24 Haziran 2009 Çarşamba

Günahlar

Dün gece büyük bir günah işledim sayın seyirciler, hatta 3 kere günah işledim

The Proposal filmini izlemek üzere Astoria alışveriş merkezine gitmiş idik, buradaki Cantina Mariachi'de yemek yedik ama adamların suçu yok, ızgara sayfasını koymuşlar, kim bakar. Onun yerine şu günahları işledik :

1) Pan de ajo con queso : Üzerinde mozarella eritilmiş kızarmış sarımsaklı ekmek. Kişi başına yani günahkar başına 1 dilim düşüyordu, bu güzelim şeyi işte şuna bandırıp yedik :

2) Fundido de quesos : Eritilmiş mozarella ve çedar peyniri üzerinde çedar sos, ooohhh, tabağı kazıdık resmen

3) Bunun adını hatırlayamadım, fajita tavasında servis edilen tavuklu sebzeli bir yemek, fakat bunu tortillalarla dürüm ederek yemeseydim, o kadar da günah işlemiş olmayacaktım.



Bu yemeklerin üzerine Astoria'nın fantazitor aynalı tuvaletini ziyaret ettik, ve filme girdik.
Film çok eğlenceli idi, Alaska manzaraları harikaydı, valla Yes Man'den daha çok güldüm bu filme, tavsiye ediyorum yani. Sandra Bullock çok iyiydi, hatta bu kadar iyi olduğunu hiç farketmemiştim daha önce, ben size öyle söyleyeyim.
Neyse işte ceza olarak sabah yulaf ezmemi sade sade yedim dostlar.
xoxo

8 yorum:

  1. Bence gayet iyi etmişsiniz Miss Abbott.
    Bu durumda sanırım ben de dün gece itibari ile benzer bir mekanda benzer bir günah işledim("aziz peder" diyesim geldi bir an.)
    Dün akşamı Reks sinemasında Terminatör mü-Haunting mi ikilemini, ne de olsa 40 yıllık hatırı var diyerek birincisinden yana kullanmak suretiyle değerlendirmeden önce adettendir sinemada aburcubur yemek, diyerek markete girildi. Benzer şekilde badem mi-Kajü mü ikilemi yaşandı orda da, ama en pratik çözüme her ikisi de diyerek varıldı. Hey gidi gençlik yıllarının mihenktaşı koca Reks, küçülmüş bir salonda filmi izlemek suretiyle zavallı çerezler gramajına aldırmadan kısa sürede imha(termine) edildi.
    Bu arada ilk iki terminatöre bolca göndermeler (You could be mine'ın çalınması ve en sonda -gözlerime inanamadım- Arnoldun çıkıp Christian Bale'i eşek sudan gelinceye dek dövmesi filmi hoş kılmıştı.
    Film bitti eve dönüldü bugüne de dün işlenen günahın göbeğe yansıması beklenen vicdan azabı kaldı.

    YanıtlaSil
  2. Caponum seni okudukça bu "rejim" in baya yapılası bişe olduğuna inanmaya başladım ben :)

    YanıtlaSil
  3. @mehmet
    arnold nereden çıktı yahu, basbayağı kendisi mi, yoksam bilgisayar yapımı arnold mu? oh eşşek sudan gelene kadar dayak atması iyi olmuş eline sağlık.

    @korhannn, yaaa, iyi mi böyle? beğendin mi erimiş çedarlı sarımsaklı ekmekli rejimi? hahahahaa
    valla tutamadım kendimi, o mariachi cantina'da menüde ne varsa yemek istedim. hatta garson çocuk menüleri almaya geldi, vermedik menüyü, mütemadiyen baktık okşadık. hele bi tatlı vardı, tortilla aekmekleri arasında elma ve ceviz parçacıklı birşey, oh ağzımın suları aktı şimdi bile hatırlayınca.

    YanıtlaSil
  4. Anlat anlat paramız kalmadı ve şu gariban kardeşin akşam yemeğine kıymalı makarna yapıyo ya anlat iyice aksın ağzımın suyu ühühühüh

    YanıtlaSil
  5. Öz-arnold olduğunu sanmıyorum. kendisi artık Kaliforniyalı Muammer Güler olduğundan bu tür zirzopluklarla işi olmuyodur zannımca. Muhtemelen başarılı bi görsel efektti, ama aniden karşımda görünce ben de bi an dayak yemiş gibi oldum. neyse ki luzumsuz adam christian şoparı yedi bi araba sopayı, elleri dert görmesin, her filmde "I'll be back" derdi hep valla gene dediğini yaptı adam...

    YanıtlaSil
  6. Korhan bugün de rejim hesabı tavuk yedim ama tavuğun arasında mantar vardı, üstünde de kaşşarr

    ey site ahalisi hazır olun, iki gün sonra ağlamaya başlayacağım, o kadar rejim ettim bi kilo veremedim diye püaahahahah

    YanıtlaSil
  7. Taksim bambi büfe 2 ıslak 2 kumru :))))

    YanıtlaSil
  8. ayyyy çok severim ıslak hamburger nam-ı diğer iğrenç . yarın gece kuzenler gecesinden sonra yiyeyim bari, artık pazar günü rejim yaparım niooahahaaa

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.