14 Kasım 2009 Cumartesi

Miss Judy Abbott ile bir jümartesi

Arkadaşlar ben Nokia N86 almaya karar verdim. Hatta çıktı çıkalı araştırıyorum makineyi, çok istiyorum, arzuluyorum filan... Almaya karar verip parasını da bulunca, telefon piyasadan silindi???? Püahahaahah Yahu yeminle bizde düztabanlık var bu ne şans arkidiş? Birkaç gündür sorduğum hiçbir yerde yok (Cevahir, Astoria, Akmerkez ve istanbul genelinde tüm Teknosalar ve Dartyler)

Bu sabah kalkıp otbüse bindim ve Boğaz'da güzel bir geziyle İstinye Park'a gittim. Hava pırıl pırıl idi, Boğazın suları üzerinde güneş parlıyordu... hani gün ışığı denizin üstüne vurunca gümüşümsü bir hal alır ya, o gürüntüye bayılırım.
Böyle keyif keyife İstinye Parka geldim ama telefon orada da yok idi. Hiç oyalanmadan çıkıp dolmuşa binip metroya aktardım ve Cevahir'deki Nokia mağazasına geldim. Adam elinde olduğunu söyledi ama sonra sadece beyaz olanından kaldığı anlaşıldı. Ulan o zaman neden bana ümit veriyorsun dangalak? Cevahirden metroya indim ve Taksime geldim, taa Tünele kadar yürüdüm, burası daha vahim, "daha o telefon Türkiyede piyasaya çıkmadı" demesinler mi? Yuh dingil, naylon sibop. Tünelden Şişhane metrosuna binip meydana geldim ama yukarı çıkmadan fünikülere aktardım, Kabataşa indim, oradan Beşiktaşa geldim. Burada az kalsın bulacak idim telefonu küçük bir Turkcell mağazasında.. Adam depoda var dedi gitti, sonra kös kös geri döndü, yokmuşş. Ben de kalkıp Kabalcı kitapçısına gittim. Saatlerdir yürümekten çok yorulmuş ve telefonu bulamaktan ötürü kızgındım, kendime bir şey almalıydım! Ve fakat üçün birini aldım, Thrawn Üçlemesinin sadece 1. ve 3. ciltleri kalmış, 2 ortada yok püaahahahah

Napalım, fazla zorlamamak lazım diyerek otobüse atladım ama eve dönmedim, Kuruçeşme Makro'da indim. Akşam babam tortellini yapacak idi, üzerine dökmek için krema ve fesleğen aldım, bi de Doluca Öküzgözü kırmızı şarap. Film de alacaktım, masraf olmasın deyu almadım, sonra kasada Money kartımı verdim, şifremi girdim ve birden çıngır mıngır bonus melodisi ötmeye başladı, kasiyer abla ayağa kalkıp ufak bir çıngırak çaldı (vallaha bildiğin malikanede uşakları çağırmak için kullanılan çıngırak:))) ... Meğer bu alışverişin tamamını Money kart hediye etmiş bana... Üleeyyynnnnnnnnnnnnnnn niye film almadım daha çok şey almadım üleyynnnnnnn hahahahaaa. İşte bütün gün yorulmuş üzülmüştüm ama sonunda böyle bir sürpriz oldu.Hayatın küçük minik twistlerinden biri:)))

İşte az önce de tortelliniyi yedik. Üzerinize afiyet biraz az geldi bize o barillanın tortellini paketi. Yani onun bi paketini babam yer bi paketini ben yerim... Neyse işte babam pişirdi ben de üzerine krema döküp fesleğen ile karıştırdım:))) Güzel oldu ama doyurmadı be günlük:)))


Oh işte çok yorgunum şu anda... yazınca cırt diye gitmişim gibi ama kaç saat yürüdüm:)) bacacıklarım ağrıyor. Filtre kahve yaptım şimdi içeyim de uykum kaçsın, artık kitaplarımı okumak istiyorum sevgili günlük.

Bu arada N86 nerede bulunur gören duyan bilen olursa haber verin lütfen.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaz ki muhabbet olsun.