27 Nisan 2010 Salı

Ooofff

Hava çok soğuk, üşüyorum günlük. Mayıs geldi, bu ne pislik bir havadır? Spordan dolayı bacaklarım da ağrıyor. Bir yandan ağrı , bir yandan titreme. Gece de 2 kere uyandım, halbuki bi yattım mı hiç kalkmadan öğlene kadar uyurum, gece uyanmaktan, uyumun bölünmesinden çok rahatsız oluyorum. O yüzden kulak tıkaçları ile uyumaktayım. Tıkaçlar dün gece kulaklarımdan çıkıp gitmiş, fırtına sesine uyandım, sonra bir kere daha uyandım, rüya görüyordum ter içinde kalmışım. Tabii şu anda ağzımı bıçak açmıyor.

Dün gece spor salonunda bişi oldu. Otelin spor salonu olduğundan otel müşterileri zırt pırt salonu kullanıyor. Geçen hafta Çililer vardı, kadınlar çırılçıplak dolanıp duruyorlardı. Dün akşam da sanırsam Rus adamlar vardı çünkü koşu bandının karşısındaki tv'lerde Rus kanalı açıktı, işte CSI tadında birşey. Salonda hepi topu 6 tane koşu bantı var. Her 2 bantın karşısına 1 tv koymuşlar. Benim bantın karşısındaki tv'de haberler açılmış bangır bangır et fiyatları filan anlatıyor, ben de kumanda bulup kanal değiştirdim. Kumandalar eksik, ortada dolanıyor filan. İşte bişey izlemeden 45 dk yürümek çok sıkıcı. Neyse işte gittim buldum bi kumanda cihazı,  kanalı değiştirdim, birden başka bir hariçten tekrar değiştirmesin mi. Aaaa, koşuu bantının yanında bisiklete binen bi adam, elinde gizlediği kumanda ile işaret ederek ben izliyorum gibilerden birşey dedi. Eh peki dedim, geri çıktım bantıma ama içim sıkılmıştı şimdi et fiyatlarını mı izleyeceğim akşamın sekizi, bütün gün işte  kafamı yemişler zaten. Siz  izliyorsunuz diye hepimiz bunu izlemek zorundayız dedim, anladı mı bilmiyorum adam. Sonra o Rus CSI dizisini açmaz mı? Alllahımmmmm diye bir feryat çıktı ağzımdan ama kendi kendime konuşuyor idim. Aaa adam tak diye kumandayı benim koşu bandındaki boşluğa atıp gitmez mi? Teşekkürler diye seslendim ben de kendisine. Sonra da Chuck dizisini izleyerek yürüyüşümü bitirdim. Ama hızı ve eğimi arttırmıştım hırsla, o yüzden bacaklarım ağrıyor günlük:)))) Ohhh 3 ay kaldı üyeliğimin bitmesine. Bitse de gitsem bu Cevahir Otelin spor salonundan kurtulsammm. Araplar, Çinliler, Ruslar olmadan spor yapabileceğim biyere gitsem.

Neyse, eğlenceli şeylerden konuşalım . Yüzeysel meraklarımdan Twilight serisinin 3. filmi Eclipse'in son fragmanı geçen hafta sonu yayınlandı. Film 30 Haziran'da ecnebide, aynı haftanın cuma günü (2 Temmuz) bizde gösterime girecek. Bu arada New Moon filminin dvd'si bir türlü bizim memleketimizde çıkmadı dostlar. Çıkış tarihini de öğrenemedim. Bekliyoruz bakalım.



Bu filmi de farklı bir yönetmen yaptı : David Slade. Sanki ilk filmin soğuk tonlarına geri dönüş var. New Moon iyi hoştu da yer yer müziği ve Hülya Koçyiğit ormanda koşu sahnesi iç bulandırıcı idi. Bu filmde öyle olmayacağını sanıyorum. Yani David Slade mevzuya daha soğuk yaklaşmış , yeni doğan vampirlerle bizim vejetaryen vampirler&kurtadam ittifakının savaşına ağırlık vermiş gibi.  Ayrıca bahçelerde vırt vırt koca kafalı Edvirtın ruju da ortadan kaybolmuş, kendisini yine yeni yetme gibi giydirmişler aferim. Bella'nın perükası olmamış. Carlisle ise çok çirkin görünüyor neden yahu? Filmin müziğini de sıkı durun Howard Shore yapmış. Oha.

New Moon gösterime gireceği zaman acayip bi pompalama vardı, sürekli klipler, spotlar, fan eventler, fotolar yayınlanıyordu. Eclipse'den birkaç kare görebilmek için çok beklememiz gerekti. Sadece 2 fragman ve birkaç foto yayınlandı. Neden acaba?



bu şekilde yuvarlanıp gidiyorduk...

23 yorum:

  1. Fragmanı görmüştüm, bu seferde lens olayını çok abartmışlar kötü olmuş cidden.
    Edward konusunda katılıyorum rujsuz daha hoş :)

    YanıtlaSil
  2. keşke ruju gibi kıllarından da kurtulsalar. kitaplar boyunca mermer gibi pürüzsüz ve bembeyaz tasvir edilen edvırt'ı o volterra sahnesinde uyuz kılkuyruk şekilde görmek pek nahoş idi:)))) hele ilk filmde tişörtünün yakasından fışkırıyordu istenmeyen tüyleri :))))))))))

    YanıtlaSil
  3. laaaannn o kadar okudum okudum üçüncü kitapda ne oluyor hatırlayamıyorum iyi mi :))) bella nın ucubesini doğurması dörttü evlenmeleri üç müydü? anaaaammmm erken bunama olmuşum ben ühüüüü:)))

    YanıtlaSil
  4. Lan kedi ne diye ipucu veriyosun seriyle ilgili :))
    Ben okumadım kitapları, filmlerini izlemiş de olsam okuycam ama kitap başka olur her zaman :)
    Kıllara gelince... Traş edelim herifi, nasıl ?!! :D:D:D

    YanıtlaSil
  5. kız metal oturup oku komşularla pasta börek yiyeceğine. yalnız nasıl oturduysa o gün içime hala ordan vuruyorum seni :))))

    YanıtlaSil
  6. Kıyamam ben sana :D
    Okuycam da yarım kitaplarım var onlar bitsin hele.
    Judy kusura bakma biz yine msnde sandık kendimizi :p

    YanıtlaSil
  7. anamm kedicim o dediklerinin hepsi dörtte, 3. kitapta fimpir savaşları yapılıyor, Bella bi jacob'a bi edvırta bakıp edvırtı seçiyor. ulan salak karı sanki edvırt varken başkasını seçebilirdin diye bellayı tokatlayasın geliyor ya hani o kitap :))))))

    ohhh gün mü var metalcim, pasta börek bunlar benim alanıma giriyor , ama sadece yemesi tabii )))))

    YanıtlaSil
  8. Yahu geçenlerde komşuma gittim, kadıncağaz bişiler yapmış :p onu diyor kıskandı da :D
    valla gün olayına her daim varım, mutfak kısmında pek iştirakçi olamasam da yiyici olarak görevimi yerine getiririm her zaman :D

    YanıtlaSil
  9. heee doğru bak şimdik hatırladım :)) bakalım bu yönetmen nasıl çekecek. hiç olmadı bu seri her biri farklı yönetmenle çekilme rekoru kırarak aklımızda kalacak :)))

    metal ye anam ye sen ancak :)))

    YanıtlaSil
  10. metalcim ne kusuru bebişim takılın siz. bayılırım profesyonel yiyici arkadaşlara :)))

    kedicim 4. kitap yivrançtı be . filmi nasıl olur allah bilir.

    ohhh bugünkü adolesan muhabbetimizi de yapmış olduk tvaylat edvırt filan :)))

    YanıtlaSil
  11. hu hu biz Edwırdcılar (koskoca kadın utanmıyoum vallaha da billaha da :P)bi dizi daha var konu itibari ile epey benziyor buna, ben izledim sevdim onu da. tavsiye ettim gitti buyrunuz 'the vampire diaries'
    Seversiniz tahminimce :)

    YanıtlaSil
  12. Yemişim edvırdı tnt ne zamandan beri mavi ay'ı yayınlıyor laaaaan???!!! tesadüf bulmasam haberim olmayacak mıydı? Judi titre ve kendine gel!!

    YanıtlaSil
  13. birkaç haftadır gösteriyor sanırsam ama a bennn izleyemediğim için görmezden bilmezden duymazdan geliyorum:))))

    YanıtlaSil
  14. baya olmus sanırım çünkü topestonun sevgilisi olan herif kadroya girmiş maddie ile david çıkmış falan :)

    YanıtlaSil
  15. Kadıköy-ziverbey'de Mavi Ay adında bir dedktiflik bürosu var. Evinden kaçan kocaları falan buluyolarmış
    -->

    http://www.maviaydedektif.com/

    YanıtlaSil
  16. püaaaaaa

    şimdi gözümde canlandırmaya çalışıyorum. bu amca gidip ben detektifim , mavi ay detektiflik bürosundan filan diyo birine, hani soru soracak cingözlük yapacak:))) valla döverler adamı püahaahah bizim memlekette uzaylılara taş atıp detektifleri döverler biliyorsunuz o yüzden sinema sektörü gelişmemiş :))))))))))))))))))

    YanıtlaSil
  17. Evet Mehmet ben de geçen önünden geçerken gördüm ve baya güldüm :)

    YanıtlaSil
  18. Yorum yapmıyorum diye okumuyor sanmayın sayın Mehmet Bey :)))))) Hep bizden bekliyorsunuz baklava börekleri ( kimi de mantarlı pilav bekliyor ) kimse demiyor bir kere de biz hazırlasak, zavallı kadın 7 düvel denizi aşarken yorulmuştur, arada burada dinlensin, karnını doyursun. Pöh! nerdeeeeee o incelik, o düşüncelilik, nerde hazır sofra?

    YanıtlaSil
  19. canım kaptanım , o şapka şeklindeki patates salatasından da yaparsın di mi? :))))))))))

    YanıtlaSil
  20. @korhan: sen önünden geçerken gördün. ben, şimdi nedenini yazmayayım uzun sürer, içine de girdim büronun kardeşim. harbiden de büronun başında çakma bi maddie var, kadının tabi sibıl şapırtla uzaktan yakından alakası yok.:(

    @kaptan hanım:ah keşke sizdeki maharetin onda biri bende olaydı da ziyafet sofraları hazır edeydim, balolar vereydim. ama yok benden ne köy olur ne kasaba. parazit gibiyim ha babam ye iç uyu. bi de utanmadan yemek kitabı kuponu falan biriktirip alırım.ama anlamadım yedi denizi neden dolaştınız(omuzda papağan) karayip korsanı gibi.

    @judy: anam alp pacino nolmuş öle. görünce üzüldüm, bi tuhaf oldu içim. şu son robert de niroyla oynadıkları filmde bile bu kadar yaşlı gelmemişti bana. kimse beğenmez ama en sevdiğim filmi revolutiondur. ah canım ya yaralıyüzüm

    YanıtlaSil
  21. neee revolution mı? işte ömrümde bu filmi beğenen tanıdığım tek insannnnnn

    YanıtlaSil
  22. ohh neyse ben de tvaylayt gibi yüzeysel ve bayık bişeyi seviyorum , ödeşmiş olduk :))))))

    İŞTEEE ŞİRKETİMİZ TAŞINIYOR VE BUGÜNNN AZZ SONRAA DÜRÜMCÜ SEDAT'A VEDA TURUNAA GİDİYORUZZZZZZ DOSTLARR

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.