23 Eylül 2008 Salı

flash flash flash

Kendime 8 GB flash bellek alacak idim. Gittim Teknosa'ya 52 YTL. Pahalı geldi, almadan çıktım. Sonra aklıma geldi, benim işyeri Perpa'ya pek yakın. Öğlen çıktım gittim, aaaa, aynı flash bellek 40 YTL'ye, hemen aldım. Şimdi buna Sinem'in pilkisayarından 7000 tane şarkı yükleyeceğiz.

Ondan sonracığıma, Accesorize'dan yeni bir çanta aldım, ama öyle çapraz takacağım postacı çantası değil. Eskimiş deri görünümlü, siyah kadın çantası. Hafif istiridye formu var, ne küçük ne kocaman büyük. Çok öyle kapkara sıkıcı bir çanta da değil, neredeyse sevimli birşey.  Omzuma takıp hanım hanım dolaşacağım. İşte öyle.


 Ondan sonra Deniz, Sinem, ben, aramıza yeni katılan Arzu'yu da alıp yemeğe gittik. Etli salata yedik ama üzerinde 4 parça kızarmış hellim var idi, damaklara seza bir tat. Üzerine de kahve için aptal gibi Okafe'ye gittik. Bir sürü para verip gudik kahveler içme mekanı! Latte Triosunu denedik aman aman sırf şekerli birşey. Hani küçükken zorla içirdikleri ballı süt gibi. Hiç kahve tadı alamadım.

Efendime söyleyeyim, eve dönünce Cnbc-e'de Emmy törenlerini izledim, hani sevdiğimiz yıldızları, güzel kıyafetleri göreyim diye. Fakat uyuyakalmışım ortalarda biryerde.

Annem babamın eski bir tişörtünü cart diye kesmiş, bizim tekir kediye tüylerine uygun renkte bu tişörtten yeni bir yastık dikmiş. Bence dünün en güzel olayı işte bu idi :) Ne kadar cici bir durum değil mi dostlar?


1 yorum:

  1. artık büyümüş idik , hepimizde o garip kadın çantalarından var idi :(

    ama hala dili geçmiş zamanda konusuyor idik , yani büyümüş ama değişmemiş idik.

    o zaman yorumumu bir mani ile tamamlamam uygun düşer idi :

    hayat yalan, bu çantalar mı bayan
    selam olsun sana hey
    bir ayagı hafiften cukura kayan
    : )

    YanıtlaSil

Yaz ki muhabbet olsun.