14 Mart 2010 Pazar

Doğum günü şenlikleri

İşte sabahın köründe kalkmıştım ve dedim ki şu blogların taşınma işlemini halledivereyim, sonra kuaföre filan giderim rahat rahat... nerdeee.. Taşınma işleminde abuk subuk bir sorun çıktı (zaten hep öyle olmaz mı bu bilgisayar işleri?) Öğlen oldu geçti ben hala blog taşıyorum... Tee üçü geçiyordu işim bitti.. Püüü... koştur koştur kuaföre gittim, aman onun da bütün dinozor müşterileri toplanmış, üçyüz kiloluk top gibi teyzeler delibaşı yaptırıyorlar resmen Marge Simpson saçı gibi kabarık kafalar püahahaahah. İsmail demesin mi , yarrım saat kırk beşş dakikadan evveli işim bitmez.... bir kere daha " püüüü !!!"

Bunun üzerine, bir de dinoların fönlerinden bana bastılar , dışarı attım kendimi, tam Etiler yokuşunun başında dikiliyorum, arkadan köfteciden kokular geliyor (sabah kahvaltısından sonra birşey yememiştim ki akşama Kırıntı'da yemeklere gömüleyim) Ne yapayım yaleppim ne yapayım diye düşündüm Bebek'in ortasında papaza dönmüş saçlarım ve en paçoz halimle... Akmerkez'e çıktım hemen, Adidas'tan kendime doğum hediyesi aldım, hem akşam giyerim ... Elimde ayakkabı kutuları Bebek'e geri döndüm kuaföre, oh dinosorus teyze gidiyor, ben yerleştim koltuğa ama teyzem çıkamıyor ki bir türlü, saraylı mübarek ,teşrifatla ayrıldı salondan, hala da "küllü oldu küllüüüü" diye söyleniyor idi


Amaann neyse saçımı kestirdim , eve geldim, giyindim kuşandım...( Bu arada flaş patlayınca elbisemin transparanlaştığı ortaya çıktı, evlere şenlik.) Tam saat 6'da Rumeli Caddesi başında Seval ile buluşuk, gittik pasta aldık badem krokanlı, tıngır mıngır Rumeli'den aşağı inip pastayı Kırıntı'ya bıraktık , geri yukarı çıktık, Yargıcı'nın önünden Deniz'i aldık. Biraz mağaza gezdik sonra City's isimli alışveriş merkezine girdik. Burada bi Bartolucchi mğazası açılmış, hani Lady Charlotte ile Roma'da gezdiğimiz tahta oyuncakçı... (Yazımın bu paragrafı polis ifadesi gibi olmuş neyse). Arzu geldi bu arada , bana çok güzel bir buket getirmişti, şimdi odamda babamın buketinin yanında renk cümbüşü oldu çok güzel.


gezip tozup iyice üşümüş, aç ve yorgun halde Kırıntı'ya gittik. Lady Charlotte bizi bekliyordu ve hemen o sırada minikim Sinem de geldi. Oooh ondan sonra tam yemeklere gömülecektik ki...

oturduğumuz uzun masanın arkasında daracık bi balkon var, millet buraya çıkıp sigara içiyor, aman kapıdan bir soğuk geliyor sormayan, girip çıkanların mütemadiyen Seval'e çarpmaları da cabası... eee napalım, olay çıkarttık hemen şikayet ettik... Sonra masanın diğer ucuna doğru geçip kapıdan uzaklaştık

Sonra yeme içme faslı başladı ooohhho kadar konuşup gülüyorduk ki bizimle ilgilenen garson kardeş kenardan bizi tiyatro izler gibi seyredip eğlendi bütün gece:))


Önden sadece birkaç tane nachos yedik, abartmadık bu sene yemeği.

Seval fleminyon yedi :


Sino şinitzel yedi:

ben ispanyol burger yedim:


Lady Charlotte +Deniz+Arzu da et fajita yediler.Özgerciğim kanal tedavisi yaptırdığı içün bişey yiyemedi zaten,Çito da evde çipura yemiş, burada bol bol şarap içti:)))




Pasta kesilirken nümayiş feveran ayyuka çıktı, bütün garson kardeşler toplandı ıslıklar, alkışlar püahahaahah çok eğlenceli olmuştu:


İşte bir doğumgünüm de böyle geçmişti, Kırıntı'dan sonra Çito'yla tünele gidip birer bira içtik sanırsam açık havada oturduğumuz için nezle oldum... Ama olsun... . Benim için arkadaşlarımla çevrili olmak en büyük mutluluklardan biri... Eh en kötü günümüz böyle olsun dostlar.

xoxo

8 yorum:

  1. Aslı merhaba,
    Demek senin doğumgünündü. İyi ki doğmuşsun. İyi ki de varsın. İlk defa doğumgününde bir arkadaşıma hediye veremiyorum, ama borcum olsun olur mu. Asıl sen bu renkli dünyanla her hafta doğumgünü yaşatıp hediye veriyosun bize.
    Çok iyi dileklerde bulunmayı pek beceremem ama sana tüm duygularını yaşamak istediğin şekliyle yaşayabileceğin bir yeni yaş diliyorum.
    Nice nice nice istediğin gibi senelere Miss Judy Abbott:))

    YanıtlaSil
  2. herşey ço00ok güzeldi böböğümmmmm :))))) ama tabiki en güzel sendinnnn :*

    YanıtlaSil
  3. sevgili Mehmetciğim , çok teşekkür ederim , ne kadar düşüncelisin:)

    YanıtlaSil
  4. tohum günün kutlu olsun:)

    YanıtlaSil
  5. Doğum günün kutlu olsun Aslı, nice mutlu, bol gülümsemeli yıllar :)

    YanıtlaSil
  6. @Göksun - tohuma mı kaçtın demek istiyorsun sen bana hee?:))))

    @Küfkedisi - kedicimmm çok teşekkürler, sizden de güzel haberleri alınca şenlendik bebeğim:))

    YanıtlaSil
  7. Judyim elbisen muhteşem...pastayı keserken verdiğin poz harika..senden ötürü gecen de muhteşemmiş ..tekrar iyi ki doğmuşsun fıstık..

    YanıtlaSil
  8. Ya caponum:( Readerdan okuyodum adres değişince görünmedi heralde çok özür dilerim.Nice sağlıklı mutlu paralı aşklı yıllara canım benim.

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.