24 Nisan 2009 Cuma

Vatka

Dün akşam İstiklal Caddesi'ndeki Midpoint'e gitmiştik. Önce yediğimiz güzel şeyleri sayayım:

Elma dilim patates
Çin Sepeti
Kalamar Tava


Ayrıca deniz mahsüllü quesadilla yemiştim, ortaya gelen güzelliklerle doymam diye.



Şansa bak, benim tam karşımda plazma ekran vardı ve Fashion Tv açıktı, defilelere bakıyordum ara ara. Allah, bir anda ekranı kocaman vatkalı kıyafetler giymiş dikdörtgen görünümlü modeller doldurdu. Ağzım kupkuru oldu, ince bir titreme vücüdümü sardı, dehşet içinde o korkunç Seksenli yıllar kıyafetlerine bakıyor idim. Allahım, bu moda geri dönemez diye inleyecekken, meğerkim Valentino'nun 1986 defilesiymiş ulan. Ohhh. Çok korktum beaa.
Judycik bu berbat modanın geri dönmesinden çok korkmuştu!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaz ki muhabbet olsun.