8 Temmuz 2009 Çarşamba

hii huu

İşte bilgisayarımı tamirden almıştım, meğerkim şu Mecidiyeköy'den aldığım muadil adaptör sorunluymuş püüüüü (güdümlü anne tükürüğü geliyor bu noktada) 22 TL servis parası ile 80 TL orijinal adaptör parası kaçmış poposuna benim notebookun, çıkarttık!

Artık bayılana kadar oyun oynayabilirim, sabaha kadar mokoko , batman, indy, star wars, yürü be! Ha bu arada bilgisayarın içinden Off Road diye bir cd çıktı, oyun herhalde... artık geçen hafta format atanlar mı unuttu, Perpa'daki tamirciler mi unuttu bilemedim hahahaahah.


12 yorum:

  1. bu gelenek demek ki bende arabanın teybinde kahtalı mıçı cd si bulmuştum. Bende oyun oynamaya hevesliyim ama bu ara eve gidince yorgunluktan kitap bile okuyamıyorum. Her gün yeni bişe öğreniyo insan. Misal işyerimi soranlara karaköy dediğimde maruz kaldığım hep aynı salak espriyi duymamak için tophane demeliymişim. Çok pis red alert oynayasım var benimde ama tek kişi zevki çıkmıyo yav. Ev arkadaşım vitaminsiz kerime öğretsem herif nfs yi bşr haftada kavrayamadı pek umudum yok..

    YanıtlaSil
  2. vitaminsiz kerim haa?? püahahahaa

    neyse güldüm ama , bana da annem küçükken "tombul kuuuşş" diye seslenirdi , japon abim de "patates" derdi , ahh ah, abi eziyetlerine bunu yazmayı unutmuşum :)))

    karaköy deyince benim de dilimin ucuna kadar geldi ama tuttum bak :)

    YanıtlaSil
  3. Oh hadi iyisin bilgisayarın hediyesiyle gelmiş..gerçi o paraya zaten kendine bir sürü hediye alabilirdin...

    YanıtlaSil
  4. siboo, hava raporunda yağmur görünüyor hafta sonu ühühühüh

    YanıtlaSil
  5. Cudicim 1.60 40 kilo adammı olur yaaa. Yılbaşında hani 12 olur herkes öpüşür sıradan sarılıp öpüyorum buna geldim herifi kaldırıp öpüp yere koymak daha rahat geldi :D

    YanıtlaSil
  6. evet ya yoksa bu hafta sonu yattı mı..:(

    YanıtlaSil
  7. ay sibel ağlarım...
    oysa bir haftadır o hayvani basri sandövicinin hayalini kuruyor idim. biz abimle yaladık yuttuk, sen iki günde yedin sandövici bebişim yaa püahahahaahah

    YanıtlaSil
  8. Kızıııım ne zaman bloguna girsem ve yorum yazıyor olsam hep yukarda bi yemek muhabbeti dönüyor beeea ama var ya mütemadiyen bu böyle... Misal bilgisayarın ile ilgili bir tost yemiş aman post girmişsin ama o da neee? Yine judy adlı insan yavrusu yemek muhabbeti yapıyooo :P Napıyolar seni aç mı bırakıyoolar heee? :))) Koş Judy koş erit o kalorileri erit diyorum :))) Hadi öptüm bebeğim :P Var ya şu basenlerindeki fazlalıklar gitsin 3 adam sıraya gircek ayol :) ama hoooo dinleyen kiiim :)))

    YanıtlaSil
  9. başkanım haklısın valla, ben de dikkat ettim, her lafın ucunu yemeğe içmeye bağlıyorum. yemekle bozmuşum kafayı ben beaa.

    YanıtlaSil
  10. Hadsiz hadsiz sayıyla kendine gel!!! Bir yemekseverin yeme muhabbeti kesilmez yolarım o ibibik gibi bakır sarı dipleri gelmiş saçlarını. Cudi bana bak bu kaknem gene gelir de senin yemek muhabbetine bişi derse hemen bana söylüyosun. Sabahtan akşama otlanırlar güzel olucaz diye,sonra agresifin önde gideni olurlar kemik torbaları. Şişman insan mutlu insan kardeşim bulaşmayın bize :D

    YanıtlaSil
  11. yaa, kıyafetler üzerimde çirkin durunca üzülüyorum, zayıflamak istiyorum, ama sonra çok üşeniyorum. öff bütün ömrüm böyle geçti, ne fena . halbuki yiyecek o kadar çok güzel şeyler vardı ki...

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.