5 Şubat 2009 Perşembe

Evet evet evet

Dün akşam Astoria'ya Yes Man filmine gittik sayın seyirciler.
Filmden önce tabii Sephora'ya uğradık. Arzu göz altı kapatıcısı aldı, ben siyak ufak makyaj çantası, strass no 06 uçuk ve parlak mavi far, ultra shine lip gloss 06 renginden aldım. Bu lip gloss'u pek beğenmekteyim.

Yemeği Cantina Mariachi'de yedik, favori mekanımız. Ama ah o kızartmalara, peynirlere, tacolara, nacholara gömülmek vardı . Tabaklar etrafımızda uçup giderken ben sadece ızgara antrikot yedim bir parça, patateslere falan dokunmadım. Arzu üzerinde çedar peyniri eritilmiş tavukla beraber elma dilim patatesleri, benimkiler de dahil olmak üzere götürdü:) Sino da fajitaya benzer tavuklu mavuklu birşey yedi. Meşhur Rafael de Çarşamba gecesi olduğu için oradaydı ve guitarrası ile İspanyolca şarkılar söylüyordu. Aman Rafael de Rafael diye babaladıkları, yaşlı paçoz bir amca imiş , fakat programdan sonra masa masa dolaşıp 10 liraya cd satmaya çalışması üzdü beni.

Filme girmeden önce tabii ki sinema salonunun kırmızı kadife ve aynalarla süslü fantazitör tuvaletini kullandık dostlar :). Filme gelince, pek umduğum gibi anırarak gülemedim, eğlenceli hoş bir film ama insanı kopartmıyor, bir kaç yerde gülüp filmi genel olarak tebessüm ederek izledik. Jim Carrey de bir yaşlanmış ki sormayın, paçozun başkanına dönmüş.

işte öyleyken böyle, şimdi yeni farımı süreyim de güzelliğime güzellik katayım değil mi dostlar:)))




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaz ki muhabbet olsun.