27 Mayıs 2009 Çarşamba

Marka sadakati

İşte blogumuza bir mim daha geldi dostlar, bu sefer, inanılır gibi değil ama, harika Ranini Manini yolladı mim'i, konusu çok eğlenceli : kişisel marka sadakati.

Epey düşündüm taşındım, illa o olsun dediğim ne var acaba? Ve bir numara açık ara ile :


Elektronikse konu, ya Sony olsun ya da olmasın benim için. Cybershot fotoğraf makinem en sevdiğim Sony objem. Sonra müzik setim. Hayalim ise Sony Vaio dizüstü almak. Acaba bunlar Japon ben capon, oradan mı bir yakınlık hissetmekteyim?

İkinci sırada yine tanıdık bir marka :


Cep telefonunda benim için tek seçenek Nokia. Şu an kullandığım Nokiamı yaş haddinden emekli edince almak istediğim model N86 8MP

Üç numero : Dior Addict

İsmi gibi bağımlılık yaptı bu koku bende. İlk çıktığından beri hastasıyım, yıllardır tek geçtiğim parfümüm o benim.

4 numero : YSL


Hadsiz Başkanım sayesinde keşfedip anında bağımlısı oldum bu Perfect Touch fondötenin. Hakikaten cildime bu kadar mükemmel uyan, bu denli pürüzsüz bir görüntü veren bir başka fondöten olamaz.

5 numero : Starbucks

Mokası olsun, bella vistası olsun, gadanallah muffinleri olsun, herşeyiyle bağımlısıyım.

6 numero : Amazon


İnternetten alışverite bağımlısı olduğum web sitesi, amazon.com (ve bazı ürün gruplarında amazon.co.uk) Muhteşem Paris kitaplarımın, eğlenceli romanların, bulunmaz sandığımız cd'lerin 1 numaralı adresi.

7 numero : Innocent


Hani bu Innocent'dan serum yapsınlar, bana taksınlar, o derece bağımlıyım bu smoothie markasına. Allaahhımmmm olsa da içsek. O şeker logosuna da ayrıca bayılıyorum.

8 numero : Kurukahveci Mehmet Efendi


Başka marka Türk kahvesini ağzıma sürmem. İşte o kadar.

9 numero : Efes Pilsen


Biraların şahı, dünyanın en güzel birası. Dünyanın pek çok yerinde bira içtim, o devasa Peroni birası da şahane ama ben bira konusunda Efes Pilsen'e bağımlıyım. Mümkünse fıçı olsun, ohh buz gibi bir Efes'den aldığın ilk fırtın tadı hiçbir şeyde yok.

vee 10 numero : Selpak Aqua

Burnumu da kıçımı da bununla siliyorum, hiç yara olmuyor. Bayinizden ısrarla Selpak Aqua isteyiniz.

İşte bu mimi, Lady Charlotte'a forward ediyorum :) Harika bir liste gelecek ondan eminim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaz ki muhabbet olsun.