30 Ocak 2009 Cuma

Yemek macerası

Dün gece Sino'nun evinde çılgın bir only girls yemek düzenledik sevgili seyirciler. Ben de çok hasta olduğum halde dedikoduları kaçırmamak için gittim elbet. Fakat arkadaşlarım bana o kadar iyi baktılar ki. Marketten eve torba taşıtmadılar, eve gelince Sino'nun hazırlamış olduğu rahat köşeye yan gelip yattım, üzerime battaniyeler örtüldü, kumandayı da elime verdiler ve kızlar mutfakta harıl harıl salata ve tavuk hazırlarken (rejimdeyiz ya ondan heee, yoksa tat geçişmeli çılgın yemekler de yapardık eminim:) ben de Simpsonları seyrettim. Hoş, Lady Charlotte şimdi gülüyordur çünkü hasta olmasam da durum farklı olmayacak idi:)))

Neyse , sofra harikaydı, kocaman devasa salatalar nefisti, isteyene minik parçalar halinde ızgara göğüsler, isteyene kızarmış butlar, bir de paçozun başkanları ekmek de yediler bu kadar nefasetin yanında.

Yemekten sonra ben yine köşeme yaydım götümü yattım, Sino bana hap verdi, Kongest'in turbo versiyonu Kongest Forte, iyi geldi ama burnumun musluk gibi şıp şıp akması durdu. Sonra ben yayıp yatarken kızlar masayı toplayıp kaldırdılar. Valla beni hiç ayağa kaldırmadılar sağolsunlar.

Bu sırada Aşk-ı Memnu başlamış idi. Hep beraber mahallenin dedikoducu koca karıları gibi dizideki tipleri çekiştire çekiştire izlemeye başladık. Bu bölümde Firdevs yine döktürdü, ne muhteşem bir cadı karı haaa, gelsin bize de akıl versin, harika kendisi. Firdevs fan club kurasım var o derece. Bihter yine Behlül'e veremedi ve veremediği için çok sinirli idi. Nihal de tam Behlül hamamdan çıktığında sosisli sandövicinden bir ısırık alırım niyetiyle odasına daldı çocuğun ama o da eli boş döndü. Behlül bir ara Bihter'in odasına gizlice girdi, hah dedim, şimdi minik dantelli donlardan birini alıp kafasın geçirecek. Sadece kızın parfümünü kokladı. Tabii buralar hep senaryo yazamayan vatandaşların vakit dolsun diye koydukları iğrenç sahnelerdi, 10 dakka parfüm mü koklanır bebeğimm? Yani kaç bölümdür beklediğimiz saldırı bu bölümde de gerçekleşmedi anacım.

Fakat dizinin en evlere şenlik anı, Firdevs'in ateşli hizmetçisi Tatyana'nın, donlarını fora edip mutfak ekibinden Beşir'in odasına daldığı andı. Beşir gözlerini karının memelerinden alamasa da iffetine sahip çıkıp odasından dehledi Tatyana'yı :))

Ulan ne biçim yalı hee, herkesin birbirine veresi, beraber frankfurter yiyesi var, bi tanesi boş değil , yakında tren yaparlar, al takke ver külah, hepsi de akraba olur sonunda!

4 yorum:

  1. Kızıııııım, Behlül'ün sosisli sandeviçi... Bence "bozuk" gibi eee kaç bölümdür hala "tık" yok bebeğim beeea :P

    YanıtlaSil
  2. hahahaha, tam gülmeye başlamıştım ki Hoş , Lady Charlotte ile başlayan satıra gelmişim :)))

    YanıtlaSil
  3. Bu arada, paççççozun başkanı olmak maksatlı "eğer Behlül'ün "frankfurter"i bozuksa, tuzlayalım da bozuk bozuk kokmasın beeeeea" demek istedim bir an, ayyyy kızııııım dedim bile yaaaa :)

    YanıtlaSil
  4. tuzla da kokmasın püahahaha

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.