30 Ağustos 2009 Pazar

Amaann bitti işte tatilcik

Neyse kediyi sağ salim buldum,1 haftada 1 aylık mamasını yediği için tosun paşa olmuş. Fakat sabahtan beri sular kesik , delirdim. Şöööyle bir soyunup dökünemedim , yanık yanık oturuyorum sevgili seyirciler. Çünkü tatilde havuç yağını atıp gidip mis gibi hindistan cevizi kokulu HAWAIIAN TROPIC yağı aldım ve yağlanıp yağlanıp malak gibi güneşin altında yattım. Sonuçta kara koncoloz birşey olmuştum ama 2 hafta sonra yine bembeyaz olurum. Yalnız korkarım göğsümü çil bastı, hani plajlarda 70 yaşında meşin derili teyzeler vardır ya, ya onlara dönersem, ne süreyim ben bu güneş  çillerine dostlar???

(Ama ip izi yok en azından pikinimin takılable sökülable askılarını fora edince iz miz kalmadı püahahaha)






Tatilde gözlüğümün üzerine oturmak, bilgisayarı elimden düşürmek gibi maceralar yaşadım. Neyse bir hasar yok, bilgisayar IBM'in takozluğunu bir kere daha kanıtladı, takır takır çalışıyor. Space tuşunun ve V harfinin yamulması ateşli oyun saatlerinden sebep. Space tuşu Lara Croftu zıplatmaktan bozulmuştu,  V tuşu da space tuşunun dibinde olmasının cezasını çekiyor.  Belki Japon abim yapıştrır onu, ne bileyim? Gözlük de yamuldu ama elimde düzelttim. Zaten çerçevemi değiştirmek istiyorum. Lady Charlotte'un söylediği karizmatik modellerden almayı düşünüyorum dostlar.


Tabii Akçay'a kadar gitmişken  Çıtırlık'a da yürüdüm sayın seyirciler. Çıtırlık bizim meşhur Kamuran hikayesinin geçtiği mekan. Gelgelelim belediye bütün buralarda yolları yaptırmış, o yüzden artık yürüdükçe çıtır çıtır etmiyor püüüü. Olsun, sizler için Kaz Dağlarının fotolarını getirdim, biraz yeşil görelim içimiz açılsın.






İşte bu güzelim Kaz Dağlarını sabote eden vatan hainleri yüzünden 3 yerde birden orman yangını çıktı, biz denizde yüzerken helikopterler gelip dev balonlarla denizden su alıp yangınları söndürmeye çalıştılar. Siyanürlü altını  çıkartmak isteyen katiller, sadece ağaçları değil, oralarda yaşayan hayvancıkları, böcükleri herşeyi yaktılar, elleri kırılıp götlerine girsin, bir daha sıçamasınlar inşallah.




Sahilde otururken birkaç kere kumru yedim, Balıkesir unundan Akçay suyundan imiş. Sizin için fotosunu getirdim:)


Bir de dondurmaya gömülmüş yalamalı bir pozum var ki, artık onu göstermeyeyim, utandım be. Akçayın kordon boyu dondurmacı dolu, çok da ucuz, ben de tatildeyim diye ooohhh, gömüldüm :)




İSKİ'ye göre sular yarın sabah gelecekmiş püüüü. Eh inşallah gelir, fakat bu gece yıkanıp kremlenemeden yatmak çok fena olacak.


Neyse, sinirlenmeyeyim de, üşenmeden gidip aldığım Glamour UK dergimi okuyayım. Yaa işte, yorgun argın gelip bugün bir de Akmerkezi  turladım, birşey yok , daha hala indirimler sürünüyor, Zara da açılmamış. Tabii benim amacım mağaza gezmek falan değil, markete uğramak idi, ev tamtakır dostlar... Ama gitmişken de size bir durum raporu vereyim dedim. Hem de dergi aldım, hadi ben şimdi onu okuyayım.

xoxo



6 yorum:

  1. asliii :) çok özledik seni. maşallah cnmcım ne kadar güzel yanmışsın öyle yahu.yarın salına salına gelde at havanı biz kaknem dostlarına madem :p hheheh yarın görüşürüz şekerim mcx

    YanıtlaSil
  2. sewoşş sular gelmezse kokuşa kokuşa atarım havamı o ayrı hahahaha

    YanıtlaSil
  3. Kızım fıstık gibi yanmış..cillop gibi de olmuşsun..yüzüne renk gelmiş yaramış yaramış..:)

    YanıtlaSil
  4. Kızııım üstsüz güneşlenmişsin galiba affferin beeea :) valla bak küçük Hadsiz olma yolunda emin adımlarla gidiyosun heee :P Ayyyy ben bi canavar yarattım galiba lan :D Devam devam devam gelecek sene stringle de güneşlenirsen tamamdır :)))

    YanıtlaSil
  5. Sibocum hakikaten kendime geldim yahu çok ihtiyacım varmış bu araya

    Hadsizim, ramazandan sonra hillside'a gitmeyi planlıyoruz bizim ekiple. Gitmeyi becerip oradaki Starbucks ile Mezzaluna'ya takılmaz isek artık seneye üçgen bikinileri giyerim bee:))

    YanıtlaSil
  6. @Judyim,

    Sarkici begum vardi ya (hani serdar ortac sarki filan veriyodu kiza, hatta demet akalinla filan bir kisim medya onu kapistirtiyodu) sen onun hafif tombish haline benziyosun :) Cok azicik kilo versen var ya sana irili ufakli en az 20 adet yakisikli citttir herif talip olur hatta onlara lowrise speedolu yarisma bile duzenleriz hihihi :))) Speedoyu en iyi tasiyan seni kapar :P Tabii canim biz kizimizi oyle yekpare gobekli, celimsiz kollu-bacakli orta yasli heriflere vermeyiz :)) Vereceksek direkt 25 yas alti atletik cittira veririz Judy'imizi :P

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.