3 Şubat 2009 Salı

Sarı fincanın esrarı ve porselen demlik

Yaa ofisteki sapsarı Sünger Bob fincanım kayıp! Uçmuş! Hiçbir yerde izi yok, etrafta sarı kırık parçalar yok... O kadar güzel ve de sevimliydi ki kendisi... Esrarlı bir şekilde Cuma akşamından Pazartesiye kayıp oldu. Akşama doğru hep çekmecemde duran mezüramın da kayıp olduğunu farkettim. O vakit Sünger Bob mezürayı alıp kaçtı herhalde???

Sonra dün akşam Sino ile Cevahir'e gittik, çünkü annem Pazar akşamı pek sevdiği ben diyeyim 40 senelik, sen de 60 senelik porselen demliğini kırdı. Ayy allahtan ben kırmadım hee...

Ben de dedim ki kendi kendime, anneciğime porselen bir demlik alayım, sevinsin. Sino'yla dolaştık dolaştık, sonunda Porland'da Made in Turkey Hard Porcelain bir demlik bulduk ohh. Üzerinde eski model İngiliz tarzı güller dallar bülbüller yok ama minik mavi unutmabeni çiçekleri var. Alırken pek sevinip helecanlandım ama eve gelip annemin birkaç akşam evde olmayacağını unuttuğumu farkedince göt oldum püahahaha. Minik Pelinsu'ya bakmaya gitti de. Yaa hevesim kursağımda kaldı, gelsin de görsün demliğini bakalım ne diyecek :)))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaz ki muhabbet olsun.