28 Mayıs 2009 Perşembe

marka sadakati ....

en sadık olduğum marka , tabi ki kendi markam ayol...


one day this brand will be as famous as microsoft guys :))

bununla ilgili sonra size ayrı bir post yapıcam :))))

ikinci en sadık olduğum marka , beni tanıyan herkes bilir ki diet coladır. bünyesinde diet cola barındırmayan mekanlara , evlere adımımı atmam. ortadünyaya gitmeyi bu yuzden hiç sevmem mesela oralarda sadece pepsi max var , susuz kalıyorum beee.


tabi diet cola denilen şey öyle tek başına içilmez , yavan olur , o yüzden içine iki ölçek jd koymak icab eder ...



tabi ki yüzyıllardır vazgeçmediğim limon çiçekli kokum vardır bir de :

tabi marka diyince insanların aklına sadece tüketim mamülleri geliyor ama benim için başka sadık olduğum markalar da vardır hayatta ki en başta Ömer hayyam gelir.


Niceleri geldi neler istediler
Sonunda dünyayı bırakıp gittiler
Sen hiç gitmeyecek gibisin değil mi?
O gidenlerde hep senin gibiydiler
Bu dünya kimseye kalmaz bilesin
Er geç kuyusunu kazar herkesin
Tut ki , Nuh kadar yaşadın zor bela
Sonunda yok olacak sen değil misin ?

Bu dizeleri okuduktan sonra kendinizi , hayatınızı bir daha gözden geçirirsiniz artık. kesmezse bir de açıp aşık veyselden benim sadık yarim kaaaaraa topraktırı dinleyin. malum hepimizin en sadık olduğu future brand o olacaktır dostlar...

açık söylemek gerekirse bunlar dışında sadık olduğum bir marka yok, herşeyi herşeyle değiştirebilirim , hiç aldırmam , bunları bile değiştirebilirim , şimdiye kadar değişmemiş olmamaları bundan sonra değişmeyecek olmalarını garanti etmez.

hayatta herşey gelip geçicidir dostlar , unutmayın :))))

xoxo.

2 yorum:

  1. kara toprak : malum hepimizin en sadık olduğu future brand o olacaktır dostlar...

    Çok etkilendim Charlottecuğum. Harikulade.

    YanıtlaSil
  2. Malum hepimizin en sadık olduğu future brand o olacaktır dostlar...
    Ben de bu cümleye takılıp kaldım Charlotte'cuğum... Ama sebebi şu: Ne yazık ki günümüzde dostlar da dostluk da gelip geçici olmaya başladı. Arkadaşlık da mı markalaştı ne?

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.