15 Haziran 2009 Pazartesi

kaçak

İşte dün rejimde fire verdim sayın seyirciler.

Çünkü ölüm diyetlerine girdiğimi öğrenen anneciğim, "aaaa evde sucuk kalmış onu da ye, bi daha almazsın," "aaa salamın dibini doğradım bunu da ye bitsin", "aaa muzları fırınlayayım bal dök ye, çürümesin" diyerek beynimi yıkadı ve evde kalmış artık ne varsa yedim anacım.


Püahahahaah.. Lady Charlotte'a zorla o inek yalı gibi yulaf ezmesini yedirip kendim salamları, sucukları, muzları götürmüş idim :)))


Ama bu sabah ben de inek yalımı yedim, yanlış anlama olmasın. Soğuk sütle yapınca ve içine elma doğrayınca biraz birşeye benziyordu.


Bu postumu Namlı Sucuklarına ithaf ediyorum :

http://www.youtube.com/watch?v=7sf-uDfbt7o


19 yorum:

  1. yuh Aslı fırınlanmış ballı muz...gitti diyetin 5 günü..:)

    YanıtlaSil
  2. yuh beee. telefonunu açsana yawrum bu tavuk böle bogazımda kalıyo ayol , yogurda batırıp yesem , üstüne diet kola içsem ???

    YanıtlaSil
  3. yoğurt ayran ye iç sorun yok
    diet kola mükün olduğunca az içmelisin, gaz yapıyormuşşş
    ayran iç onun yerine cicim

    YanıtlaSil
  4. sibooo
    lan yemedim ballı muz ama annem resmen niyet etti yapmaya hahahaaha

    YanıtlaSil
  5. Şişşşt alooo, ben oatmeal'i hep yiyorum lactose free sütle beeeea :) hatta afiyetle yiyorum kızıııııım... Hiç de inek yalı malı diil beeeea lan :) Valla bi kafa atarım sonra nah diyet miyet yaparsınız heeee... :)))

    YanıtlaSil
  6. Başkanım laktozsuz süt bulamadım yaaa , onunla yemek gerekiyormuş...
    valla bakalım işe yararsa 3 öğün bile yerim bu at yemini püaahahaah

    YanıtlaSil
  7. ben walla yarım yaglı sütlen yedim ,çok fenaydı. neyse yarında kendisini şeftaliylen şenlendirip deneyeyim. ama bugün rejimi başarıylan tamamlayamadım.
    şöyle ki :

    sabah : inek yalı+ yarım bardak yagsız süt + minicik 8 tane karpuz dilimi

    öğlen: tiftiklenmiş yağsız, derisiz yarım tavuk göğsü (bazı arkadaşlar gibin bir bütün tavuk diil) + yarım bardak cola light

    ara : minik dondurma (rejim fosss)

    akşam : 2 adet küçük boy zeytinyağlı biber dolması. çiğden pişmiş + 4 kaşık yoğurt + yarım bardak cola light

    yani karpuz , dondurma ve bib
    er dolmasındaki pirinç bugün yapılan yanlışlardı. diet cola mı? o allahın bir lutfu ayol , inşallah , maşallah , allah allah be ...

    YanıtlaSil
  8. İyi de o inek yalı dediğiniz şeyi bütün Amerika yiyoooo beeea :)))

    Yapmanız gereken, onu 250 ml lactose-free yağsız sütle ve 4-5 yemek kaşığı yulafla ve aynı zamanda minik poşet splendalarla ya da az miktar esmer şekerle pişirmeniz. Kıvamını kendiniz belirleyebilirsiniz, daha katı olsun istiyorsanız daha fazla pişirin daha sıvı istiyorsanız daha az pişirin. Pişirdikten sonra kurutulmuş berry'lerle ya da kurutulmuş portakal ya da kurutulmuş ananasla ya da kurutulmuş bilmem ne ile yiyin süper oluyor... Hatta spor yapıyorsanız içine az miktar preservative-free protein tozu da ekleyebilirsiniz kızııııım... Ya da daha fazla detoks için içine bir kaşık lif de ekleyebilirsiniz beeea... Kahvaltı da prune suyu da için ya da Mona Vie... Yaaaa ben olmasam yine öyle hoşşiklik ediceksiniz heeee rejim mejim de boşa gidecek... Var ya ben sizi çok güzel harbızapta alırdım da dua edin orda diilim yaaaa :)))

    YanıtlaSil
  9. başkan sen bizim herşeyimizsin, ya biz tatile geldik sen gitmişşin ama ayıp oluyooo şşt. yarın sabahta ole deneyelim bakalım pişiriklik.

    YanıtlaSil
  10. Bu ne paççoz bir rejim beeea valla çok ciddiyim... Seaweed salad yok mu sizin bu rejimde? Organik hindi sosis? Egg whites? Tofu? Ohoooo sizin bu rejimle çok ciddiyim kaslarınız erir heeee siz de zayıflıyorum diye gevrek gevrek gülersiniz :P Daha fazla protein daha fazla sebze ve bunlara oranla daha az carbs tüketmeniz ve "sipor" (pilates, kinesis, yüzme, squash, cross training, rollerblade gibi) yapmanız gerek heeee... Bu rejimi bıraktığınızda ya da bu rejimle ideal kilonuza indiğinizde hemen akabinde 1-2 hafta içinde hormonlu Kim Kardashian gibi olursunuz kaknemgillerim! :)))

    YanıtlaSil
  11. Anacım, bizim rejim de daha fazla protein-sebze, daha az karbonhidrat mantığına dayanıyor zaten, yani tavuk balık et yiyoruz ama beyaz ekmek yemiyoruz; dönerin etini yiyoruz ama kaşşarlı dürümünü yemiyoruz beaaa... işte kuru fasülye yiyoruz ama patlamış mısır yok, semizotu ok ama pişmiş havuç yassak falan böyle birşey. Sonunda ya at gibi kişneyeceğiz, ya da gıdaklamaya başlayacağız oyyyy

    YanıtlaSil
  12. Saat 22.30 da bana sucuklu yumurta yaptırıp yediren bu blogun sahibini şiddetle kınıyorum!!! :D

    YanıtlaSil
  13. ve saat 23.51 de sucuklu yumurta krizine girmeme sebep olan ve evde ne sucuk ne de yumurta olmadığı için
    beni krizime sarılıp oturmak zorunda bırakan herkesi kınıyorum...

    ya da şarkı da teo-manin dediği gibi yoktur üstüne senin, güzeli çirkin yapmakta senin suçuysa dünyaya atmakta diyorum , ay ben ne diyorum be gece gece...

    YanıtlaSil
  14. ahhh çekecek, inleyecek, namlı namlı diyecek

    başka sucuk yemem diyor, hergün namlı yiyecek

    LEEAAZZEETTT dediğin budur, namlı salam sucuktur

    LEEAAZZEETTT dediğin budur, namlı salam sucuktur

    başka peynir yiyemem, namlım beni doyururur

    başka yoğurt istemem, namlı beni doyururur

    ahhh çekecek, inleyecek, namlı namlı diyecek

    başka sucuk yemem diyor, hergün namlı yiyecek

    ahhh çekecek, dinleyecek, namlı namlı diyecek

    başka peyniiiiiir yemem diyor, hergün namlı yiyecek

    YanıtlaSil
  15. Sucuk konusu daha fazla kalpleri kırmasın. Bir olalım birlik olalım hepimiz sucuğuz hepimiz %100 danayız..

    YanıtlaSil
  16. Yemek yeme güdüsü boş hayatını doldurmaya çalışmaktan kaynaklanıyor kuzum.

    Size ilginç doldurma senaryoları,
    yatarak ve masa başı bütün uğraşılarınızı terk edin,

    her gün at gibi yürüyün, olmadı 3 tane çocuk yapın, benim popo bir tanesiyle bile koltuk görmez oldu..

    mesela tatil dönüşü evde her akşam mini disko var yarım saat, sibel 10 dak. dayanamadı;

    mesela ku vak vak lı şarkı dansı,
    çuku çuku tren şarkısı,
    ein zwei drei fier gibi almanca sayıp kudurmuş gibi el kol hareketi yapmalar filan, süper,
    gebereceksiniz yorgunluktan
    aslı hafta sonu görecek zati:)
    ulan step aerobik halt etmiş be,

    uzun lafın kısası, diyet miyet delilik, hareket edeceksin vücudunda kas olacak, yada yemeyeceksin....

    son ip ucu, evde hazır yeme, her yemeği sen yap,bıkkınlık ve yorgunlıktan zaten yemektende iğreneceksin,

    YanıtlaSil
  17. Bu kadar yorum oku ancak "inek yalı ne lan acaba" diye aklına gelsin. İşte bu kadar cahil ve rejim kültürüne uzak bi obez adayıyım. Hoş o da tarih olacak taşınma işi bütün paramızı bitirdi yakında ablamların hediye ettiği ahşap masayı yiycem heralde. Buradan çocuk yapın diyen abiyi de kınım kınım kınıyorum. Sen yandın başkasının günahı ne gadasını aldığımın abisi :)

    YanıtlaSil
  18. işte ben o yüzden çocuk yerine kedi seviyorum, oohhh yanımda yayıp yatıyor herif bütün gün mır mır. sağından soluna dönmeye üşeniyor, aynı ben :)))

    YanıtlaSil
  19. Siz bakmayın mızmızlandığıma,yandığım filan yok,bazen acaip yorucu oluyor,imkanım olsa refah bir hayat sağlayabileceğime biraz inansam 2. yi de hemen yapardım.

    Kardeşsiz olmaz ki, iyiki Aslı var, Hakan var...

    Biz kuzenlerle bile görüşmesek
    darlanan tipleriz,

    Tabii onlarla buluşunca en önemli aktivitemiz o da gelsin bu da gelsin kıvamında yemek-içmek...

    Hatta haftaya Pelinsu annneannesi ile yazlığa giderse hafta içi bir kuzen gecesi bile yapabiliriz,

    bira su gibi aksın, patates gökten yağsın....

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.