27 Temmuz 2009 Pazartesi

Queen - Greatest hits - hem de yeni!!!

Üstüme iyilik sağlık, QUEEN sonbaharda yeni , tek disklik, ultimate greatest hits albümünü çıkartıyormuş dostlar.

Queen - Greatest hits

İşte web sayfasına gidip, bu diskte yer alacak şarkıları tahmin etme yarışmasına katılabilirsiniz.

Ulan Brian, ulan Brian! Hala Freddie'nin ölüsünden para mı kazanmaya çalışıyorsun, yoksa Queen ismini canlı tutmaya mı çalışıyorsun, anlayamadım???

Tabii ki Queen'in yeniden listelerde yer alması, şahsen beni çok duygulandırır, düşünsene Bohemian Rhapsody yine 1 numara ! Ne güzel olmaz mı? NR1 kanalında sürekli They Don't Care About Us yerine Bohemian Rhapsody çaldığını düşünsene... Is this the real life, is this just fantasy???

2 yorum:

  1. Evde 3 tane greatest hits var, hala niçin aynı şarkılar piyasaya çıkıyor anlamadım. Ah şöyle "Face it alone" veya "I guess we're falling out" gibi yayınlanmamış harika demoları birleştirecekler ki işte o zaman tadından yenmez.

    YanıtlaSil
  2. yaa işte ben de anlamadım
    greatest hits albümlerini geçtim, bütün cdleri var zaten, eh genelde hits albümü çıkartan adamlar yanına 2 yeni şarkı koyarlar ki, biz de gidip alalım o albümü, e ama Freddie yok , yeni şarkı yok... o zaman neden neden neden?

    bu arada albümde yer alacağı belli olan ilk iki şarkı We Will Rock You ve We Are the Champions...

    keşke yayınlanasalar demoları ahhh yaa

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.