9 Ocak 2009 Cuma

lay lay lom!

selam dostlar

Bi tane trafo var. Bu trafo bazen patlayınca işyerimin bulunduğu Okmeydanı ghettosunda elektrikler kesiliyor ve biz de bütün gün lay lay lom! İşte dün de bu kutlu olayı yaşamış idik. Trafo patladı ve elenktürük idaresi akşama kadar anca yapılır bu trafo deyince biz de Cevahir'e gittik (sevdiğimizden değil, işe yakın diye)

Yedik, içtik, mağaza gezdik. Ben de Koçtaş'tan pembeli morlu şirin kocaman bir kutu aldım, kutuya dünya seyyahatlerimden topladığım kartpostal, broşür, metro bileti, restoran kartları vb vb zıngırtıları doldurdum, o kadar güzel oldu ki. Gerçekten seyyahat etmeyi çok özledim.

Bunun dışında Twilight serisinin tüm kitapları Amazon'dan geldi. Twilight, New Moon, Eclipse, Breaking Down. Öküz gibi kalın bunlar ama çok rahat okunan şeyler oldukları için bir sıkıntı olacağını sanmam. Kitaplar TR'deki fiyatlarından daha ucuza geldi, nakliye parası da fiyata dahil olmak üzere. Amazon'dan uygun fiyatlara çok şahane resimli kitaplar da almak mümkün biliyorsunuz, bir çuval Paris, Marie Antoinette kitabı almış bir vatandaş var burada. Hem de çuvalla para saçmadan.





Yarın da La Capitana ile buluşacağız. Bana yeni bir rejim listesi verecek, milyarlarca para saçıp meşhuur bir tiyetisyenden almış listeyi ayol. Ayrıca kendisi 6 kilo birden zayıflayıp kocacığının almaya söz verdiği yeni Vakko kıyafetlere hak kazandı. Ben de 6 kilo birden verip güzelim eteklerimi giymeye hak kazanayım, başka da birşey istemem. Bakalım nasıl bir tiyetmiş. Güzelse ben size beleşe Real Fiesta'dan yayınlarım pühahahahah

öyleyken böyle işte
xoxo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yaz ki muhabbet olsun.