15 Eylül 2009 Salı

Japon deneyleri

yahuuu, blogger'da mı sorun var, internette mi, dns ayarlarında mı ne? ne? ne? iki gündür blogger'a giremiyor idim, dilim şişti dostlar. (ekşi sözlük dns ayarlarını değiştir dedi,  şu meşhur hosts dosyasını değiştirince cırt girdim)

Size aldığım cicoş şeylerden bahsetmek istiyorum. Birincisi Badger Balm, kesinlikle dayanamadığım çok şirin  minik teneke kutularda vazelinimsi doğal yağlar (vazelin deyince aklıma hep şu tabu klasiği geliyor "hani böle yüzüne de sürüyon, götüne de sürüyon? :))))





İşte bu yağlardan tırnaklar için olanını denemek istiyorum ama (göz altına sürülebilen canlandırıcı balmı denedim bile ama kıvamı çok koyu, sürmesi zor geldi) şu aşağıda görmüş olduğunuz ojeleri denemekten badger'ı  süremiyorum.


Ojeleri işte geçen postumda bahsettiğim 1 poundluk ucuzcu sitelerden almıştım, Bourjois ve Sally Hansen. Ruj ile gloss da Bourjois'dan, ve harikalar. Hatta o kadar sevdim ki onları sizin için styling yaparak Glamour'un üstüne yerleştirdim filan amanın. Şimdi saçımı da iyice kestirdiğim için bayılıyorum bu renk ruj sürmeye, bi trençkotum eksik:)


Şu an denediğim bir başka ürün de Elizabeth Arden'in ışıltılı pudrası, yanında kabuki fırçası ile geliyor, çok tatlı pembe şampanyamsı bir rengi var, ama yüzümde öyle pembe falan değil çok uçuk, çok hafif ışıltılı bir şey, bu deneyde karşılaştığım tek sorun , (sorun mu bilmem) pudrayı sürerken ışıltıları gerdanıma da serpilmiş  (ya aslında bu memlekette tek gerdan Türkan Şoray gerdanıdır aga) , geri alıyorum lafımı, boynuma, göğsüme filan serpilmiş,  pırıl pırıl dolaşmışım.

Bir sonraki yazımda ise size etli ekmek ve tantuni dürüm ile yaptığım Osmanlı deneyimi anlatacağım dostlar. Seval'den fotoları bekliyorum.

xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaz ki muhabbet olsun.