çok eğlenceli oluyor canım bu adolesan heyecanlar. Bu arada filmin herhalde yarısını klipler ve fragmanlarla sergilediler.Bize izleyecek pek birşey kalmadı diye düşünüyorum.


Bu arada bugün Harry Potter and the Deathly Hallows fragmanı da yayınlandı. Biliyorsunuz bu serinin son kitabını iki filme böldüler. İyi de ettiler, o kadar detaylı bir eser ki tek filme sıkıştıramazlardı asla. Gelelelim aynı haltı Twilight insanları da yemiş, serinin en sonuncu ve de en mide bulandıran berbat pespaye kitabı Braking Dawn iki film olarak çekilecek.Püüüü! Sen kimsin kardeşim? Kendini haşa Harry Potter mı sanıyorsun. Çekil gözüm görmesin, çok kızdım.

Aha bu da Harry'nin fragmanı. Kesin ağlayacağım bu filmde ama Deathly Hallows Part 2'de ... Yani bizimkilerin Hogwarts'a dönüp de savaşa katıldıkları andan itibaren artık salya sümük ağlarım. Sonunda ben de Expelliarmus diye bağırırım. Şimdiden anlaşalım.




O zaman, yarın geceyarısından sonra ECLIPSE yazımda görüşürüz inşallah bi aksilik olmaz ise (Tahtaya vur)


xo xo

2 yorum:

  1. kesin ben de ağlıycam, kitaplarda da ağlamıştım zaten :)

    YanıtlaSil
  2. hani 3.kitapta Slytherin'i yenip Quidditch şampiyonu oldular, Wood ağlayarak kupayı kaldırdı ya.. orada da ağladım, kupayı sanki ben alıp kaldırdım Dumbledore hocanın elinden:))) o kadar heyecanlanmıştım:)

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.