31 Mayıs 2010 Pazartesi

şrreekkk

Dün akşam minik Seval ile Kanyon'da 3 boyutlu Shrek çizgi filmini izledik sevgili seyirciler.

Daha önceki 3 boyut deneyimim Avatar'dan ibaretti. 3 küsur bilmemne saat süren o film başımı ağrıtmış, hatta bizim Arzu'yu hastanelik etmişti, (Arzu Avatar'dan ambülans ile hastaneye oradan eve gitmişti:)

3 boyutlu Shrek Forever After filmi ise tek kelimeyle muhteşemdi. Ay bayıldım yahu, o rengarenk alemin içinde kendimden geçtim, bütün film boyunca sevinç çığlıkları, hayranlık nidanaları ve inlemelerimle salon titredi:)) Filmin açılışındaki atarabası sekansı, cadıların uçuşu, alternatif evrendeki şişko tosun Çizmeli Kedi, minicik Rumpel ve perükaları; dev kabilesindeki tiplemeler , hepsi hepsi mükemmeldi.



******** dikkat spoiler ********

Bu filmde, Şrek artık evinin babası olmuş, rutin gündelik hayatından, insanların onu sevip benimsemesinden bıkmış , ortayaş bunalımda bir dev. O kadar sıkılıyor , o kadar sıkılıyor ki, Fiona'ya "keşki seni kuleden hiç kurtarmayaydım da, hayatıma yalnız korkunç dev olarak devam edeydim " diyor ve ülkeyi ele geçirmek isteyen pislik Rumpelstilskin ile şeytani bi anlaşma imzalıyor. Anlaşmaya göre Şrek 1 günlüğüne eskisi gibi korkunç bi dev olacak ama karşılığında Rumpel'a hayatından 1 gün vermek zorunda. Rumpel Şrek'in doğduğu günü alıyor, ve Şrek kendini hiç hayatta olmadığı alternatif bi evrende buluyor. (Lost'un finali gibi oldu ülen, meğerkim hepsi ölüymüş beyaz ışşığa yürüdüler püahahahah)


Şrek'in hiç doğmadığı dünyada Prenses Fiona kuleden kendi başına kaçmış ve dev kabilesinin savaşçı reisi olmuş. Rumpel ise ülkeyi ele geçirmiş ve cadılarıyla Uzaklardaki Ülke'de terör estiriyor. Aman o cadılar ciyuvvv fiyuvv bi uçuyorlar, Harry Potter halt etmiş, 3 boyut olunca da biz de uçmuş kadar olduk:)))) Ateşli İspanyol Çizmeli Kedimiz ise alternatif evrende aynen bir Garfield gibi olmuş, kucak kedisi olmuş, yumuşamış... o kadarrrrr tatlıydı ki sürekli perdeye uzanıp yoğurmak istedim onuuu.


İşte Şrek kardeş elindekinin kıymetini kaybedince anlıyor ve herşeyin eski haline dönmesi için gerçek aşkın öpücüğü gerekiyormuş, yani gün sona ermeden savaşçı Fiona'nın kalbini kazanmalıymış. O da kendini feda ediyor dev kabilesini kurtarmak için , Fiona'dan öpücüğü kapıyor ve böylece filmin başındaki sıkılıp dellendiği ana geri dönüp Şrek hikayesinin sonunu getiriyor.

******** spoiler bitti ********

Filmden önce 3 boyutlu gelecek program izledik dostlar. Mesela Avatar The Last Airbender filmi de 3 boyutlu olacakmış , mükemmeldi firagman, Appa süzülerek uçuyor, bükülen sular kafamızda patlıyor. minik avatarın oku parlıyor ... Acaba filmde avatar kelimesini kullanacaklar mı, ülen pijjj Cameron bizim avatarımızın ismini çalıp nasıl içine edersin filmimizin sen beaaa



Yalnız genç kızların sevgilisi Prens Zuko çok tipsiz olmuş, kınıyoruz buradan yapımcıları. bana bak yapımcı, bizim pislik suratlı buzlar kralı Zukomuzun nasıl bokunu çıkartırsın sen ya?




İşte hal öyleyken böyleydi dostlar

xo xo

7 yorum:

  1. hee sağol canım izlemiş kadar olduk. kızım bu detaylı anlatılır mı ya konu izleyecektik di mi hayret de bişey :D

    YanıtlaSil
  2. haklısın canımcım, bundan sonra spoiler ibaresi koyayım, bir başladım mı anlatıyorum valla sonuna kadar.

    ama siz yine de mutlaka gidin, önemli olan o 3 boyutlu izleme zevkini yaşamak:)))

    YanıtlaSil
  3. merhabalar judy'cim,

    ayy ne zamandır buralara gelmemiştim doğum izni sonra iş yoğunluğu vs. :) geldim keyfim yerine geldi. iş yerinde çok sıkılınca hemen biraz realfiesta keyfimi yerine getiriyor :))

    zuko'yu ben de hiç beğenmedim. daha yakışıklı olmalıydıııı :( rejimin de başarılar, "tok yaşa" esprinize de bayıldım :))
    byess...

    YanıtlaSil
  4. sevgili Uzunbacak

    Allahımmmmm, bir Judy Abbott olarak, sevgili Uzunbacak'a cevap yazmak ne kadar şahane değil mi?

    lütfen daha sık gel, yine yaz:)) . Yeni bebek hayırlı uğurlu olsun canım

    mucuxx

    YanıtlaSil
  5. bu uzunbacak bayan olmasa, şöyle yakışıklı bekar bir erkek uzunbacak olsaydı senin için daha iyi olurdu sanırım. :)) seni okuduktan sonra hevese gelip judy'nin bütün bölümlerini zar zor netten indirip izledim, acayip keyifliydi.

    sürekli takipteyim ;)

    YanıtlaSil
  6. Prens Zuko bu mu? Hiç olmadı ama ya!!!

    Tüh! Allah nasıl biliyosa öyle yapsın yapımcıları ne diyim. Hayallerimin için ettiniz. İzlemiyom sinemada filan!

    YanıtlaSil
  7. Uzunbacakcım, senin gibi tatlı mı tatlı uzunbacağı bulmuşum ,kimseyle değişmem. Yaaa geçenlerde bi gün ben de biraz Judy izleyeyim dedim, sonra bir baktım hepsini izlemişim, ne güzel yapmışsın sen de:))

    Ruhdağım, sorma sorma. Ne hayallerimiz fentezilerimiz vardı Zuko'yla yaşanacak. Bu yastık suratlı , kabuksuz kaplumbağa tipli adama mı kaldı Zuko'yu oynamak , çok pis hayal kırıklına uğradım. HÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜÜ (japon çizgi filmlerinde gözünden şelale gibi yaş fışkırtan kız oldum şu an :))))) )

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.