10 Haziran 2009 Çarşamba

Give me a head with hair, long beautiful hair

Kısa saçımla fotom vardı , burada da tam istediğim efekt yok ama olsun. Oh sabah taramıyordum bile, şöyle iyice bir karıştırıyorum oldu bitti.

Neyse hafta sonu Sibo'ya vereceğim foto makinemi, bir sürü çeker artık . Yahu şu saçlarımı bir senedir kestiriyorum, her haliyle bir fotom yok, çok pişmanım. Upuzun varoşik saçlarım her kesimde Freddie Mercury'nin farklı bir dönemindeki saçına tekabül ediyordu hahahaahah

Bakınız ilk kesim böyle birşeydi , usturalı kat kat :

Sonra biraz daha kısaldı :

En sonunda bu hale geldi :


Hahhhahahahahaaha

Bundan sonra hedeflediğim model de işte buuuu , meloş modeli istiyorum hhahahaahaha

*** Bu postu okurken Hair müzikalinden Hair isimli şarkının dinlenmesi tavsiye edilir.
Gimme head with hair
Long beautiful hair
Shining, gleaming,
Streaming, flaxen, waxen
Give me down to there hair
Shoulder length or longer
Here baby, there mama
Everywhere daddy daddy
Hair, hair, hair, hair, hair, hair, hair
Flow it, show it
Long as God can grow it
My hair...

6 yorum:

  1. Valla Aslıcım ..ben çok beğendim..çok modern olmuş...güle güle uzat...yok yok..bırak kısa kalsın...ama o son fotodaki modeli deneme istersen...:0

    YanıtlaSil
  2. o modeli denersem bıyık da bırakmak lazım :)) bana yakışmayabilir :))

    YanıtlaSil
  3. Denemeden bilemezsin. Tek modele bağlı kalma ama mesela saçlar tamam öyle olsun ama bıyık badem olsun misal. Bu arada ne şirin resim o kız :))

    YanıtlaSil
  4. işte şekerparenin üstündeki ceviz, güllaçın üstündeki nar, zeytinyağlı biber dolmasının üstündeki yarım dilim limon kadar şirindim... haahahaha
    yeni saçımla çok mutluyum da ondan gülümsemem içten çıkmış :)

    YanıtlaSil
  5. süper olmuş. daha iyi kesmiş abi kırpıkları. kese kese öğreniyo o da galiba garibim :))))

    YanıtlaSil
  6. evet ya , kafamı denek tahtası yaptı, her gidişimde tassssarım yapıyor, sonra vuruyor usturayı kırıkçı ismail :)))

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.