10 Kasım 2009 Salı

Olmak ya da olmamak işte bütün mesele, eyy keseci keseci, GEL SIRTIMI KESELEEE

işte eve geldim ki, kombinin içini açıp öyle bırakmışlar, babacığımın siniri burnunda, tamircinin arkasından yakası açılmadık küfürler savuruyor, adamın ne orçoluğu kaldı, ne godoşluğu

Bu zezevenk tamirci babama parça aldırmıştı ya, bugün tamire geldiğinde, kombinin güzelce çalışması için bi parça daha lazım demiş! Yaşlı başlı babacığım bütün gün Eminönü'nde dolanıp o parçayı da yaptırmış; eve dönmüş, beklemiş, beklemiş... ama tamirci olacak herif gelmemiş tamire... Dolayısıyla şimdi su kaynatıyorum, eski usül tasla kafama su dökerek yıkanicim dostlar, üzerinize afiyet. Ay yok mu sırtımı keseleyeeennn diye pencereden bağırsam, keseci bulur muyum acaba, allaaahhhhhhh

Bütün bunların üstüne, babama dedim ki demin, (annem Akçay'a kaçtı bir haftalığına) , hani annesi yok, kedicikle gündüzleri konuş, 2 çift tatlı laf söyle dedim. babam gözlerini berkelterek "konuşuyorum zaten bugün 2 saat bahçede yanımda oturdu" demesin mi??? Meğer tamirciye beraber beklemişler, babam küfürleri sallarken kedinin ahlakı bozulmamıştır inşallah ahhahaahahahaaa . Fakat görüyorsunuz annemden sonra babam da "kediyle görüşme"lere başladı, evlere şenlik... Ailecek bizde bir hoşluk var ama:))

2 yorum:

  1. Naci Amcama laf yok! O siniriyle guzel bir insan ;)

    YanıtlaSil
  2. Deniz canım benim , çok şükür siniri saman alevi cinsinden, HOP GÜM PAT bi kızıyor, sonra yine kendi tatlı benliğine geri dönüyor:))

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.