6 Aralık 2008 Cumartesi

ultimate siyah ayakkabı

Bizim blogcak bir siyah ayakkabı problemimiz var malumunuz. Yıllardır "o" siyah ayakkabıyı arar dururuz. Bildiğin basic siyah ayakkabı. Bir türlü "o"nu bulamamış idik. Bugün ben de artık son çare, gözümü kararttım ve Camper tükkanına giderek ceplerimi boşalttım ve bu ultimate siyah ayakkabıyı aldım dostlar:
Artık bu da olmazsa, valla kahverengiye geçeceğim. Oyyy oyy.

Efendime söyleyeyim, son haftalar tam bir kabustu. Tekstil sektörünün kutsal koleksiyon mevsimindeyiz. Geceyarılarına kadar numune yapıp kargo şirketlerine avuçla para saçıyoruz teslim tarihlerini yakalayabilmek için. Ne kadar kendini kendini tekrar eden berbat bir döngü değil mi Lady Charlotte'cuğum?

Bu hezeyenlar içerisinde kafamı rahatlatmak için ne yapıyor idim? LEGO Indiana Jones The Original Adventures oyununu oynuyordum tabii ki. Öykü modunda 3 bölümü de bitirdim. Yani 3 filmi baştan sona oynadım. Çok zevkli, çok komik, resmen lego adamcığını Indy yerine koydum. Öykü modunu tamamlayınsa serbest oyun seçeneği açılıyor. Bu sefer 3 bölümü baştan , istediğin karakteri seçerek oynuyorsun, oynarken de sürekli kişilik değiştirebiliyorsun. Mesela ben bazukalı düşman askeri kişiliği olarak oynuyorum şimdi, sağda solda ne varsa havaya uçuruyorum ohhh... Sen sağ ben selamet, ne koleksiyon kaldı, ne cari hesaplar aklımda.

Bayram tatilinde de parasızlık sebebiyle seyyahate gidememekten ötürü moralim bozuk. Bu yüzden bir oyun daha aldım. Lego Star Wars II : The Original Trilogy püüahahahhah . Sonuçta hayatta en çok Star Wars ve Indiana Jones serilerini seviyorum (Godfather üçüncü geliyor) Lego Star Wars oyunu, Indy'nin oyunundan daha önce çıkmış, oynanma mantığı aynı, legolardan yaratılmış Star Wars evreninde Prenses Leia olarak filmleri baştan sona oynuyor, lego parçacıklarını patlatıp gerekli eşyaları yapıyor, bulmacaları çözüyor, karakterleri yönlendiriyorsunuz. Bunlar benim için hayatta en sevdiğim oyunlar oldu. Daha da oynanmayı bekleyen 2 adventure var, Secret Files Tunguska ve Egypt III fate of Ramses. Fakat bu Indy ve SW üzerine adventure oyunları şimdi ağır ve sıkıcı gelecek.

Bayram tatilinde okuyacak bir sürü kitabım da var. Mesela yepyeni Paris kitabım :

Bu sadece o fotolarla dolu kitaplardan değil. Küçük resimli bir Paris ansiklopedisi tadında. Hatta şu ayakkabının masrafının ağırlığından kurtulunca bunun Roma versiyonu, varsa antik Mısır versiyonunu da isterim. O kadar güzel, dolu dolu bir kitap.

Haa unutmadan, bir de kendime Patrick aldım, şişko pembe denizyıldızı Patrick! Şimdi bayramda el öpmeye gelecek yeğenlerimden saklamam gerekecek Patrickimi .

3 yorum:

  1. çok başarılı bir alışveriş olmuş. güle güle giyersin juddy'ciğim. umarım fişşini almayı unutmamışsındır. ben de bu sene iki ay süren aramalarım sonunda bir tane alabildim topshopton, ama işte çin malı ayakkabı ne kadar olsun , üç kere giydim bir numara büyüdü :((
    artık burda ayakkabı mevsimi kapandığından arayışıma bahar yağmurlarından sonra devam edeceğimdir.
    patrikin gözlerinden öperim , eğer çocuklardan birineyem olmazsa hahaha:))

    YanıtlaSil
  2. hahhahaa çocuklar doluştu, patricki güvenli bir yere sakladım ayol :))))

    YanıtlaSil
  3. aaaaaaaaaa olmadi kiiii, ben de goremedim ama Judy'cigim.

    Merak ettim şimdi

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.