16 Ağustos 2009 Pazar

Postahane macerası

İşte sonunda ben de Strawberrynet.com sitesinden alışveriş yapmış idim dostlar. Tabii ki Dior Addict aldım. Ekşide işte çileğin parfümleri sahte falan gibi yazılar var idi, valla elimdeki Addict ile bunun arasında ben fark göremedim, varsa da sanırım sadece Hadsiz Başkanım bilebilir.

Fiyatı Tr fiyatından 100 lira daha ucuz, kontrol ettim Sephora.com'daki USD fiyata denk geliyor.

Fakat macera şu, ürünü alınca bir posta barkod takip numerosu veriyorlar, ben de bunu PTT web sayfasından kontrol ettim ve Okmeydanı PTT'ye geldiğini gördüm paketin. Okmeydanı Ptt'yi işyerimden pencereden bakınca görüyorum , bizim karşı komşu:))) Neyse kalktım gittim. Veznedeki amca beni postahanenin içine soktu, anaaa , oradan başkası depoya götürdü, oradan da bambaşka bir amcayla gelen postalar bölümüne gidip ofislere kadar girdim. Bina kocamanmış, oradan gir buradan çık, Strawberry paketleriyle dolu bir odaya geldik (kutularda mor kurdele var oradan anladım). Türk kadınları Strawberry'e abone olmuş dostlar. Neyse dolandık dolandık, benimle ilgilenen adam paketimi buldu, fakat üzerinde yazan adresin yan sokak olmasına çok şaşırdı, "aaa dere mere yazıyordu, dereyolu mu" dedi, bunun farkında olmadığından diğer paketlerimi çoktan Mecidiyeköye yollamış... yahu adam kendi iş adresini de mi bilmiyorsun?? Anlatabiliyor muyum? Yurtdışından paketler çabucacık geliyor aslında ama bizim postanede öyle bir karışıklık var ki, 2 hafta boşuna bekliyoruz.
Sadece barkod sistemi başarılı, bir sürü kızı oturtmuşlar, bunlar paketleri dıt dıt barkod makinesinden geçirip sisteme tanıtıyor, bilgiler de Ptt web sayfasında anında güncelleniyor. Fakat overall bir karmaşa, dağınıklık var. Bir odada bir sürü ufak masa, türbanlı memureler , herbiri önünde bir perforajlı printer, cırttt cırttt o perforajlı printler yerlerde yığın öbek olmuş oy oy. Gelen kutular odası ayrı bir karışıklık , iki adam paketleri ayırıp sepetlere koyuyor, ulan işte az kalsın benim parfüm Mecidiyeköy'e gidecekmiş, sepetten çıkarttık.


Sonra ben kağıt imzalayıp aldım parfümü. Ama Dior'dan lipgloss da almış idim ve o ayrı bir kutu ile geldiğinden , çoktan Mecidiyeköy'e gitmiş, Ebay üzerinden Belaruslu bir satıcıdan aldığım Lara Croft Underworld oyunum da aynı şekilde işyerimin karşı binasındaki Ptt'ye kadar gelip dağıtıma Mecidiyeköy'e çıkmış, yuuuhh..


Bu posta merkezi dibimizde açılmadan önce paketleri daha çabuk alıyordum, hhaahahaaa, şaka gibi...

1 yorum:

  1. olayın devamında Zincirlikuyu postahanesini aradım, aaa bi ilgi bi alaka, telefonumu aldılar , 5 dakika sonra da geri aradılar, 2 paketiniz de burada, yarın gelecek size dediler. Şaşırdım bebeğim.

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.