15 Ocak 2009 Perşembe

Zayıflamaya kararlı bir kadının günlüğü - 4

Selam dostlar
Dün gece 11 pm'de yattım ve bugün canavar gibiyim. Rejim devam ediyor. Bugün ayrıca Metabolik Denge Sıvısı vardı içilecek. Böyle limon, elma, tarçın, karabiber kaynatıyorsun, tatsız tutsuz birşey. Her yemekten sonra içilecek.

Bugün yeni gri elbisemi giydim, üstü düz, kısa kollu, belimi ortaya çıkaran eteği böyle yumuşak pilelerle dizlere kadar uzanıyor ama götünü balona çeviren türden pileler değil bunlar. O yüzden kendimi harika hissediyorum, La Capitana'nın hediyesi gri bordo taşlı şahane kolyem de vardı.
Valla bundan sonra hayatta amacım güzel olmak. Püahahahaahah

xoxo

3 yorum:

  1. Sen zaten guzelsin.... Ama hele o deri ve kırmızı kucuk seyi giyince gor ortaligi :))))))) mini etek yaaaaaa... Ne dusunmustunuz ki:)

    YanıtlaSil
  2. yaa bebişim, hikayenin devamını ne zaman yazacaksın??? karı çıtırlık'ın ortasında anadan doğma ve teğet geçirilmiş olarak yatıyordu...

    YanıtlaSil
  3. Ben mi dedim Lady Charlotte'a seni oralarda anadan üryan üstelik börtü böcekle bıraksın diye... Bir tarafımız patlayacak düşünmekten:) Baktım olmuyor, "teğete de duacıyız Elhamdülillah" der bırakırız seni ortada anacığım:)))))))))

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.