8 Şubat 2009 Pazar

Mercimek köftesi ve zeytinyağlı biber dolmasının ilahi uyumu

Cumartesi nasıl geçti anlamadım dostlar, tam evlere şenlikti

Sabah 11'e doğru ancak uyandım (yine de erken sayılır, 2'ye kadar da uyuyabilirdim). Baktım ki aranmışım, tabii uykum çok kıymetli olduğundan uyurken telefonu muhakkak kapatırım. Hemen aradım tabii Dönis'i, aaaa, Arzu'ya gitmiş, kahvaltıya. Çabucak giyinip evden fırladım, yolda Sino ile buluşmayı bile becerdik, 12'de Arzucan'da idik ve nasıl bir kahvaltı sofrası hazırlamış, acılı sucuk, tam kayısı kıvamında yumurta, adeta muhteşem bir föndü tadında mıhlama... Rejim yapmasam o mıhlamaya gömülür, tencereyi yalardım. Sadece ufak ufak herşeyin tadına bakmakla yetindim. Sonracığıma kahveler içildi, fallar bakıldı, bana yol çıktı, bir de yoldan gelen varmış, Charlottecuğumdur inşallahhhhh.

Efendime söyleyeyim, fallardan sonra hemen kalkmak zorunda kaldım, çünkü akşam Takar Malikhanesinde minilk yakışıklımız Ertuğ'un doğumgünü şenliği ziyafetine davetli idim. 14:30'da Ömürden çıkıp, tam 15:30'da Bebekte idim, harika değil mi? Böylece süslenip püslenip La Capitana'ya doğumgünü ziyafetine gittik.


La Capitanacığım tabii herzamanki gibi çok şık ve güzeldi, ve de muhteşem bir sofra hazırlamıştı. Ama sofradaki en güzel şey, LADY CHARLOTTE ve ZEKISH için hazırlanmış isim kartları idi, işte Real Fiesta tüm ekip o masanın etrafındaydık bu şekilde.

Böylece bütün aile beraberce yedik içtik, minik yakışıklı Ertuğ'un doğumunu (bu durumda La Capitana'nın da doğurmasını:))) kutladık . Yemeklere gömülürken yine tikkat ettim. Börek, volkano kek, pilaki, patates salatası yemedim. ama mercimek köftesi, minik pizza, zeytinyağlı biber dolması yedim valla ooh , Özellikle dolma fantastik idi . (yine de bu hafta 500 gr daha zayıflamayı becerdim hee :))

Evet ara sıra değişik birşeyler yemek gerekiyor ki, metabolizma çalışsın. Ne de olsa haşlamayla hayat geçmez, öyle değil mi?

xoxo

7 yorum:

  1. Oyyyyy, bunların hepsini siz mi yediniz kızııııım, yaaaa hakikaten bu kadar da paççoz olunmaz yaaaa bunları yiyemenler var mesela, örneğin, for example, for instance, misal ben :) Ama var ya kızııııım ben sizi kilo vermişliğimle dövmezsem bana da Hadsizin Başkanı demesinler heee :) 59 kg oldum bu arada 1 kg daha eksiğim var sonra zorla 36 bedenin içine girebilcem beeea :)))

    YanıtlaSil
  2. vallahi yedik bebeğim
    ailecek ana öğüne ve ara öğüne inanmıyoruz, ne arası, sürekli yiyoruz , ara yok! :)))
    sen de bizi skinny jeanlerinle, sıfır bedeninle döveceksin yakında heee :))

    YanıtlaSil
  3. Bak sen benim bloguma gelmiyorsun seni sıfır olacak bedenimin uzuvları ellerimle döverim beeea :P Öpüldün bebeğim :)))

    YanıtlaSil
  4. la capitanaaaa , çok şekersin ayol , ayrıca da kafamı o biber dolması tabağına gömmek ve hiç kaldırmamak istiyorum.

    ve türkiye , bekle beni geliyorum :))

    başkan ben hergün senin blogdayım ayol, addicted mi ne oldum kız:))

    YanıtlaSil
  5. Sen gel hele kapsama alanımın civarlarına, ben sana ne dolmalar köfteler yapar yediririm canımcım:) Benim diyet sırrım da bu, yapıyorum ve dağıtıyorum:)

    Hatta yeni bir hain planım var:)))) tüm davet yemeklerini hadsizin başkanına göndermek:) Böylece uçan hollandalılar bize kalıyor ...

    P.S: Fyling Dutch is mine , keep away s'il vous plaît.. Son kısım Judycan'ın eklediği resimlere ithafen yazılmıştır.

    YanıtlaSil
  6. Sen gel hele kapsama alanımın civarlarına, ben sana ne dolmalar köfteler yapar yediririm canımcım:) Benim diyet sırrım da bu, yapıyorum ve dağıtıyorum:)

    Hatta yeni bir hain planım var:)))) tüm davet yemeklerini hadsizin başkanına göndermek:) Böylece uçan hollandalılar bize kalıyor ...

    P.S: Fyling Dutch is mine , keep away s'il vous plaît.. Son kısım Judycan'ın eklediği resimlere ithafen yazılmıştır.

    YanıtlaSil
  7. Kıııız Lady Charlotte,

    Yaaaa geldikçe bir iki yorum çiziktir beeea :) aaaa şaşırdım hem geliyoooo hem de hediye maksatlı bir iki yorum da yazmıyooo :) deli midir nedir beeea :))))

    Ve Lady Capitana,

    Ben var ya seni senin o lüplettiğin bütün dolmaları hepsini femme fatale'liğimle döverim sonra kirli don... amaaaan kirli donu erkekler için derdik beeea, nerden çıktı, neyse ben seni ve dolmalarını o heriflere yedirtirim ki daha güçlensinler :P Bence o flying diil fucking olmalı :) o işe yarıyormuş gibi bir halleri var cancağızlarımın :) Yok yok yok bendeki bu paççozluğu yok etmeleri için İsveçli bilimadamlarına danışmak istiyorum derhal çünkü gidişat hiç iyi diil be ya :P


    Hadi bebekler hepinizi öpüyorum, yaaaa durun be lama mısınız nesiniz beeea, yalamasanıza beeea öküzler :P Şiiiişt kime diyorum beeea, üstlerine de alınmıyor bu kazma karılar :)))) Seviyorum yaaaa hepinizi...

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.